Gå til innhold

Godkjenning av handleliste til vannkjøling

Anbefalte innlegg

Begynte i Den store vannkjølingstråden, men ønsker ikke å fylle den tråden opp med mitt kjøp av vannkjøling.

Skal kun kjøle CPU (med det første).

Slik ser handlelista ut nå:

post-67791-1190832919_thumb.jpg

Har også 2 Double Heater Core radiatorer, (bestilt med shroud) men jeg satser på å kun bruke en av dem (i første omgang).

Fittings valgt på radiatorene er 1/2 så jeg håper selvsagt at slangene passer radiatoren/e, pumpen og cpu block.

Vil Delta viftene som er valgt klare å kjøle Heater Core'n effektivt?

Trenger jeg tank? Vil det bedre temperaturer?

Noe mer jeg trenger?

På forhånd takk!

(Er ny med vannkjøling forresten :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor ikke bruke fillport, bruker mye mindre plass også :)

Ellers skjønner jeg ikke hva du skal med den slange kutteren, når man kan bruke helt vanlig saks...

9588659[/snapback]

Kan likesågodt bare bruke tanken til slik, men vil en t-kopling bremse flow?

Blir det ikke bedre "finish" med en slik kutter? På bildene (skjønner at de kan være litt overdrevne) så er det jo litt forskjell.

Lenke til kommentar

Han på sidewindercomputers har verdens beste kunde service og setter gjerne ned prisen på fakturaen for deg, men ikke for mye for da akn folk i tollen etc. skjønne det ;)

Selv bestilte jeg for 450$ og endte opp på 249,- i moms da alle beløp under 1000,- ikke blir toll belagt bare små/svak tolling elelr hva de kaller det, han hadde satt ned beløpet så det endte på 993,- eller noe sånt.

heanwi: Den plast kutteren er overdreven !!

Ellers ser det bra ut, men som sagt av andre så trenger du ikke tank og tank pluss t-line er bare tull !

Edit: hva ble frakten på på de heatercorene i $ ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Swiftech MCP355 w/Custom Delrin DDC Pump Top har ikke vært på lager på over 1 måned da... Men han kan jo sende mail til SWC å høre om dem får dem inn igjen. Ellers må han kjøpe custom topp utenom, og det blir en 50-60 kr dyrere.

9613654[/snapback]

Men da får han PTS's custom topp som skal være no prosent bedre.

Ikke at han merker det, men det er vel egentlig skriftlig som teller når man i utgangspunktet kjøper sånn kick-ass vannkjøling :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...