Morten Porten Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Yay Rocket Race!!!! Tok et lite luftig hopp på Valhalla for noen uker siden.. Nå har jeg ikke mer igjen av gullmedlemsskapet mitt.. :'/ Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Yay Rocket Race!!!! Tok et lite luftig hopp på Valhalla for noen uker siden.. Nå har jeg ikke mer igjen av gullmedlemsskapet mitt.. :'/ Da er det bare å fikse et nytt et Kommer med noen bilder jeg også en gang snart...fikk nemmelig igjen Halo i går Ventet "bare" i 5 og ei halv uke... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Sykt fett bilde: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det var ganske kult det. Hadde vært kult å bare gå sakte mot kameraet mens noen hadde satt av en helt sinnsyk eksplosjon rett bak deg. Var det noe sånt som skjedde der? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ville sakt han var død Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 nesten som i die hard 2 konge bilde Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Seriøst, sjekk det her: 3 åring som spiller Halo 3 Helt sykt spill fra en så ung gutt. Følg med fra 12:30 og utover. Seriøst verdens kuleste lillebror. Jeg hadde tvunget han til å trene hver jævla dag til han blir 16, så får han million-kontrakten med MLG. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanke du bare få unge med ei dame, så kan vi trene han? Håper han fortsetter å spille, gleder meg til å se han om 10 år. Sykt fett bilde: Grellabusa armoren ødelegger, men fet setting Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har spørt flere jenter om vil mekke halokid, men blir rejecta hver gang. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har spørt flere jenter om vil mekke halokid, men blir rejecta hver gang. Haha, dagens! :!: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Sticky grenade: Sticky grenade angle 2 DECAPITATED! Første Halo 3 screenshottet jeg tok: THeatre funksjonen i Halo 3 er konge! =) Endret 5. desember 2007 av TorgeirS Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fete pics dude... Fikk btw min steppin'razor igår! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eh...har et lite spm: Nå har det seg slikt at jeg har endret gamertag og da sliter jeg virkelig med bungie.net, det står bare at jeg ikke har spilt halo 3, ikke noe info om matcher og lignende heller...selv om jeg da seff har spilt det på nett...på den nye gamertagen også. Vil det si at jeg har mistet alt av bilder osv. innpå der? eller er det et knep for å komme seg ut av det? Takker for svar Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har det seg slikt at jeg har endret gamertag og da sliter jeg virkelig med bungie.net, det står bare at jeg ikke har spilt halo 3, ikke noe info om matcher og lignende heller...selv om jeg da seff har spilt det på nett...på den nye gamertagen også.Vil det si at jeg har mistet alt av bilder osv. innpå der? eller er det et knep for å komme seg ut av det? Har du endret navn, eller fått helt nytt gamertag? Hvis du bare har endret navn så skal det egentlig funke fint. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå har det seg slikt at jeg har endret gamertag og da sliter jeg virkelig med bungie.net, det står bare at jeg ikke har spilt halo 3, ikke noe info om matcher og lignende heller...selv om jeg da seff har spilt det på nett...på den nye gamertagen også.Vil det si at jeg har mistet alt av bilder osv. innpå der? eller er det et knep for å komme seg ut av det? Har du endret navn, eller fått helt nytt gamertag? Hvis du bare har endret navn så skal det egentlig funke fint. Har bare endret navnet... Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Fy faen! Det høres syykt tøft ut! Apropos sykt tøft: Thats all folks Hvordan legger du ut filmer der? Synes det er sykt digg når folk stemmer/laster ned filmene eller bildene du har. Fant ut at, et bilde jeg har er lastet ned 55 ganger .. Synes det er mye til å være et bilde.. Bildet: Endret 6. desember 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan legger du ut filmer der? Er bare å registrere seg og fylle ut et skjema, så tar de opp filmen for deg, og poster den i ditt navn. Utruli' enkelt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har bare endret navnet... Hm, jeg endret navn i helga, og til meg gikk overgangen helt fint. Eneste forskjellen er at på statsn på kampene jeg har spilt, står det enda mitt gamle. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bildet: meget stilig! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Slenger opp noen bilder fra min første kamp på live etter jeg fikk igjen Halo: Er ikke noe vits i å be om nåde: What? did you say something?? En som lever, tre døde...(tok bare to av dem jeg da, to av dem hadde en liten cat fight imelom seg ) Er såååå godt å ha Halo tilbake Endret 8. desember 2007 av mX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå