Reached Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Får meg Halo 3 imorgen, så hold emnet oppe. har bare ett spm. Siden xbox 360 har USB inngang, kan men putte screenshots på en memorystick og laste dem over på PC-en? etter at bildene er tatt blir de sendt på profilen din på bungie.net så du trenger ikke memory stick og alt det! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg tok noen bilder Can you see Can you see? Death from above! Death waits around the next corner. This is me shooting you in the head with a Shotgun. Uh Oh ... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fant en forholdshvis rå film på n4g.com http://n4g.com/xbox360/News-77475.aspx Er vel det man kaller flaks? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så utrolig vittig. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 http://break.com/index/luckiest-halo-3-kill-ever.html Litt bra den også ^^ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fant en forholdshvis rå film på n4g.com http://n4g.com/xbox360/News-77475.aspx Er vel det man kaller flaks? Haha jævlig rått Har alldri sett noe lignede før. Normalt sett så hadde vel raketten eksplodert av granaten istedenfor å bli sendt en annen retning? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) http://break.com/index/luckiest-halo-3-kill-ever.html Litt bra den også ^^ Haha..snakk om å ha flaks/uflaks :!: Endret 26. oktober 2007 av mX Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Granat-fysikken er bare helt konge da! Så en video av en kar som stucka en annens granat med spike-granaten sin. Pent at sånt går. Edit: Her er'n: http://gameroom.mlgpro.com/view/HeEeN5Pbg6M.html Endret 26. oktober 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Smood! Opprinnelig er jo det en suicide men spilleren med spiken fikk mest sann. killen pga spiken afyrte først og siden man skadet vedkommende så kort tid før granaten gikk av, blir killet ditt. Tror killen blir i form av "killed by guardians" Endret 26. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror killen blir i form av "killed by guardians" Nei, er vel han som kastet Spike'n som får kill'en (fullt ut). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Granat-fysikken er bare helt konge da! Så en video av en kar som stucka en annens granat med spike-granaten sin. Pent at sånt går. Edit: Her er'n: http://gameroom.mlgpro.com/view/HeEeN5Pbg6M.html Nå det er bare herlig! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror killen blir i form av "killed by guardians" Nei, er vel han som kastet Spike'n som får kill'en (fullt ut). Ikke nødvendigvis da det ikke var spikeren som drepte han men hans egen granat. Guardian er navnet på glitchen systemet har når den ikke er sikker på hva som drepte fienden. Han som kaster spikeren får jo ikke et granatkill siden det ikke var hans granat. Han får heller ikke en spikerkill da det ikke var spikeren som drepte fienden. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror killen blir i form av "killed by guardians" Nei, er vel han som kastet Spike'n som får kill'en (fullt ut). Ikke nødvendigvis da det ikke var spikeren som drepte han men hans egen granat. Guardian er navnet på glitchen systemet har når den ikke er sikker på hva som drepte fienden. Han som kaster spikeren får jo ikke et granatkill siden det ikke var hans granat. Han får heller ikke en spikerkill da det ikke var spikeren som drepte fienden. Nja, Guardians er vel standard-navnet som settes som "killeren" (noe du kanskje mente). Men hvis du så mye som skyder ett skudd på fienden, og fienden etterpå klarer å dø ved å for eksempel, kaste granat på seg selv eller kaste seg ned i en foss så får du killen. Men det må skje innen så og så mange sekunder. Noe mellom 6 og 10 sekunder, tror jeg. Sånn var det også i Halo 2. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror killen blir i form av "killed by guardians" Nei, er vel han som kastet Spike'n som får kill'en (fullt ut). Ikke nødvendigvis da det ikke var spikeren som drepte han men hans egen granat. Guardian er navnet på glitchen systemet har når den ikke er sikker på hva som drepte fienden. Han som kaster spikeren får jo ikke et granatkill siden det ikke var hans granat. Han får heller ikke en spikerkill da det ikke var spikeren som drepte fienden. Nja, Guardians er vel standard-navnet som settes som "killeren" (noe du kanskje mente). Men hvis du så mye som skyder ett skudd på fienden, og fienden etterpå klarer å dø ved å for eksempel, kaste granat på seg selv eller kaste seg ned i en foss så får du killen. Men det må skje innen så og så mange sekunder. Noe mellom 6 og 10 sekunder, tror jeg. Sånn var det også i Halo 2. Du kan en del du tror jeg...? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du kan en del du tror jeg...? Tror da det. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I akkurat den runden hvor de spilte, så fikk han som kastet spikeren killen. Men på det Service recordet hvor det står hvor mange kill man har fått med hvilket våpen og slik, så står det sikkert at det kom fra "the Guardians". Så tror nok at begge har rett, bare at dere ikke diskuterer samme ting (nok en gang). De 3 siste videoene er heelt sykt btw! Tøft at det faktisk er mulig med slike kills. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Guardian er navnet på glitchen systemet har når den ikke er sikker på hva som drepte fiendenDette har jeg hentet fra Bungie.net..skal se om jeg finner kilde her.. Ja, han med spikeren får killen men killen blir klassifisert som "Killed by the Guardians" i loggen.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Men hvis du så mye som skyder ett skudd på fienden, og fienden etterpå klarer å dø ved å for eksempel, kaste granat på seg selv eller kaste seg ned i en foss så får du killen. Men det må skje innen så og så mange sekunder. Noe mellom 6 og 10 sekunder, tror jeg. Det er vel før skjoldet recharges, er det ikke? Makes sense i hvertfall. Edit: Fint med engelske ord. Endret 26. oktober 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, han med spikeren får killen men killen blir klassifisert som "Killed by the Guardians" i loggen.. Ah. Så rart. Men hvis du så mye som skyder ett skudd på fienden, og fienden etterpå klarer å dø ved å for eksempel, kaste granat på seg selv eller kaste seg ned i en foss så får du killen. Men det må skje innen så og så mange sekunder. Noe mellom 6 og 10 sekunder, tror jeg. Det er vel før skjoldet recharges, er det ikke? Makes sense i hvertfall. Edit: Fint med engelske ord. Ja, det kan jo være. Det maker sense ja. Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hver gang jeg går til theater kommer det en melding og gamertaget mitt blinker "one in your party is not a...ett eller annet..." Samme skjer når jeg prøver å spille Instant Death. Hva skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå