fluff Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skulket skolen idag for å bli med en kompis og kjøpe halo 3 (For å så spille det helt til nå. Relativt skuffende må jeg si, men på den annen side prøvde jeg ikke multiplayeren. Uansett er det ikke det denne tråden handler om.) Vi bestemte oss for å kjøpe en av kopiene som stod ved kassa. Vi tok også med oss en mixmaster til kassa for å spørre om hvor mye den kosta. Så da stod vi der, bak en annen dame i burka som også drev å kjøpte halo. Kompisen min tok en kopi av halo og la den på disken. Så spurte han hvor mye mixmasteren kosta. Den kosta 300 kr, for de av dere som lurte. Damen i burkaen tok med haloen sin i veska og spaserte ut. Vi kjøpte halo og gikk ut. Så hva var vel så spesielt ved det? Jo det skal jeg si dere. Damen med burka tok den kopien av halo som kompisen min hadde lagt på disken. Jeg antar at hun hadde glemt at hun allerede hadde en master chief i veska si. Nå hadde hun hvertfall to. Vi hadde jo ikke betalt for den andre kopien hun tok med, og butikkpersonalet så det heller ikke. Vi tok bare en ny eske og kjøpte den istedet. Vi kjøpte aldri mixmasteren. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Elkjøp i Drammen om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Nope, dessverre du. Tror ikke jeg skal si hvor det var riktig ennå, i tilfelle noen lager stor sak ut av det. *Paranoid* Men litt artig at noen går rundt med en stjålet halokopi og ikke vet det selv engang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og hvorfor ikke si "unnskyld, men du tok min kopi"? Redd for at hun skal dra av seg burkaen og sprenge halve bygningen? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ikke godt å vite hvor mange dynamittgubber hun har gjemt under der... Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 det var elkjøp i sandvika. Møtte trynene deres Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Haha!! Så geniale kommentarer! Når begynte damer i burka å kjøpe Halo? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kanskje det var en mann, forkledd som burkadame? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Få med seg noen gratis kopier Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Gi deg'a. Skjønner du ikke at hun egentlig gikk inn for å smugle ut en flatskjerm under burkaen sin, og kun tok med seg det første hun fant (utstilt Halo 3 til en billig penge), for å virke mindre mistenkelig? Skjer heeeeele tiden. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Haha! Beste latteren jeg har hatt i hele dag ass!! Lenke til kommentar
fluff Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Og hvorfor ikke si "unnskyld, men du tok min kopi"? Redd for at hun skal dra av seg burkaen og sprenge halve bygningen? 9583463[/snapback] Fordi vi syntes det var sykt morsomt. Vilt at en dame i burka kan være slik en slick tyv. Også er det jo alltids det med selvmordsbombinga som vi ikke ville ta noen risikoer med. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 håper dere er sarkastiske og ikke bare veldig veldig rasistiske:p men men wootever. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Rasisme er ikke rasisme før en person sier det er det, og ved og si at det er rasisme, fører man det bare over seg selv. (Prøve å høres smart ut) Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Rasisme er ikke rasisme før en person sier det er det, og ved og si at det er rasisme, fører man det bare over seg selv. (Prøve å høres smart ut) 9584691[/snapback] Å prøve å høres smart ut kan jeg ikke si at du var særlig flink til.. for det der skjønte ikke jeg bæret av.. Kanskje jeg er for dum? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Rasisme er ikke rasisme før en person sier det er det, og ved og si at det er rasisme, fører man det bare over seg selv. (Prøve å høres smart ut)9584691[/snapback] Å prøve å høres smart ut kan jeg ikke si at du var særlig flink til.. for det der skjønte ikke jeg bæret av.. Kanskje jeg er for dum?9586574[/snapback] Det er forskjell på å være morsom og å være seriøs.What's the difference between dog shit and niggers?When dog shit gets old it turns White and quits stinking.hahahaha Endret 28. desember 2013 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Skjønner dere ikke da? Det var master chief forkledd som burka-dame! Derre skulle ha spurt om det blir Halo 4! Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bare jeg som syns hovedinnlegget var smålamt? ;p Dama glemte vel at hu hadde pakket den, ikke no big deal ! Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bare jeg som syns hovedinnlegget var smålamt? ;p Dama glemte vel at hu hadde pakket den, ikke no big deal ! 9602570[/snapback] Som å "glemme" å betale skatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå