Morten_H Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 hvordan laster du opp bilder og vidoer til bungie? sjer det automatisk eller må eg senda dei sjøl? tar det lang tid? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 hvordan laster du opp bilder og vidoer til bungie? sjer det automatisk eller må eg senda dei sjøl? tar det lang tid? Du kan ikke laste opp videoer til Bungie pga. at filmene ikke lagres i et film format, men som en spillfil, som er mye mindre. Bilder laster du opp ved å se på filmer i Theater. Hvis man trykker X så får man opp en meny hvor man kan ta, og sende screenshots til Bungie. Kom til Master Chief og få en klem! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hver gang jeg går til theater kommer det en melding og gamertaget mitt blinker "one in your party is not a...ett eller annet..." Samme skjer når jeg prøver å spille Instant Death. Hva skjer? Hadde vært greit å vite feilmeldingen da? Men det er enten at noen har bedre linje, eller at noen har controlleren disconnecta, tipper jeg. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) spilte litt snowbound. og ende me at eg blei omringa av to stykk (bakfra og forfra), men vis dåkke ser godt på bildet vil dåkke se at han eine har ein plasma granat på seg (se på ARen til han forfra) og ein annen bakk han bakfra. så eg fekk hevna meg fra the grave så det hette. :!: Endret 28. oktober 2007 av kinG_brutale Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hammer Battle.. ble dette HD? Endret 29. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hammer Battle.. ble dette HD? Har du enda ikke fått til det der? Og nei, det ble ikke High Definition. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) her e de noen andre bilder. de førsta e når eg får spartanen te å svøma og det andra e når eg kjøre på veggen Endret 29. oktober 2007 av kinG_brutale Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hammer Battle.. ble dette HD? Har du enda ikke fått til det der? Og nei, det ble ikke High Definition. Nei ser ikke sånn ut Trenger nok den forklaringen med en spessial te-skje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når du er inne på oversikten over bildene dine trykker du på et, så blir det litt større og du trykker en gang til. Da får du spørsmål om å laste det ned, lagrer det på pc-en din og laster det opp hit Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Sånn? sikkert feil EDIT: Riktig Endret 30. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 OhMyFuckingGod! Du klarte det! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sånn? sikkert feil EDIT: Riktig Gratulerer Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sånn? sikkert feil EDIT: Riktig Hvem er han ekle karen på det (HD) bildet der? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hvem er han ekle karen på det (HD) bildet der? Er en venn av meg (yekcoheci er hans GT ) Endret 31. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sjekk den Plasmagranaten hans setter seg fast på granaten i hånda hans. Flaks? Litt småsykt at sånt går ann. Dritfett! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sjekk den Plasmagranaten hans setter seg fast på granaten i hånda hans. Flaks? Litt småsykt at sånt går ann. Dritfett! lol dritfett, hadde vært så fett om det skjedde for meg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Granatfysikken i Halo er fin som faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå