Noiseless Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hadde tenkt å gå for dette kabinettet i min trang til å få svidd av noen kroner på datautstyr . Men jeg lurer på om dette kabinette er bra i forhold til plass, montering, STØY og plass til viftestyring bak frontdekselet. Er det noen her med erfaring/ synpunkter på dette kabinettet? Eller har noen sett tester av dette kabinettet? Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 har bare erfaring med 916 kabinetett til i&s, og for å si det sånn så passer det VELDIG DÅRLIG med nicknamet ditt... lol... Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har selv et Image&Shapetek EYE910BB, meget godt fornøyd med mitt Image&Shapetek kabinett! Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 har bare erfaring med 916 kabinetett til i&s, og for å si det sånn så passer det VELDIG DÅRLIG med nicknamet ditt... lol... Kan så hende at det passer dårlig med nicket mitt...men jeg har nå både kjøpt og modda et I&S EYE910BB. Med støydemping og viftestyring mener jeg at nicket fult ut kan forsvares Bilder og arbeidsbeskrivelse finnes på hjemmesiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå