iStephano Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noe sier meg håpet er ute for denne karen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk BanAnus! Takk for og ydmyke meg foran hele diskusjon.no :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 ahahhaha det var deg ja! Beklager det tenkte jeg ikke på, men men, du får leve med skammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noe sier meg håpet er ute for denne karen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9660167[/snapback] Hva slags mode er det der? Var nå et bra bilde Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Infection. Og om jeg hadde visst at jeg hadde Assault Rifle også, og ikke bare hagle hadde jeg meid ned alle sammen :!: Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg tok noen nye bilder i går men de har ikke kommet på bungie enda.. hva skjer? Må jeg vente 24 timer? Endret 8. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg tok ghost'en min ut for en flyvetrur igår... Endret 8. oktober 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) ohh action der ja, nice bildet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. oktober 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noe sier meg håpet er ute for denne karen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9660167[/snapback] hehehaehh Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan får jeg hentet ut videoer? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan får jeg hentet ut videoer? lurer på det samme selv! Sånn at de ikke går til h3 liksom. Her er altså meg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Har lest litt mer om det og det viser seg at man må bruke konsollen via en opptager for å tatt opp. Det er logisk egentlig: Alle filmene du tar opp i Halo 3, ligger på noen få Mb. Dette er lite med tanke på kvalitet (nær 720p) og lengde på opptagene. Grunnen til at de ligger på så få Mb, er fordi det du lagrer er egentlig en hel haug at data som forer inn i Halo 3s spillmotor når du avspiller en film. Det er ikke et filmklipp men instrukser på hva du skal se i theater. Kanskje litt kronglete forklart. Derfor kan du ikke bare laste ned "filmklippet" fra Bungie. Endret 9. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har lest litt mer om det og det viser seg at man må bruke konsollen via en opptager for å tatt opp. Det er logisk egentlig.Kanskje litt kronglete forklart. Derfor kan du ikke bare laste ned "filmklippet" fra Bungie. Jepp. Er bare tekst og tall. Ellers ville det blitt hardt for den lille harddisken, tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Spilte litt med en kamerat i dag, brukte mer tid i Theater-mode nesten. (men bildene ble ikke så bra da ) Et lite skudd i foten gjorde susen: Et til for å være sikker: Kameraten min til høyre, tror det var raketten som kom fra høyre der fra bakken: edit: gikk ikke an å skjule nei Endret 10. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hadde vært fint om du kunne gjøre bildene enda litt mindre. Ser jo nesten hva som skjer i dem! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) ?? De var store i går! Har bildr.no gjort noe med de? :S Endret 10. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 ?? De var store i går! Har bildr.no gjort noe med de? :S Du kan jo linke til original-bildene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg gjorde det, og de var store i går når jeg gikk å la meg. Eller mener du originalene fra bungie.net? überGoliath: Får prøve det etter jobb kanskje. edit2: fikset det nå jeg, med dump.no edit3: dump.no funket heller ikke så bra :S Endret 10. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøv tjenesten http://www.dump.no. Veldig grei tjeneste for bildedump. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hadde vært fint om du kunne gjøre bildene enda litt mindre. Ser jo nesten hva som skjer i dem! Trykker du på de små bildene pleier de som regel å bli større siden det er thumbnails. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå