Skyax Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Info hentet fra www.Warpzone.no Warpzone er et rusfritt datatreff som blir avholdt i Stavanger. WarpCrew er arrangør for datatreffet og har holdt på siden 1997. Dette er en non-profit organisasjon bestående av frivillig ungdom. Det kommende arrangementet, warpzone 20, blir avholdt i Stavanger Turnhall i uke 41 (høstferien i Rogaland). Tid: 16:00 6. til 10. oktober 2007 (lørdag til onsdag i høstferien for videregående i Rogaland, uke 41) Sted: Stavanger Turnhall (Rektor Oldensgate 2, 4022 Stavanger) Plasser: 480 Pris: Maskin - Forhåndsbetaling - 375,- kr Maskin - Forhåndsbetaling - Metropolis - 400,- kr Maskin - I døren - 450,- kr Besøk - dagspass (24 timer) - 50,- kr + 50,- kr depositum Besøk - ukespass (hele WZ) - 100,- kr Spillkonkurranser: Counter-strike 1.6, Warcraft 3 og et deltakervalgt Nettverk: 100 Mbit/s switchet med Gbit uplink på bordene, Gbit core/backbone Catering: Salg av mat, drikke og snacks 24 timer i døgnet (både varmt og kaldt) Diverse: Underholdning, storskjerm og stands Noen som skal? Jeg skal sammen med 5 andre Det blir skam kult! Endret 26. september 2007 av sniper_eagle Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jupp skal dit jeg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, jeg skal. trenger klan til cs 1,6 kontakt på msn eller pm [email protected] Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 som en bumb spør og flere som ska? trenge 3 stykker t cs 1,6 team! eller e det nogen som trenge 2stk me e litt over mid skilla og kan banane =) Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Spør på WZ forumet du helle;) Kan ikke være med i teamet deres, har CS, men har bare spilt det en gang XD Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hehe har spurt på wz forumet har funnet 1 kansje 2 stykker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå