Gå til innhold

Hørt om Handyattacke?

seshat

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en mobil fra tyske Handyattacke, da denne ikke finnes på det norske markedet. Kunne selvfølgelig ha bestilt den via butikk her, men er vant til å handle på nettet. Dette er riktig nok første gang jeg har forhåndsbetalt til utlandet, og jeg er ikke naiv, så jeg tenkte at går det galt, så har jeg vel råd til å miste de kronasjene. Likevel er jeg ganske irritert... Det tok 1 uke før pengene ble sendt fra banken her + det har gått 3 uker til, og jeg lurer på om andre har erfaring med denne selgeren. De holder til i Hamburg. Jeg har sendt mail to ganger uten å få svar. Det virker som de har fått god omtale på nettet, hvis de da ikke har skrevet alt selv. :p Hamburg er større enn Oslo, Deutsche Bank har nok utrolig mange flere kunder enn min bank, og det kan godt være at disse folka har ubegripelig mange kjøpere.. eh..

:hmm:

Endret av seshat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo noen poenger, men om butikken har fått mange positive omtaler så går det nok bra denne ganga også.

Sjekket du opp eventuell forsikring av betaling når du overførte via bank? Det hadde vært greit å vite hvordan sånt fungerer om det går til h... Jeg holder meg bare til VISA siden jeg vet at det er en sjanse for å få tilbake pengene om butikken ikke leverer.

Lenke til kommentar

Fikk omsider svar. De babler om å ha fått 135 kronasjer for lite (i euro), hvilket overhodet ikke stemmer, jeg fikk bekreftelse fra banken som jeg fakset nedover. Noen som har peil på hvor under overføringen dette ev. kan ha blitt trukket?? Det virker jo totalt usannsynlig at noen skal ha trukket fra kjøpsbeløpet. Dessuten synes jeg vel de kunne ha gitt beskjed tidligere om det stemmer.

Tro meg, kunne jeg betalt på "vanlig" måte med Visa, så skulle jeg gjort det, men det er ikke slik de opererer. Gjør det så vanskelig som mulig.. :roll:

Ikke at 135 kroner ekstra gjør meg til fattigfrans, men nå har jeg jo betalt det jeg skulle.

Lenke til kommentar

*****! Hvis jeg hadde betalt noen i utlandet via bank og fått beskjed om det der. Jeg hadde spola til banken og kjølhalt de. Du skal få beskjed om hva gebyret er, og betale det utenom overføringen fra din konto. DB skal ikke ta noe gebyr for å _få_ penger. Det gir jo ingen mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...