Landeplagen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jævlig fett! Når kommer det i salg? Når det snør i helvete, dessverre. Eller, heldigvis. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) sum epic picz http://www.bungie.net/stats/halo3/fileshar...ter=screenshots btw, ny map som er en remake av chill out: Endret 21. juni 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvorfor må alle disse bilde/film trådene starte med: Den store ***** tråden!?! Gjelder spørsmålet enda? :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ooooh! Lande har spilt med topp-level folk? Been there, done that myself. Jeg ble knust, men det får være det samme. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 All ære til dere som gjorde det såpass bra mot disse gutta. Jeg hadde garantert blitt grisebanket. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vi gjorde det jo faktisk bra (42-50) i den ene matchen, men vi hadde jo host, så... Ooooh! Lande har spilt med topp-level folk? Kan vel kalle de det ja. Han ene (Yhslaw a.k.a Walshy) spilte på verdens offisielt beste lag for bare dager siden, så. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Off topic: Er det forresten kommet noe info om hva Walshy gjør nå fremover? Joiner han et annet team? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Off topic: Er det forresten kommet noe info om hva Walshy gjør nå fremover? Joiner han et annet team? Han joiner et team ja. Husker ikke hvilket. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har du spilt med Walshy, Lande? Det er fett! Husker jeg møtte Puckett i en random COD4-match for noen måneder siden. Han sugde dessverre da... Men han er jo kommentator. Uansett kult. Btw, står en del om Walshy´s release her. Kjipt at han stikker fra FB. Blir ikke helt det samme uten han... Vi får kose oss med denne syke dobbel snipen hans. Sikkert sett det klippet hundre ganger. Er så bra. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Husker jeg møtte Puckett i en random COD4-match for noen måneder siden. Han sugde dessverre da... Men han er jo kommentator. Uansett kult. Han skrek ikke tilfeldigvis "Phenomenal!" gjentatte ganger i matchen? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen gamle og nye bilder her. Han gir ikke opp så lett (vel egentlig så gjorde han det ) Du slipper ikke unna så lett! Et litt stygt trafikk uhell: Så nær, men dog så fjern: En Warthog rett i fleisen gitt: Lenke til kommentar
varmit Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan ikke noen fyre opp noen videoer som isnpirsajon til en stakkars skill 30 fyr som ikke komemr lenger? En film som inneholder extermination hadde vært fint, aldri klart dette selv. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan ikke noen fyre opp noen videoer som isnpirsajon til en stakkars skill 30 fyr som ikke komemr lenger? En film som inneholder extermination hadde vært fint, aldri klart dette selv. har ikke noen film, men har fått det og kan anbefale griffball som en playlist, når den er i double EXP weekend. Hvis du søker på youtube finner du sikkert noe. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ah takk for tips Klarte å få killtacular i dag, så er kanskje ikke så veldig langt unna. Er griffball nesten som en blanding mellom oddball og flagg? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ah takk for tips Klarte å få killtacular i dag, så er kanskje ikke så veldig langt unna.Er griffball nesten som en blanding mellom oddball og flagg? man kan si at det er flag med ball, spilt på en helt åpen kvadratisk bane med 2 lag. har selv fått killionaire i griffball. Kan også anbefale swat for extermination. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ingen film, men her har du i hvertfall min første extermination + et genialt campaign bilde. Ikke jeg som har knipsa det. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) nice bilde jozan ett jeg tok for ikke lenge sia ... Endret 23. februar 2009 av jrmaster35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå