Audiodoffen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei. opplever at hver gang jeg skal gasse på ved lav gass så hakker pedalen, og det er ikke før jeg har presset den litt inn at den fungerer slik den skal. Noe som så klart fører til noe hakking når man ska ta løs osv om man er uforsiktig. Så noen som vet hva problemet er? Takk:) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) hva slags bil er det snakk om? hvis det er en gammel bil med wire overføring mellom pedal og forgasser kan det være at den bør smøres eller byttes. pedalen i seg selv er også hengslet over eller under pedalen(etter som hva slags bil det er) her kan det også oppstå problemer. hvis pedalen er hengslet nede bør du gjøre rent rundt hengselet og kanskje smøre litt. er lett for at grus, sand o.l. legger seg her. Endret 26. september 2007 av Dewil Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Ok:) Er en 93 modell Alfa Romeo. Så er gass wire regner jeg med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sjekk også alle steder der wiren går inn i strømpa. Dersom wiren har begynt å flise seg, bør den byttes. Kan også være at den bare er tørr. Smør med litt tynn olje, best resultat får du ved å løsne i begge ender, slik at du får dratt wiren godt frem og tilbake i strømpa mens du oljer. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Ok, skal prøve på det Er litt flaut når man plutselig får det travelt og glemmer det med gassen, og i neste sekund står man i full hjulspinn ut av rundkjøringene ^^ Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hehe.. finn hjulspinn er alltid koselig men hvis den har begynt å flise seg som zanta sier er det fort at man ikke får noen reakson i det heletatt når wiren ryker lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå