Gå til innhold

Den STORE Halo 3 bilder og film tråden

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe rart med bungie.net. Tok flere screens av matchmade kampen jeg hadde for noen dager siden og det siste bildet kom opp på bunige.net nesten med engang, men ikke de første bildene jeg tok..

Forresten, kommer screenshots som jeg har tatt FØR jeg fikk LIVE på 360'n på bungie.net?

Lenke til kommentar
Sniker inn et lite spørsmål:

Har tatt en del bilder nå. Ser ut som det siste bildet jeg lastet opp ligger på hovedsiden min på Bungienet. Hvordan bytter jeg dette, om det er mulig?

Da går du inn på "Screenshots" og så finner du bildet ditt, og trykker på "Add to my gallery" (eller noe lignende) og så klikker du på "My gallery" (igjen, noe lignende) og der finner du bildet ditt igjen, og trykker på en link som heter seg "Use as my glory-shot" (eller noe lignende). Da får du akkurat det bildet på fremsiden.

Forresten, kommer screenshots som jeg har tatt FØR jeg fikk LIVE på 360'n på bungie.net?

Nei, de blir jo lastet opp med det samme du tar de. Tror ikke du har mulighet til å laste de opp nå faktisk. Ikke helt sikker, men er ganske sikker.

Lenke til kommentar

Run For Your Life Mr.Chief!!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
5324272-Full.jpg

Bungie Rocks! Denne fant jeg på nettet der alle legger ut ting dem vil dele. Å fy søren så rå denne er. Den personen som har laget denne må ha fritisproblemer.

6486364-Full.jpg

Endret av überGoliath
ModEdit: Bilder var for store
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...