Gå til innhold

Artig historie om Halo

fluff

Anbefalte innlegg

Skulket skolen idag for å bli med en kompis og kjøpe halo 3 (For å så spille det helt til nå. Relativt skuffende må jeg si, men på den annen side prøvde jeg ikke multiplayeren. Uansett er det ikke det denne tråden handler om.)

Vi bestemte oss for å kjøpe en av kopiene som stod ved kassa. Vi tok også med oss en mixmaster til kassa for å spørre om hvor mye den kosta.

Så da stod vi der, bak en annen dame i burka som også drev å kjøpte halo.

Kompisen min tok en kopi av halo og la den på disken. Så spurte han hvor mye mixmasteren kosta. Den kosta 300 kr, for de av dere som lurte. Damen i burkaen tok med haloen sin i veska og spaserte ut. Vi kjøpte halo og gikk ut.

Så hva var vel så spesielt ved det? Jo det skal jeg si dere. Damen med burka tok den kopien av halo som kompisen min hadde lagt på disken. Jeg antar at hun hadde glemt at hun allerede hadde en master chief i veska si. Nå hadde hun hvertfall to.

Vi hadde jo ikke betalt for den andre kopien hun tok med, og butikkpersonalet så det heller ikke. Vi tok bare en ny eske og kjøpte den istedet.

Vi kjøpte aldri mixmasteren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor ikke si "unnskyld, men du tok min kopi"? Redd for at hun skal dra av seg burkaen og sprenge halve bygningen?  :roll:

9583463[/snapback]

Fordi vi syntes det var sykt morsomt. Vilt at en dame i burka kan være slik en slick tyv.

Også er det jo alltids det med selvmordsbombinga som vi ikke ville ta noen risikoer med.

Lenke til kommentar
Rasisme er ikke rasisme før en person sier det er det, og ved og si at det er rasisme, fører man det bare over seg selv. (Prøve å høres smart ut)

9584691[/snapback]

Å prøve å høres smart ut kan jeg ikke si at du var særlig flink til.. for det der skjønte ikke jeg bæret av.. Kanskje jeg er for dum?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Rasisme er ikke rasisme før en person sier det er det, og ved og si at det er rasisme, fører man det bare over seg selv. (Prøve å høres smart ut)

9584691[/snapback]

Å prøve å høres smart ut kan jeg ikke si at du var særlig flink til.. for det der skjønte ikke jeg bæret av.. Kanskje jeg er for dum?

9586574[/snapback]

Det er forskjell på å være morsom og å være seriøs.

What's the difference between dog shit and niggers?
When dog shit gets old it turns White and quits stinking.
hahahaha dribble.gif Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...