Gjest medlem-105082 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes grafikken var veldig fin på PC. Kan godt være det er forskjell fra Xbox versjonen. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Likte demoen jeg Synes også at grafikken var flott (pc) og likte faktisk når church håpte ned i hullet med korsfareren etter seg Tror at grunnen til at spillet ikke virket skummelt var fordi demoen var så ekstremt kort... Stoler på Barker, dette blir nok creepy Elsket dessuten kommentarene (som "Says the dead guy") Så noen hadde klaget på autoaim greiene, men det er bare å gå på options. Håper at det blir samme system krav på fullversionen, i så fall blir det max med et 7900gtx Endret 29. september 2007 av Anech Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Spillet kommer til å bli konge tror jeg, og det med at det virka ikke skummelt...man trenger mer enn 5min. for å få en viss stemning. Men vi får krysse fingrene for at det blir sikkelig creepy Lenke til kommentar
araziel Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Positivt: Genialt, innovativt og velfungerende skifte-karakter-system. Virka også som om folk hadde skikkelig forskjellig playstyle og slikt, dette er noe jeg vil se i andre spill også. Forholdsvis god grafikk (se under). Virket som om storyen kunne bli bra. Portal til helvete og dommedag har vi alle hørt før, men de hadde et par nye elementer som var lovende. Negativt: Som i enkelte andre nye spill brukes bloom(hdr)/wetshaders på tilnærmet ALT. Ja, det kan se bra ut når det brukes på ting som skal se biologiske og ekle ut, men det ser helt fjernt ut når alt rundt deg ser ut som det er dyppa i fuckings KY Gel. Det var ikke skummelt for fem flate øre, minnet mer om doom 1 fiendemessig enn noe annet. Skumle spill blir skumle fordi fiendene er grusomt vanskelige, gjør uventede ting og/eller ikke dukker opp hele tida. Gode eksempler er starten av AvP/AvP 2, Undying, Doom 3 og F.E.A.R (ikke hele spillene, starten.) samt deler av resident evil/obscure/silent hill. Jo flere fiender du kaster på noen, jo mindre skummelt blir det. Jeg hadde jo håpet på noe lignende av undying, men den gang ei. Det er et konsoll-spill før PC spill tydeligvis, noe som vises både på grafikk, interface, autoaim, og teite trykk-rett-vei-cutscenes som kunne vært o-so-much better mtp PC. Alt i alt en skuffende demo, kanskje mest fordi den tok ca 2 minutter å spille gjennom. Hvis storyen fanner ut skikkelig og det ikke er for mange interaktive cutscenes kan det bli ganske ok imho. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 synes demoen var skuffende,spesielt grafikken var døll.Ser ut som gammelt xbox spill i forhold til Bioshock. Er jo gameplay som er viktigst og heller ikke her ble jeg noe imponert..... 9589000[/snapback] Eeeeh? Hvis grafikken var døll, så tror jeg nok du må pusse brillene dine! Grafikken var nydelig På slutten i det mørke rommet rett før man skal åpne porten, så må man sjekke ut "Fire Ward" skillen til Church! Jeg fikk en skikkelig WOOW opplevelse der Jeg digger motionblur'en når man skal snu seg og sånn, skikkelig heftig. En ting jeg ikke liker, det er det at monstrene tåler utrolig mange skudd, men med en gang man kommer med en knyttneve, så detter de om. Mange gode og snertne kommentarer Dette er det første jeg har prøvd/hørt om dette spillet, men jeg kan med en gang si at dette skal i hus! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dato kommer spillet ut? Står sikker på gamer.no men kommer ikke in der pga it avdelingen har sperra all sidene uten om denne og vg Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis dette er ment som et skrekkspill har de bomma totalt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det vet vi ikke før spillet har kommet ut, jeg mener det er altfor kort demo til å avgjøre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Når kommer det ut da? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis dette er ment som et skrekkspill har de bomma totalt. 9610351[/snapback] Clive Barker's Jericho er ikke ment å være et skummelt spill. Det er et ACTION-spill med horror-theme (som kommer fram i story og monster-design). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Clive Barker's Jericho er ikke ment å være et skummelt spill. Det er et ACTION-spill med horror-theme (som kommer fram i story og monster-design). 9611087[/snapback] Merket dette selv. Forventa noe alla Undying, men ble skuffet på den fronten. Men helt klart godt potensiale som actionspill Veldig god balanse i karakterene som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Det kommer sent i oktober. Muligens et par dager ut i november i europeiske hyller. Edit: Som svar på noen av postene over. Endret 1. oktober 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg synes spillet var skumlere når jeg gikk tilbake der fienden hadde vært, altså etter man falt ned fra det hullet. Da fikk jeg litt hetta. Synes de konsentrerte seg litt for mye på blod og gørr skrekk enn pykisk skrekk som er det skumle. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg synes spillet var skumlere når jeg gikk tilbake der fienden hadde vært, altså etter man falt ned fra det hullet. Da fikk jeg litt hetta. Synes de konsentrerte seg litt for mye på blod og gørr skrekk enn pykisk skrekk som er det skumle. 9616475[/snapback] Enig der, er ikkje akuratt slik skrekk som i Silent Hill nei. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Trenger man shader model 3 for å spille Jericho. Jeg har et Radeon x800GT. Etter jeg har sett introen osv, så kommer jeg til menyen, og der er det bare svart, hører bare musikken. Er det grafikk kortet som er utdatert eller? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hadde samme problemet. og ja man trenger shader model 3 Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Synes demoen var ganske bra, virket som et ganske morsomt spill å spille gjennom... enig i at det kunne vært bedre.. og at det kanskje er laget mest for konsoll... men det var allikevel underholdende nok =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg