Landeplagen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 haha til det øverste bildet ditt, så utrolig kult. Men det minner meg om en kamp vi hadde i går. Det så helt likt ut, var en kar som ble jaget av alle til slutt. Spilte jeg med deg? 9643466[/snapback] Jeg var i den situasjonen i går ihvertfall. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan spiller man av replays i forge? Tror jeg trenger en skikkelig forklaring for jeg har prøvd flere ganger uten å lykkes. Har en syk 14 kill spread som jeg må få sett igjen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 haha ja samme her, bare jeg var en av de zombiene som jagde karen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan spiller man av replays i forge? Tror jeg trenger en skikkelig forklaring for jeg har prøvd flere ganger uten å lykkes. Har en syk 14 kill spread som jeg må få sett igjen 9643531[/snapback] Gå inn i "Theater" og så "Select Film" og "Recent Films". Noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 er det search games på custom game? hadde vært morro og spilt disse game modes uten og trenge invites.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sandtrap er en fet bane Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvilke games finner eg zombie mod på halo 3? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvilke games finner eg zombie mod på halo 3? 9652424[/snapback] Du finner den i custom games... "Infection" heter den. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Surprise ****** ******! Lenke til kommentar
kaken Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Noe jeg tok av min egen character på multiplayer, han ser litt hissig ut på bildet. Endret 7. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Mitt første bilde kne i trynet Noen som kan forklare hvordan jeg gjør det større? er ikke så flink på sånt Endret 8. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hehe, har Master Chief vært litt for hard på flaska? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Her har vi en fra en kamp i dag, danger danger! Å dem som vil se på en film som jeg kaller spin off kan laste den ned herifra Bungie Endret 7. oktober 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Tok et par bilder i dag. Men det tar veldig lang tid å spole igjennom kampen, hvis man skal se noe på slutten. Går det ikke an å spole fortere på en eller annen måte? edit: Ser ikke ut som det går, fryktelig irriterende når du har spilt over en time >:--( Og nå får jeg jammen ikke logget meg ut fra bungie.net, logget inn med feil gamertag. Endret 7. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hørtes litt kjipt ut ja.. Her er noe nytt fra meg For dem som ikke har spilt igjennom spillet, ikke se på denne. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. oktober 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Postet feil bilde i spoileren først? Og det andre bildet postet du for en time siden også. Endelig kom jeg inn. Har ikke rukket å tatt så mange bilder enda, og tar så lang tid å spole igjennom kampene :/ Men var litt morsomt i dag, da jeg og en kamerat spilte. Vi er blå, kameraten min blir slengt ut av bilen og jeg sitter på mens han røde kjører rundt om kring en god stund. Endret 7. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Slenger inn noen bilder jeg rakk å ta før boxen tok kvelden Bommet med laseren, så jeg måtte ty til andre metoder: Kung fu fight: Og, elsker effektene i halo 3, lyssettingen, fargene, alt : Endret 7. oktober 2007 av mX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå