Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 "Clive Barker's" står det på eska. Folk skryter det opp i skyene, og for hva? For lyd og grafikk? Faen i helvete. Det skal jo være skummelt! Det er det "Clive Barker" betyr på norsk. Skummelt. ...Argh. Skal laste ned demoen. Sikkert masse tøff action, men ikke faen om jeg gidder å kjøpe det. Begynner å ligne noe à la Rainbow Six Vegas, dette. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 synes demoen var skuffende,spesielt grafikken var døll. Ser ut som gammelt xbox spill i forhold til Bioshock. Er jo gameplay som er viktigst og heller ikke her ble jeg noe imponert..... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Synd det var gøy her, nice grafikk og alt det der. Men synd det ikkje var skummelt ja :/ Men det fikser nok Silent Hill 5 opp i når det kommer!! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Virket greit nok, men kan ikke på langt nær måle seg med Bioshock etter min oppfatning. Lenke til kommentar
nitor Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Mulig folk synes det er gøy på console, men dette var dårlig PC spill. Up up up left right right left down down down... Da var dette spillet total-ødelagt. Skulle vært ulovlig med slike ting i PC spill. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ah, dette skal kjøpes, ja! Herlig grafikk, flott interaksjon (særlig når man faller ned hullet og slåss mot den glimrende animerte skapningen ) Btw. noen som merket at de løfter våpenet sitt når man står tett inntil en vegg og snur seg? Slike detaljer er herlige. iLike. EDIT: Ett minus dog, man kunne ikke hoppe ned fra en høyde, fra f.eks. et høyere nivå ned til noen trapper, det var en usynlig vegg. Gidd. Kan i hvert fall sette opp en hindring. Var ikke direkte skummelt heller, men uhyggelig miljø gjør litt opp for det. Endret 27. september 2007 av Jarek Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vi får ikke så veldig mye inntrykk av demoen da, den er rimelig kort. Vil tro det er mange skremmende brett i løpet av det spillet her, alt er ikke like skummelt hele tiden i Resident evil, silent hill etc. Og så mistenker jeg de for å legge til mer action/skyting i demoen, siden det oftest selger.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det blir nok et kjøp her, som jeg trodde. Morsom action, mer forlanger jeg ikke. At det ser pent ut er selvsagt et pluss, og det hjelper også til med å bygge opp hele atmosfæren og stemningen, sammen med lyden. Imponerende alt sammen. De Shenmue-inspirerte interaktive sekvensene (ie. falle ned i hull og parere armer og bein fra en forhenværende korsfarer) ser jeg ikke på som noe minus. Tvert i mot, litt avbrekk fra tradisjonell FPSing innimellom er bare moro. Vettskremt ble jeg ikke, men så begynner det også å bli noen år siden jeg syntes spill generelt var særlig skremmende. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 KONGE! Det her leverte! Grafikken er jo helt syk bra,lyden og gameplay sitter som ei kule også. Dette SKAL kjøpes! Lenke til kommentar
Berengal Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har akkurat spilt demoen, og det gav definitivt meirsmak. Litt vanskeleg å sei noko om spelet sidan den er so kort, men noko fant eg i allefall ut. Grafikken er knallbra. Lyden likeså. Det er vanskeleg å sei noko om kor skummelt det er, men eg må innrømma at eg blei litt småbekymra då eg som Church klatra åleina inn tunnelen. Forresten var det mest musikken som gjorde det der, sidan den fekk meg til å stoppa opp i nokon sekundar. Tid nok til å tenkja seg om. Ein av dei tinga eg har sakna mest innanfor fpsar er følelsen av å sjå ut augo til den du speler og at du faktisk har ein kropp i tillegg. Eg har fått meir enn nok av svevande kamera med våpen skrudd på, og dette er noko Jericho ser ut til å ha klart å fiksa på. Du har akkurat nok tregleik i bevegelsane til å merka at du styrer ein kropp, men ikkje for mykje slik at det kjennest som du styrer ein tanks heller. Kudos for fyrstepersons-"animering" òg. Ikkje meir telekinetisk manipulasjon av knappar, men faktisk berøring (vel, nokon av karakterane har jo telekinese...). Ellers var det allerede ein viss stemning der. Med litt meir enn 5 min vil eg tru denne blir bra, men det er for tidleg å seia. Håpar det kjem for fullt, i tillegg til ein god historie, i heile spelet, og at det som var definitivt bra med demoen er representativt for resten av spelet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Likte ikke det "autoaim" greinene. Var ekkelt å se at sikten følte etter monsterene da jeg fyrte av skudd. Sånn var det med hu sniper dama ivertfall. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Install fila var på ca 1 gig sko instalere det i går kveld så kom det opp ette den første baren med install var ferdig kommer det opp at eg har får lite diskplass. Men har jo 15 gig ledig faen as. Noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Likte ikke det "autoaim" greinene. Var ekkelt å se at sikten følte etter monsterene da jeg fyrte av skudd. Sånn var det med hu sniper dama ivertfall. 9591653[/snapback] Man kan slå av auto-aim og du kulene du snakker om kan du velge om du skal følge eller ikke, men på den måten der du følger etter kula kan du styre som du vil og ta ned flere enn en, men du kan også skyte "vanlige'" sniper-skudd med den Endret 28. september 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Pokker ta jobb i dag Heldigvis slutter jeg en time før. Dette har jeg gledet meg til å teste. Husker så godt de gode gamle Undying tidene Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 imponerende grafikk ja. men har folk blitt helt hekta på "bloom" eller hva pokker det heter? virker til tider som om skjermskuddene er fullstendig overeksponerte og ute av fokus Lenke til kommentar
Oleloke Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Install fila var på ca 1 gig sko instalere det i går kveld så kom det opp ette den første baren med install var ferdig kommer det opp at eg har får lite diskplass. Men har jo 15 gig ledig faen as. Noen som har hatt samme problemet? 9591692[/snapback] Jeg hadde det samme problemet. Pakka ut fila manuelt (det er en zip fil). Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Install fila var på ca 1 gig sko instalere det i går kveld så kom det opp ette den første baren med install var ferdig kommer det opp at eg har får lite diskplass. Men har jo 15 gig ledig faen as. Noen som har hatt samme problemet? 9591692[/snapback] Jeg hadde det samme problemet. Pakka ut fila manuelt (det er en zip fil). 9597432[/snapback] Det er fordi den automatisk legger seg inn windows mappa. Så du må nok pakke den ut manuelt som sagt over Utrolig rå demo!. Det opp ned høyre venstre greiene likte jeg!, utrolig rått og se på, når du slår av deg monstrene på den måten. Råeste gameplayet jeg har vært bordi må jeg nok innrømme. Slår faktisk mange scener i Hl2/Halo serien Det var vell ikke så veldig skummelt, men så lar ikke jeg meg skremme så mye av spill. Bare enkelte ganger. Dette skal skaffes! Edit: Grafikken var jo også nyyydelig. Drar alt på fult med mitt 8800gts, bortsett fra kantutgjevning, den kan jeg bare ha på 4x har jeg den på 8x blir det litt lagg. Men, så faktisk ikke forskjell på 2x/8x så, da gjør det vell ikke så mye :!: Endret 29. september 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Veldig fin grafikk, monstrene er suverene men den stemningen som var i Undying er ikke her, men da igjen så var det ikke det de gikk for. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Install fila var på ca 1 gig sko instalere det i går kveld så kom det opp ette den første baren med install var ferdig kommer det opp at eg har får lite diskplass. Men har jo 15 gig ledig faen as. Noen som har hatt samme problemet? 9591692[/snapback] Jeg hadde det samme problemet. Pakka ut fila manuelt (det er en zip fil). 9597432[/snapback] Ahhh ja der ja nå gikk det helit fint, lærte eg noe nytt i dag og. Tusen takk får hjelpen Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Er jeg aleine om å synes det var stygg grafikk? Monstrene var bra, men alt annet så helt forjævlig ut. Var en alt for overdreven effekt av bump mapping (eller noe annet nytt fancy) og HDR. Dette var på 360, har ikke testet på PC. Endret 29. september 2007 av BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg