medlem-108338 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Et bedre bilde av min trippel kill med laser... stolt (vel ok nå er det ikke HD på mine bilder lenger? ser folk med 81% et eller annet er ikke det bedre?) Endret 6. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Disse to karene bør virkelig se seg for før de går over veien.. Jeg så dem ikke før det var for sent.. for dem i alle fall:P For meg ble det bare "Double Kill!" XD Endret 7. november 2007 av MortenPorten Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Disse to karene bør virkelig se seg for før de går over veien.. Jeg så dem ikke før det var for sent.. for dem i alle fall:PFor meg ble det bare "Double Kill!" XD Er det det man kaller "eid"? ^__^ Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 noen bilder som nettopp kom opp på bungie (venta i ein måne på dei). (vis herr lande ser på det bilde med laseren vil han se seg sjøl) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (vis herr lande ser på det bilde med laseren vil han se seg sjøl) Er det meg i den røde kladasen der? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Disse to karene bør virkelig se seg for før de går over veien.. Jeg så dem ikke før det var for sent.. for dem i alle fall:PFor meg ble det bare "Double Kill!" XD Er det det man kaller "eid"? ^__^ Ja, jeg satt og hoppa i sofaen etter den uheldige "ulykken", de fløy 5 meter forover og kræsja i noen trær mmm ragdoll effecten yummy Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Fytti grisen som jeg savner halo nå Edit: Post nr. 999, one to go Endret 9. november 2007 av mX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så en med denne hjelmen, synes den så ufattelig fet ut. Lett å skaffe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Samurai-sverd? edit: Okei, må vel litt mer til enn mine 120 eller hva jeg har Endret 9. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det får du ved 1000 gamerscore i halo 3;D Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det får du ved 1000 gamerscore i halo 3;D Det er så lett så Edit: Wiiii, 1000 poster! Måtte jo seff handle om Halo jubileums posten.. Endret 9. november 2007 av mX Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det får du ved 1000 gamerscore i halo 3;D Det er så lett så Edit: Wiiii, 1000 poster! Måtte jo seff handle om Halo jubileums posten.. Vell overkill og trippelkill med sverd var vanskelig vis ikke du juksa da.. selv har jeg klart overkill 3 ganger på lonewolf ærlig.. men jeg fikk det ganske tidelig faktisk flaksen var jeg .. Håper vis/NÅR det kommer nye achievement at di blir veldig vanskelige som eks drepe 20.000 eller noe siden det er ganske lett å drepe folk .. eller eks 500 headshot eller noe ligende Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hehe...selv har jeg ikke 1000G i Halo, ettersom jeg bare rakk å spille det noen dager før xbox tok kvelden... Men gir meg ikke før jeg har fått full pott Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hehe...selv har jeg ikke 1000G i Halo, ettersom jeg bare rakk å spille det noen dager før xbox tok kvelden...Men gir meg ikke før jeg har fått full pott trist.. fått vite når du får den? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 det var jysla trist for deg mX. håpe du (xboxen) e oppe å går snart Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vell overkill og trippelkill med sverd var vanskelig vis ikke du juksa da.. selv har jeg klart overkill 3 ganger på lonewolf ærlig.. men jeg fikk det ganske tidelig faktisk flaksen var jeg ..Håper vis/NÅR det kommer nye achievement at di blir veldig vanskelige som eks drepe 20.000 eller noe siden det er ganske lett å drepe folk .. eller eks 500 headshot eller noe ligende Jeg tror noen har byttet om knappene på tastaturet ditt, Calo. :o Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hehe...selv har jeg ikke 1000G i Halo, ettersom jeg bare rakk å spille det noen dager før xbox tok kvelden...Men gir meg ikke før jeg har fått full pott trist.. fått vite når du får den? Ja, er på tur hjem fra tyskland nå, eller den er ihvertfall ferdig på rep... Har vært uten box i over en måned nå, er hardt å ikke spille Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vell overkill og trippelkill med sverd var vanskelig vis ikke du juksa da.. selv har jeg klart overkill 3 ganger på lonewolf ærlig.. men jeg fikk det ganske tidelig faktisk flaksen var jeg ..Håper vis/NÅR det kommer nye achievement at di blir veldig vanskelige som eks drepe 20.000 eller noe siden det er ganske lett å drepe folk .. eller eks 500 headshot eller noe ligende Jeg tror noen har byttet om knappene på tastaturet ditt, Calo. :o hvor sikter du til? skrivefeil? det med overkill? eller at jeg mente 20.000 kill greiene? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hvor sikter du til? skrivefeil? det med overkill? eller at jeg mente 20.000 kill greiene? Nei, jeg bare kritiserte på en diskrê måte at du skriver en heller laber versjon av språket norsk. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hvor sikter du til? skrivefeil? det med overkill? eller at jeg mente 20.000 kill greiene? Nei, jeg bare kritiserte på en diskrê måte at du skriver en heller laber versjon av språket norsk. Ah , dårlig norsk var kansje litt kjapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå