doffen45 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Måtte bare teste ta bilde fungsjonen for leden dag phototime.bmp mus.bmp Endret 29. september 2007 av doffen45 Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Jaja.. Da fikk jeg tatt noen bilder jeg og, jævlig morsom funkjson det her altså! Her er jeg han blå karen oppe i høyre som ikke kan vente på å sette riflekolben inn i nakken på offeret litt nedenfor. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og her er resultatet.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 28. september 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Måtte teste screenshotfunksjonen jeg også, og jeg må si det funker bra. Ny skrivebordsbakgrunn til meg. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 To bilder fra campaign: Hehe, litt flaks det dær En Brute som har skutt sine siste skudd: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tok noen bilder for å teste ut Ganske gøy dette her, kan sitte lenge i etterkant og pelle ut screenshots. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Noen som kan komme med en forklaring på hvordan en legger inn bilder i innlegget. Altså ikke bare linker slik enkelte gjør. Så kan jeg legge inn den beskrivelsen i hovedinnlegget. Tror en del trenger hjelp med dette. Inkludert meg selv... Dessuten blir det en mer givende tråd! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fikk en relativt syk triple kill på ett skudd i et custom game her i stad! Brukte Spartan Laseren på Valhalla. Sto på midten. Last ned filmen her. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som kan komme med en forklaring på hvordan en legger inn bilder i innlegget. Altså ikke bare linker slik enkelte gjør. Så kan jeg legge inn den beskrivelsen i hovedinnlegget. Tror en del trenger hjelp med dette. Inkludert meg selv... Dessuten blir det en mer givende tråd! 9602340[/snapback] Hvis du trykke på "Browse" under der du skriver inn innlegget, kan du legge til filer fra maskinen. Bare trykk på "Legg til" etter det. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hmm.. det funket nå. Mener bestemt at det er det jeg har gjort hver gang men... Endret 29. september 2007 av Ingenting Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Synes grafikken på halo 3 er utrolig bra på hdtven min, og lyset og alle effektene er virkelig next-gen Takk for tipset MartinLande Endret 29. september 2007 av Eaxis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hadde vært enda mer kos hvis det så ut som på bildene... hvorfor har de ikke gjort det egentlig Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hmm.. det funket nå. Mener bestemt at det er det jeg har gjort hver gang men... 9602519[/snapback] Ja, en ting jeg glemte å nevne: Hvis du bruker BMP bilder (stor filstørrelse) så får du ikke slik "preview", og bare link, sånn som "Eaxis" har. Jeg bruker alltid PNG, men bildene fra bungie.net er vel jpeg, og de funker fett de også. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Synest Halo 3 ser ut som på bildene. Når jeg tar bildene ser jeg ingen konkret forskjell, bare at bildene får et litt mer blurete preg. Ser litt mer ut som maleri. Dog er dette veldig lite. Ellers ser jeg ikke noe konkret forskjell på anti alias som enkelte her nevner. Har tatt flere bilder med anti alias og jeg ser ikke at de blir noe nevneverdig bedre når jeg tar bilde. Tror mye av problematikken ligger i att mange spiller på SDTV og at det vanligvis blir tatt bilder folk synest ser bra ut. det er liten tvil om at Halo 3 til tider ser veldig bra ut. Dermed er det dette folk tar bilde av. Har lagt ved noen som viser noen av de litt mindre bra sidene ved halo 3. Ja, og en Bug.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 på bildene legges det til AA in-game er det ikke AA så forskjell er det uansett.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 action pic av meg i halo drakt Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Man bare må digge de nye spike-granatene! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 30. september 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 action pic av meg i halo drakt 9603183[/snapback] Nydelig det siste bildet ditt. Ser utrolig kult ut. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) hadde vært enda mer kos hvis det så ut som på bildene...hvorfor har de ikke gjort det egentlig 9602841[/snapback] Jeg synes ikke det er forskjell av betydning på screenshots og in-game. Synes faktisk spillet ser veldig smooth ut og skjønner ikke helt at folk kan klage på denne grafikken når man ser hvor mye action og store områder det er på skjermen til tider uten noen som helst slowdown av betydning. Å sammenligne (slik enkelte gjør) grafisk med f.eks. Gears of War som hovedsaklig foregår i relativt trange omgivelser med kun en håndfull fiender av gangen synes jeg er rimelig søkt. Ellers så koser jeg meg stort med movie-funksjonaliteten. Utrolig gøy å se igjennom singleplayer for å få med seg alle detaljene som skjer både med fiender og cpu-soldatene på din side - helt uavhengig av deg - i et level Bilde: Splætt! Endret 30. september 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Halo 3 er det beste spillet jeg har spillt noensinne Martin Lande og jeg er rivaler i Halo 3. Bilder fra Big Team battles i går: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå