Gå til innhold

Ipod Nano 4gb (3rd Generation),bra?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har lyst til å kjøpe denne:

 

IPOD Nano

 

Apple link

 

 

# Bra lyd?

 

# Hvordan type videofiler støtter den? mpeg, avi o.l?

 

# Selv om musikken eller videoen ikke er kjøpt via itunes så kan jeg oppdatere den via programmet likevel?

 

 

 

Hvordan er denne spilleren egentlig?

 

 

Takker veldig for svar :)

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har ingenting å utsette på lyden fra min Nano (2.gen), men headsettet som følger med er derimot ingenting å hoppe i taket for. Jeg byttet disse ut med Sennheiser PX300, dette er propper som også isolerer godt mot støy. Jeg har ikke noe imot propper, men vet at ikke alle liker propper. Det blir en vurderingssak.

 

Kvaliteten på lyden vil jo også reflekteres i hvilken kvalitet du har på lydfilene.

 

 

H.264-video: opptil 1,5 Mbps, 640 x 480 bildepunkter, 30 bilder per sekund, Low-Complexity-versjon av H.264 Baselin Profile med AAC-LC-lyd opptil 160 kbps, 48 kHz, stereolyd i filformatene .m4v, .mp4 og .mov. H.264 video: opptil 2,5 kbps, 640 x 480 bildepunkter, 30 bilder per sekund, Baseline Profile opptil nivå 3.0 med AAC-LC-lyd opptil 160 kbps, 48 kHz, stereolyd i filformatene .m4v, .mp4 og .mov. MPEG-4 video: opptil 2,5 Mbps, 640 x 480 bildepunkter, 30 bilder per sekund, Simple Profile med AAC-LC-lyd opptil 160 kbps, 48 kHz, stereolyd i filformatene .m4v, .mp4 og .mov

 

Så du må beregne litt konvertering av video. Men dette måtte du sannsynligvis ha gjort uasnett pga begrenset lagringsplass.

Lenke til kommentar

Min Ipod nano 3g har per idag hatt en tendens til å kræsje ganske ofte... Er bare å holde select+meny inne i 6 sek og vente 30 sek på at den skal restarte men det er jo irriterende uansett (løser seg sikkert når det kommer ny firmvare?)

 

Men ellers så har jeg bare possitive ting å si om den :D fin skjerm og grei lyd :p (kunne jo selvsagt vært bedre (har sikkert noe med headsetter å gjøre :p))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...