Gotham Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) laga meg en fotballbane på en av de nye mapsa:-) Endret 27. desember 2007 av Gotham Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tøfft Jepp, men det funker jo ikke... Spawnpointene vises jo ikke i custom games, og man spawner hvor som helst hvis man blir assasinated. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan jo legge ut en hel hau med våpen som viser grensen da...som spawner hele tiden...eller? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan jo legge ut en hel hau med våpen som viser grensen da...som spawner hele tiden...eller? Eller en drøss med vegger eller eller shieldwall (eller hva det nå enn heter igjen) da. Er ikke så viktig med "innkast" og slikt i det spillet her. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan jo legge ut en hel hau med våpen som viser grensen da...som spawner hele tiden...eller? Eller en drøss med vegger eller eller shieldwall (eller hva det nå enn heter igjen) da. Er ikke så viktig med "innkast" og slikt i det spillet her. Våpen funker bra ja, hvis man setter på slik at man ikke kan plukke opp. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 vis ein bruker høye vegger så kan ein jo ikkje hente ballen vis ein skyter over :!: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 vis ein bruker høye vegger så kan ein jo ikkje hente ballen vis ein skyter over :!: Det fungerte greit når jeg prøve det. Du kan også lage en litt større bane (bruke hele foundry), og lage veggene høyere der det går til de to "basene" der vinduene er. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Eit par gamle bilder frå då eg spelte halo3. Endret 30. desember 2007 av Eaxis Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Bilde nr 1: MC sin måte å støtte organisasjonen "Nei til Brutes i Banshee's!" Bilde nr 2: Det der kjente faktisk hodet mitt også Sjekk ut filmen min, noen som kan forklare hvordan jeg får double kill? Endret 30. desember 2007 av Morten Porten Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Et par bilder fra noen matcher i går. Jeg er blå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvordan gikk det når du kjørte den Mongoosen? Splatter, eller ble du drept? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Splatter han første, og så ble jeg drept. Er 4-6 flere røde frammom meg, men det ser du ikke på bildet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hehe, Spartan Raveparty på Club Guardian.. Endret 2. januar 2008 av überGoliath Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sjekk ut filmen min, noen som kan forklare hvordan jeg får double kill? Tror ikke den linken er til filmen din... Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Sjekk ut filmen min, noen som kan forklare hvordan jeg får double kill? Tror ikke den linken er til filmen din... Den er bare til Filesharen så du må laste ned filmen fra xboxen... Men filmen ser jo ikke ut til å være der :S skal fikse på det! EDIT: Fixed... Filmen heter "double kill ??" last den ned og sjekk den ut Endret 8. januar 2008 av Morten Porten Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lande vet du om geevee.com funker nå? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lande vet du om geevee.com funker nå? Vet ikke. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Syntes det begynte å bli litt stille på denne siden, og det kan vi ikke ha noe av! Et fåtall splatter kills Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er et spøkelse på Guardian. Har film av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå