LucarioX Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har spillt Wiien min på både HDTV og en CRT TV. Må si at jeg synes bildet på HDTVen blir MYE bedre enn på CRT TVen. Galaxy ser jo lekkert ut Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis du noen gang skal ha en 1080p HD-DVD spiller eller Blu-Ray spiller så er full HD tingen for deg. Hvis du _BARE_ skal spille wii på den så burde du kjøpe en HD-ready tv. Det er absolutt ikke noe poeng i å kjøpe en full HD tv til en wii. Skal du kjøpe en tv til å spille wii på, Full HD eller HD ready så ville jeg si at du ikke kan spille uten komponentkabler. Jeg har en Full HD tv på 40" og spillte wii med komposittkabel en stund.. Jeg slutta å spille wii for å si det sånn.. Det så HELT j***** ut. Men med en gang jeg plugga i komponentkabelen så det plutselig helt herlig ut. Så, kort sammendrag: "Du trenger HD-ready tv." Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) C0rt3z skrev: Hvis du noen gang skal ha en 1080p HD-DVD spiller eller Blu-Ray spiller så er full HD tingen for deg. Hvis du _BARE_ skal spille wii på den så burde du kjøpe en HD-ready tv. Det er absolutt ikke noe poeng i å kjøpe en full HD tv til en wii. Skal du kjøpe en tv til å spille wii på, Full HD eller HD ready så ville jeg si at du ikke kan spille uten komponentkabler. Jeg har en Full HD tv på 40" og spillte wii med komposittkabel en stund.. Jeg slutta å spille wii for å si det sånn.. Det så HELT j***** ut. Men med en gang jeg plugga i komponentkabelen så det plutselig helt herlig ut. Så, kort sammendrag: "Du trenger HD-ready tv." 9588011[/snapback] hmmm...... Har tenkt å ha den på romme for bruk av wii ja..... trenger jeg noen kabler? eller kan jeg bruke de som er med? Endret 27. september 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nonnon skrev: C0rt3z skrev: Hvis du noen gang skal ha en 1080p HD-DVD spiller eller Blu-Ray spiller så er full HD tingen for deg. Hvis du _BARE_ skal spille wii på den så burde du kjøpe en HD-ready tv. Det er absolutt ikke noe poeng i å kjøpe en full HD tv til en wii. Skal du kjøpe en tv til å spille wii på, Full HD eller HD ready så ville jeg si at du ikke kan spille uten komponentkabler. Jeg har en Full HD tv på 40" og spillte wii med komposittkabel en stund.. Jeg slutta å spille wii for å si det sånn.. Det så HELT j***** ut. Men med en gang jeg plugga i komponentkabelen så det plutselig helt herlig ut. Så, kort sammendrag: "Du trenger HD-ready tv." 9588011[/snapback] hmmm...... Har tenkt å ha den på romme for bruk av wii ja..... trenger jeg noen kabler? eller kan jeg bruke de som er med? 9588656[/snapback] Componentkabel om du ikke har. Gir mye bedre bilde. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Du må kjøpe en komponentkabel itillegg til Wiien. Itillegg kan det være kjekt å kjøpe en HDMI/DVI kabel hvis du har den i samme rom som PC-en slik at du kan se filmer og serier på tven. Endret 27. september 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg ville vurdert sterkt en Tatung 32". Det er en LCD TV som gir veldig mye bilde for pengene. Kabler er viktig, følg det de andre sier Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 aVertigo skrev: Jeg ville vurdert sterkt en Tatung 32". Det er en LCD TV som gir veldig mye bilde for pengene. Kabler er viktig, følg det de andre sier 9590138[/snapback] Tenkt å spille for det meste wii på tv'n egner denne seg bra? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg lurer på akkurat samme greia! Men hvordan ser prisutsiktene ut for både TV og wii? Tror dere den vil droppe i juletidene eller noe? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Petersk91 skrev: Jeg lurer på akkurat samme greia! Men hvordan ser prisutsiktene ut for både TV og wii? Tror dere den vil droppe i juletidene eller noe? 9599187[/snapback] Tror ikke wii prisen vill falle pga. det er jo da etter spørselen er størst (heller opp) Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som har en tatung 32 lcd? EDIT: Puff litt mer liv i tråden Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har Wii og Tatung, og det ser bra ut. Har ikke fått mine komponentkabler til den enda, men når PS2 ser bra ut med komponent(hakkette kanter, men, men, det blir det på Wii også) så bør Wii på komponent se bra ut det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå