Skrufgreen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hmm.. Har et bilde jeg har tatt og skal ta flere. Men hvordan får jeg bilder over til PC-en? Er vel noe med mediacenter? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 De kommer opp på siden din på bungie.net Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 De kommer opp på siden din på bungie.net 9625801[/snapback] Å det visste jeg jo egentlig. Tenkte ikke på det siden jeg ikke er koblet opp til internett. Får vel fikse nett til xbox 360 snart da Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Heftige bilder!! jeg har halo 3, men jeg vet ikke hvordan man lagrer spillet? (save) Trykker feks "save and quit", men den klarer ikke save.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Regner med du har harddisk eller minnekort ? Hvis det, så vet jeg rett og slett ikke. Den skal jo lagre av seg selv og når du går igjennom checkpoints. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Du kan ikke ta bilder mens du spiller, det gjøres i replay funksjonen. Bare å velge den filmen du vil se, spole frem, pause, gå ut fra personen, fly over hele banen osv...mye du kan gjøre altså Og for å ta bilde, trykker du på X på 360 kontrolleren og du får fram en liten tavle hvor det er start, rec, next osv på. og helt til venstre er det et kamera, trykk på den og du tar bilde. Også er det bare å gi det et navn og info og lagre/sende det til bungie.net Tror det var det du mente... Og som Thomas_H sier, du må ha en lagringsenhet! Endret 3. oktober 2007 av mX Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Takk!! Akkurat det jeg mente Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Her er noen flere tatt i SP.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bare jeg som synes Hayabusa armoren ser stygg ut? Har den selv, og finne rikke en eneste vinkel den ser bra ut ifra... Litt fra i kveld... En drittsekk dreper an lagkamerat! Kjørte over en Mongoose... Kjørte over en Warthog... Og skremte livskiten ut av disse to Før den endte opp som mat for en lagkamerats Brute Chopper Tror jeg kanskje tok "Brute Hammer" litt for bokstavelig... My greatest duel ever has come to it's closing point... but it was to be. Lenke til kommentar
Spider_PiG Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vet ikke helt om denne kan postes her eller i EA trailer tråden...? Hvertfall en reklame. Jeg syns den var litt bra da.. Selvom den som går på tv'en nå om dagen er feeet. Får nesten en liten tåre i øyekroken :!: http://www.youtube.com/watch?v=K32qPIeBcNA Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vet ikke helt om denne kan postes her eller i EA trailer tråden...? Hvertfall en reklame. Jeg syns den var litt bra da.. Selvom den som går på tv'en nå om dagen er feeet. Får nesten en liten tåre i øyekroken :!: http://www.youtube.com/watch?v=K32qPIeBcNA 9632803[/snapback] Den videon var vel den første ever fra Halo 3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, kom jo ut en gang i 2006. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hell yeah baby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan unlocker man flere hjelmer og lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Body Pieces Spartan EVA……………..Complete Tsavo Highway on Normal, Heroic, or Legendary EOD……………..Complete Tsavo Highway on Legendary Scout……………Unlock “Too Close to the Sun” Achievement Elite Flight……………Complete Tsavo Highway on Heroic or Legendary Ascetic…………Unlock “Up Close and Personal” Achievement Commando….Unlock “Triple Kill” Achievement Shoulder Pieces Spartan EVA……………..Complete The Ark on Normal, Heroic, or Legendary EOD…………….Complete The Ark on Legendary Security……….Earn 750 Gamerscore Points Scout……………Unlock “We’re in for some Chop” Achievement Elite Flight……………Complete The Ark on Heroic or Legendary Ascetic…………Unlock “Overkill” Achievement Commando….Unlock “Killing Frenzy” Achievement Head Pieces Spartan EVA……………..Complete Campaign on Normal, Heroic, or Legendary EOD……………..Complete Campaign on Legendary Security………..Earn 1,000 Gamerscore Points Scout…………….Unlock “Used Car Salesman” Achievement Mark V………….Unlock “UNSC Spartan” Achievement ODST……………Unlock “Spartan Graduate” Achievement Rogue………….Unlock “Spartan Officer” Achievement Elite Flight……………Complete Campaign on Heroic or Legendary Ascetic………….Unlock “Steppin’ Razor” Achievement Commando….Unlock “Overkill” Achievement Endret 4. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Getaway Car!! Her hadde vi et par "zombier" i rompa. Så da var det bare og stikke vekk fra stedet! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen bilder fra zoombie spilling. Sjek ut det ene bildet. Han ene fyren blir jaget av helt ufattelig mange zoombier! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 haha til det øverste bildet ditt, så utrolig kult. Men det minner meg om en kamp vi hadde i går. Det så helt likt ut, var en kar som ble jaget av alle til slutt. Spilte jeg med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå