cFc Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har nettopp kjøpt et nytt grafikkkort, nemlig et Radeon x1950 pro, og satt det inn i maskinen. Uheldigvis har jeg en Shuttle og fikk derfor ikke plass til kabinettet etterpå, men det er et lite detaljproblem. Det store problemet er at jeg ikke får til å åpne CD-romen, den registrerer ikke at det er en CD oppi den. Altså fysisk åpner den seg, og etter at jeg har satt inn en ny cd så jobber den en stund, men det høres ut som at den aldri kommer helt i gang. Og jeg får aldri åpnet den helt opp.. Nå som jeg er i Opera så hakker det noe enormt når jeg går nedover, om dette er pga strømmangel eller mangel på innstallasjon av grafikkkort vet ikke jeg. Noe som vet hvorfor dette er slikt? Jeg har et mainboard som heter Fn-41. PC-en min er SHuttle Fn45 og grafikkortet har AGP tilkobling. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mulig du har løsnet kabelen til cd romen når du prøvde å sette inn skjermkortet Sjekk om den sitter på plass. Hvis det hakker når du scroller er det mest sannsynlig skjermkort driveren som ikke er innstalert.Legg de inn på nytt Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg fikk det til nå. Vet ikke hva som var feil, men det ordnet seg. Kanskje det til og med bare var den enkelte cden som var bugget. Men i alle fall så er det fortsatt noen problemer igjen, lydenhar en konstant skurring i bakgrunnen inni noen programmer og etter å ha prøvd å åpne World of conflict på tven så funker det ikke mer, bare hopper ut etter kort stund, selv om det funket før i dag. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Åpnet en ny tråd siden dette problemet er et helt annet en hva topicbeskrivelsen sier. Endret 27. september 2007 av cFc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå