Tjohei Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 theater mode > film: xxx > recent movies > trykk X på den filmen du vil ha 9585220[/snapback] Ah. Den hadde jeg ikke sett. Men den lagrer jo bare filmen på disk. Jeg vil gjerne plukke ut en liten, kul del av en lang sesjon, akkurat som man kan i MP eller Forge... Hvorfor kan man ikke det...? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) man kan det. load filmen du vil ha. finn frem til når det kule skjer. så trykker du på record så kan du velg navn og beskrivning på filmen. så kan du laste den opp hvis du vil. http://www.bungie.net/Stats/Halo3/PlayerMo...p6=6&p7=2&p8=18 sånn ser spartaen min ut nå.. =p Endret 27. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 man kan det. load filmen du vil ha. finn frem til når det kule skjer. så trykker du på record så kan du velg navn og beskrivning på filmen. så kan du laste den opp hvis du vil.9585610[/snapback] Skjønner det ikke. Når jeg ser på SP i Theatre, er Record-knappen gråa ut. Kan bare ta screenshot. Gjelder dette bare hos meg, eller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er sånn hos meg og. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fant svaret hos Bungie nå: Why can’t I make a clip in Campaign Saved Films? The honest truth is that the feature did not function perfectly, and we didn’t want to ship something clunky. The fact that clips are infinitely more useful in Multiplayer anyway, made that decision much, much easier. Kanskje det kommer i en update, da. Vel, Tjohei ut. Beklager nesten-OT. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Første screenshot jeg tok! Fikk lyst til å tukle litt med det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 mye bra bilder her Skal ta selv, må bare komem meg hjem fra skulen^^ Men hvor mange forsjelige Multiplayer baner er det? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Men hvor mange forsjelige Multiplayer baner er det? 9585819[/snapback] 11. Kommer garantert flere neste år. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Må jeg ha gullmedlemsskap for å kunne laste opp bilder til Bungie.net? Jeg har lastet opp 2 stk. Men de kommer ikke opp på siden. Har ventet en stund nå. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Første screenshot jeg tok! Fikk lyst til å tukle litt med det. 9585816[/snapback] det var kwelt! Må jeg ha gullmedlemsskap for å kunne laste opp bilder til Bungie.net?Jeg har lastet opp 2 stk. Men de kommer ikke opp på siden. Har ventet en stund nå. 9585902[/snapback] vent enda lenger Endret 27. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hehe, ja, serverne til Bungie kan man sikkert steke egg på nå... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Hehe, ja, serverne til Bungie kan man sikkert steke egg på nå... 9585982[/snapback] OT: Det kan jeg faktisk på PC-en min, om jeg er tålmodig... Brenner meg nesten på kabinettet over strømforsyningen... Endret 27. september 2007 av Amored Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hehe, ja, serverne til Bungie kan man sikkert steke egg på nå... 9585982[/snapback] Neida, bare en og halv million spillere de siste 24 timene. Bare barnematen det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Eh, nå har jeg ikke kjøpt spillet eller noe, men... Jeg syns da grafikken ser helt kanon ut? 9585493[/snapback] Du må også huske på at oppløsningen øker og bildet blir tilført ganske mye AA når de tar screenshots ingame. Kanskje noen kan ta noen gode bilder rett av skjermen, slik at man ser forskjellen? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) http://i61.photobucket.com/albums/h75/fanc.../DSC00522-1.jpg http://i61.photobucket.com/albums/h75/fanctron/DSC00530.jpg http://i61.photobucket.com/albums/h75/fanc.../DSC00523-1.jpg dette er noen bilder som har blitt posta på forumet før. jeg spiller på pc-skjerm, og det er nesten helt likt! Endret 27. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Oppløsningen er høyere på bildene, men på min samsung ser det stort sett likt ut, bortsett fra de obligatoriske farge/konstrastforskjellene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fant svaret hos Bungie nå: Why can’t I make a clip in Campaign Saved Films? The honest truth is that the feature did not function perfectly, and we didn’t want to ship something clunky. The fact that clips are infinitely more useful in Multiplayer anyway, made that decision much, much easier. Kanskje det kommer i en update, da. Vel, Tjohei ut. Beklager nesten-OT. 9585739[/snapback] En skikkelig tard ting er at man kan ikke spole bakover, hvertfall ikke i singleplayer film. Lenke til kommentar
robstr Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Fant svaret hos Bungie nå: Why can’t I make a clip in Campaign Saved Films? The honest truth is that the feature did not function perfectly, and we didn’t want to ship something clunky. The fact that clips are infinitely more useful in Multiplayer anyway, made that decision much, much easier. Kanskje det kommer i en update, da. Vel, Tjohei ut. Beklager nesten-OT. 9585739[/snapback] En skikkelig tard ting er at man kan ikke spole bakover, hvertfall ikke i singleplayer film. 9586464[/snapback] ikke i SP nei, men i MP. uansett, en av screenshot'ene jeg tok i går: har dessuten et nice hs klipp ute ligger på min konto Endret 27. september 2007 av _Master_ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En relativt najs stuck jeg fikk til i går. Double kill! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Herregud så lang tid det skal ta før bildene blir tilgjengelige da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå