HiddenDragon Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg har et Netgear access point WPN802, men får ikke konfigurert den til å koble til en Netgear router den er koblet til med kabel. Oppsettet er slik: Internett-tilkobling -> Trådløs router -> Access point Jeg har nå satt opp access point med samme SSID som routere, shared password lik det routeren bruker, har satt access point som DHCP client og routeren som DHCP server. Problemet er at jeg ikke får access pointet til å motta ip fra routeren. Eller i hvert fall ikke sendt ipen videre til pcene som skal kobles til access pointet. Hva må jeg gjøre for å få dette til? Skal access point stå som DHCP client? Det som skjer nå er at med en gang jeg setter routeren til DHCP client, så mister jeg kontakten med den (naturlig nok vil jeg tro), og lyset som viser status på tilkoblingen fra kabelen begynner å lyse orange, som betyr at tilkoblingen er på 10mbit istedefor 100. På forhånd takk Endret 26. september 2007 av HiddenDragon Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Anyone..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå