Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Begynte i Den store vannkjølingstråden, men ønsker ikke å fylle den tråden opp med mitt kjøp av vannkjøling. Skal kun kjøle CPU (med det første). Slik ser handlelista ut nå: Har også 2 Double Heater Core radiatorer, (bestilt med shroud) men jeg satser på å kun bruke en av dem (i første omgang). Fittings valgt på radiatorene er 1/2 så jeg håper selvsagt at slangene passer radiatoren/e, pumpen og cpu block. Vil Delta viftene som er valgt klare å kjøle Heater Core'n effektivt? Trenger jeg tank? Vil det bedre temperaturer? Noe mer jeg trenger? På forhånd takk! (Er ny med vannkjøling forresten ) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ser bra ut ja! Delta viftene skal klare radiatoren ja! Tank ser mykje penare ut synest eg då men... smak og behag. Har ein dual heat core, meget god radiator Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Tank forbedrer ikke temperaturene dine i det hele tatt. Eneste "pluss" med tank er at det tar kortere tid å få ut luftbobler i vannet. Har selv hatt tank før, men er mer fornøyd med fillport (aquatube som brukes som fillport ) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Oppdatert og lagt til tank... Passer slange dimensjonen med alt annet? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hvorfor ikke bruke fillport, bruker mye mindre plass også Ellers skjønner jeg ikke hva du skal med den slange kutteren, når man kan bruke helt vanlig saks... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 hvorfor ikke bruke fillport, bruker mye mindre plass også Ellers skjønner jeg ikke hva du skal med den slange kutteren, når man kan bruke helt vanlig saks... 9588659[/snapback] Kan likesågodt bare bruke tanken til slik, men vil en t-kopling bremse flow? Blir det ikke bedre "finish" med en slik kutter? På bildene (skjønner at de kan være litt overdrevne) så er det jo litt forskjell. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Litt hijacking her, men kan noen forklare meg dette med moms og toll fra Usa, skal selv bestille nå og greit å vite om alle ekstra kostnader som kan dukke opp og hvordan jeg kan unngå moms... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du kan ikke unngå moms med mindre du reiser til USA og henter varene selv. Det er vel ikke avgift på toll av dataprodukter uansett, slik jeg har forstått. Ellers er vel dette enten 79 eller 189 kr. elns. Så er ikke store beløpet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hører en del får de til å sette et annet beløp og slikt, dette jeg tenker på... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Han på sidewindercomputers har verdens beste kunde service og setter gjerne ned prisen på fakturaen for deg, men ikke for mye for da akn folk i tollen etc. skjønne det Selv bestilte jeg for 450$ og endte opp på 249,- i moms da alle beløp under 1000,- ikke blir toll belagt bare små/svak tolling elelr hva de kaller det, han hadde satt ned beløpet så det endte på 993,- eller noe sånt. heanwi: Den plast kutteren er overdreven !! Ellers ser det bra ut, men som sagt av andre så trenger du ikke tank og tank pluss t-line er bare tull ! Edit: hva ble frakten på på de heatercorene i $ ? Endret 28. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 66$ (FedEx International Priority), får de på mandag. Redigerer handlelista nå... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Slik ser det ut nå.... Noen tanker om oppsettet? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Er det noe som helst som mangler nå? Hva som helst? Ønsker ikke å sitte med skjegget i postkassa pga at jeg mangler en liten dings. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er vel bare strips eller slangeklemmer om du vil bruke det. Men hadde ikke giddi å bestilt det fra USA, når du får det billig fra for eks clas ohlsen. Ellers ser det bra ut, lykke til Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) D-Tek Fuzion er bedre enn Apogee GT. Litt dyrere, dog. EDIT: Så ikke at du hadde byttet i siste bilde. Sorry EDIT2: Swiftech MCP355 w/Custom Delrin DDC Pump Top skal også være bedre enn MCP 655. Men den er litt dyrere, vet ikke helt om jeg ville sagt den var verd penga kontra 655. PS: Den har modda topp. Endret 1. oktober 2007 av todda7 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Swiftech MCP355 w/Custom Delrin DDC Pump Top har ikke vært på lager på over 1 måned da... Men han kan jo sende mail til SWC å høre om dem får dem inn igjen. Ellers må han kjøpe custom topp utenom, og det blir en 50-60 kr dyrere. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Swiftech MCP355 w/Custom Delrin DDC Pump Top har ikke vært på lager på over 1 måned da... Men han kan jo sende mail til SWC å høre om dem får dem inn igjen. Ellers må han kjøpe custom topp utenom, og det blir en 50-60 kr dyrere. 9613654[/snapback] Men da får han PTS's custom topp som skal være no prosent bedre. Ikke at han merker det, men det er vel egentlig skriftlig som teller når man i utgangspunktet kjøper sånn kick-ass vannkjøling Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tja... Høye for custom topp er 3.94m og uten er det 3.1. Vil si det er en ganske stor ytelsesforskjell. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tja... Høye for custom topp er 3.94m og uten er det 3.1. Vil si det er en ganske stor ytelsesforskjell. 9615220[/snapback] Tenkte PTS-toppen kontra SideWinders-Toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå