Prusk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tenkte jeg skulle bestille enCorsair 620, men nå ser jeg den ikke er på listen over nettbutikker som selger denne. Har det skjedd noe jeg burde ha fått med meg? Er de havnet i unåde hos hw? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sannsynligvis bare en feil. SHG er ikke bannlyst eller noe sånt. Bare bruk "rapporter feil"-funksjonen i prisguidedn så blir det nok fiksa Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Bare jeg som er en svinball. Ser 620 og 520 er falt ut fra SHG sine lister, mens nye 650 og 750 er kommer inn, dog ikke på lager. Jaja, får se om jeg finner et annet billig sted å kjøpe dette. Mamoz har kontorer i Tr.heim, men sidene til mamoz ser ikke ut til å være oppe. Datakjeden sin side er oppe, men 1442,- synes jeg er mye for noe man fikk for 1k nettopp hos SHG. Klart man slipper vel frakt hos Datakjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå