Seeders Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Vi traff på en kjendis fra bungie.net for 2-4 uker siden i teamslayer. Han hadde den der recon armoren. http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...r=GR%20TarTaruS http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=12901 glemte seff å ta bilde. Endret 13. november 2007 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe, ja det var han som fikk Recon-armoren på grunn av at han døde av en kjegle. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hehe, ja det var han som fikk Recon-armoren på grunn av at han døde av en kjegle. Deet kalles å være eid det Men han hadde jo flaks og, da som fikk den Recon-armoren (jeg og vil ha) Endret 13. november 2007 av mX Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe, ja det var han som fikk Recon-armoren på grunn av at han døde av en kjegle. *pirke pirke* Han som snipet seg selv i hodet for å være helt riktig. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fikk ikke begge? Mener å huske det var 2 forskjellige personer, men mulig sukkerinntaket fra kveldens massive inntak av Urge tuller med meg, eheh. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe, ja det var han som fikk Recon-armoren på grunn av at han døde av en kjegle. *pirke pirke* Han som snipet seg selv i hodet for å være helt riktig. Pirk på noen andre, BEGGE fikk Recon-armor Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe, ja det var han som fikk Recon-armoren på grunn av at han døde av en kjegle. *pirke pirke* Han som snipet seg selv i hodet for å være helt riktig. Pirk på noen andre, BEGGE fikk Recon-armor Men det var den personen som ble drept av sitt eget sniperskudd som Jeg-liker-is spilte mot.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 lol ser sykt smart ut Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ja, å smøre alle ledd i Mjolnir-armour'en med litt WD-40 og strekke litt på seg før en battle er jo vel så viktig som å strekke litt på tomlene.. Endret 14. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Er det deg, Cato? Da stemte min teori ganske riktig, ja. Bare luft inni der. Endret 14. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Prøvde å kaste granater opp i luften å stucke meg selv men det gikk ikke plutselig var hånden inni hode etter kastet LOL jeg har blitt drept av en steet rød ting (street coin?) jeg bare sjekka og se!! HER husk å still på Social Stats - DEATHS BY --> nederst ahh visste ikke om det før nå Hadde sikkert vært på bungie favo akkurat som han andre duden! Endret 14. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 LOL jeg har blitt drept av en steet rød ting (street coin?) jeg bare sjekka og se!! Du mener street-cone. Ei kjegle. Men jeg finner den ikke? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det står nederst blant de blå våpnene når du velger "killed by". Hvis du får den armouren blir jeg sur. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det står nederst blant de blå våpnene når du velger "killed by". Hvis du får den armouren blir jeg sur. Okei, fant det nå. Men jeg har sett flere som har hatt "im calling my lawyer" på classified kills. Kanskje det gjelder alle objekter? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Endret 14. november 2007 av gormers Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det står nederst blant de blå våpnene når du velger "killed by". Hvis du får den armouren blir jeg sur. Okei, fant det nå. Men jeg har sett flere som har hatt "im calling my lawyer" på classified kills. Kanskje det gjelder alle objekter? Det viser iallfall hva som traff meg Du som sa du ville bli sur vis jeg fikk den armoren hvorfor ville du blitt sur? (Grønn av missunelse?) Dessuten har jeg det ikke på video Endret 14. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 misunnelig kanskje da vettu xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg har også en slik. På ranked til og med. Trur jeg vet NÅR også, men evig lenge siden. Too late http://www.bungie.net/Stats/Halo3/CareerSt...mp;social=False Endret 15. november 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg har også en slik.På ranked til og med. Trur jeg vet NÅR også, men evig lenge siden. Too late http://www.bungie.net/Stats/Halo3/CareerSt...mp;social=False Var det Cone da? eller var det en annen ting? har søkt på youtube og di kjegglene er ganske dødelige bare søk selv Endret 15. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 http://www.gametrailers.com/player/usermov...ml#comments_top Ekstrem etter døden kill som ikke skulle vert mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå