Agrostar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fekk tilbod i kveld om å få ein chinnchilla av naboane. Det var ei ho som dei no ville gje vekk. Så eg lurde på kva ein må passe på med ein chinnchilla? Kva mat skal den ha, kor ofte må buret renskast, kor lenge leve dei, kva må ein ikkje gjere med dei, osv. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 www.dyrenett.no Der står kanskje noen artikler eller tips Hadde chinchilla da jeg var yngre, men kan ikke noe om dem. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Brosjyre om "Hold av Chinchilla" finner du her Endret 27. september 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
godhjertet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hei jeg har tre chinnchillaer De skal kun ha chinnchilla mat som du får kjøpt i dyrebutikken. ellers kan di få høy og spise litt tørka frukter.. di skal ikke spise grønnsaker eller frukt. Disse kan bli opp til 25 år gamle. Di trenger god plass altså et stort bur. da disse trenger plass til å bevege seg /hoppe og sprette. Di er ordentlige søte dyr . og supre da di er tamme. mine er ute å flyr nesten hver dag og er veldig kosete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå