Morten_H Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 flaks for han siste at granata ikkje blei støkka te han! tippe han me P Granata blei sure. (kaaaa, kossen skjedde det?? helvetes Xbox) :!: Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Campaign første lvl hengende hode haha! Master Chief Trippel kill med Laser Endret 2. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 genialt det e vel bare sånne gånger der du bare tar sjanksen når han komme elle va de planlagt og dei folka sto der og blei lasered me vilje? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kaller dette bildet for "Sa du no te meg kanskje?" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvis du har ett par såkalte "3d-briller" (sånne med rød og blå blastikk for å skaffe en woooow effekt) kan du se bilder tatt i Halo i 3d! Jeg kom over dette i Bungie's ukentlige update og syntes det var ganske phett. Her finner du mange gode idèer på hva du kan gjøre, og selv syns jeg resultatene blir bra kule, og her er det en guide for hvordan du lager dem. Tenkte at vi kunne ha en egen tråd for denne typen bilder, siden det da ikke blir noen form for spamming i den andre tråden. (for all del, moderatorer, slå den gjerne sammen med den andre ) Håper på å få se noen med litt skills lage noen kule bilder! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) genialt det e vel bare sånne gånger der du bare tar sjanksen når han komme elle va de planlagt og dei folka sto der og blei lasered me vilje? Det som var at jeg skulle skyte moongosen så var det en fyr med rocket og som skulle ta han og så var det en fyr som hoppa over moongosen bang der tok jeg alle. Skulle egentlig bare ta moongosen fikk sjokk når jeg fikk dobbel kill jeg tenkte bare "what? hva skjedde?" og så ble sjokke endat større når jeg hørte "Trippel Kill" sikkert ræva forklart men har nettopp stått opp Du kan se videon på filesharen min (GamerTag. Calo2) videon er mye bedre Endret 3. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (for all del, moderatorer, slå den gjerne sammen med den andre )Håper på å få se noen med litt skills lage noen kule bilder! Bilde er bilde, så det er greit at det samles her Lenke til kommentar
halodude Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 et bilde jeg tok her om dagen: Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) prøvte meg på ein sam fisher :!: Endret 4. november 2007 av kinG_brutale Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Boom ... headshot Endret 4. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tok et par bilder idag, fant ut at det var sykt mange pose'er rundt om kring i spillet akkurat 5:07 så tok 3 bilder fra det sekundet. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Nå ble det ikke HD når jeg gjør på samme måte? Endret 5. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nei? Eller, kanskje? Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mange tøffe bilder etc her folkens Jeg viste faktisk ikke at det var så mange som spilte H3 på Live i Norge, men det ser ut til at det er en del alikavel Syk H3 Splatter! Jeg kaller meg xMaKe iT xRaiNx på XBL, bare legg meg til vis du føler for det Stats! Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg trodde jeg hadde ham, men jeg bommet. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mange tøffe bilder etc her folkens Jeg viste faktisk ikke at det var så mange som spilte H3 på Live i Norge, men det ser ut til at det er en del alikavel Syk H3 Splatter! Jeg kaller meg xMaKe iT xRaiNx på XBL, bare legg meg til vis du føler for det Stats! Skikkelig nice splatter det. Men hva skjer med boosting for exp og medaljer a? http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...e%20IT%20xRaiNx http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...e%20IT%20xRaiNx Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mange tøffe bilder etc her folkens Jeg viste faktisk ikke at det var så mange som spilte H3 på Live i Norge, men det ser ut til at det er en del alikavel Syk H3 Splatter! Jeg kaller meg xMaKe iT xRaiNx på XBL, bare legg meg til vis du føler for det Stats! Skikkelig nice splatter det. Men hva skjer med boosting for exp og medaljer a? http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...e%20IT%20xRaiNx http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...e%20IT%20xRaiNx Kjenner ikke så mange på live, spiller mest med 2 fra Canada, som jeg også spillte h2 sammen med, de vil absolutt ha en General så jeg er bare med for moros skyld Men som du ser har jeg betraktlig mye mer Ranked games enn Social, er ikke mange booste games det er snakk om her Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mange tøffe bilder etc her folkens Jeg viste faktisk ikke at det var så mange som spilte H3 på Live i Norge, men det ser ut til at det er en del alikavel Syk H3 Splatter! Jeg kaller meg xMaKe iT xRaiNx på XBL, bare legg meg til vis du føler for det Stats! Synes du dette er mange?.. dette er jo nesen ingenting i forhod til hvor mannge som spiller H3 Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jo, ja, jeg tenkte meg det, men nesten ingen her har jeg spillt med før..tror jeg..eneste gruppa jeg vet om på live som er norske å spiller aktivt er vel Halonorge tenker jeg. Øby, NorwegianSlayer osv..osv..+++ Endret 6. november 2007 av lfnsr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå