Chicharito Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Hva? Er det bekreftet noe sted? I såfall er det jo ikke lenge til man kan få sett Chuck igjen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Tråden: "Chuck - Diskusjon rundt sesong 3(USA), tilbake i januar!" ?? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1174633 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Sesong 3 begynner 11. Januar i statene iallefall Hva slags kilde har du det ifra? Min kilde sier 10. Januar. Men uansett er bare snakk om en dag. Min kilde sier også: - Det blir en 2 timers premiere - Sesong 3 vil ha 13 Episoder (var snakk om 18, men det ble det ikke noe av) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg gleder meg uansett! Har hørt 10. januar flere steder, blant annet TVRage.com, som pleier å være pålitelige. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) 10. januar. Det er hva kanalen sier, da driter man rett og slett i om TVRage sier noe annet. Mandager har det alltid vært, men søndag er vel bare den dagen de sender sesongstarten. Edit: 10 januar. 11 januar for oss nordmenn. Endret 28. desember 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) http://www.nbc.com/chuck/ Chuck is back January 10th!... Endret 27. desember 2009 av CThomassen Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Sesong 3 begynner 11. Januar i statene iallefall Hva slags kilde har du det ifra? Min kilde sier 10. Januar. Men uansett er bare snakk om en dag. Min kilde sier også: - Det blir en 2 timers premiere - Sesong 3 vil ha 13 Episoder (var snakk om 18, men det ble det ikke noe av) Kilden min er: http://www.pogdesign.co.uk/cat/1-2010 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Stoler på NBC jeg og går for en dobbel episode søndag 10. og så vanlig sendetid fra mandag av. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) noen oppdateringer: -det blir dobbelt episode i dag -det blir vanlig episoder på mandager, og det starter i morgen altså 3 episoder på 2 dager :D Two-hour season premiereTONIGHT at 9/8c Then watch another, all-new episode tomorrow at 8/7c noen som kan forklare meg hva de mener med 9/8c ? vet at det står for når episodene blir sendt i de forskjellige tidssonene i USA, men hva blir tiden for når de sendes i norsk tid? siden det står 9/8c på sesong preimeren, vil det si at den begynner å gå kl 03:00 norsk tid? Endret 10. januar 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 9/8c betyr 9 east coast og 8 central. Så da starter den klokka 03:00 norsk tid ja, +6 hours fra east coast time! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Bra episoder, selv om jeg følte det kanskje ble litt vel mye "såpe" til tider. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg satt med frysninger gjennom begge episodene. Er noe av det feteste jeg noengang har sett. Har faen ikke ord. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Konge!!!! Det er ny "Chuck" episode allerede imorgen Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Ble både fornøyd og skuffet over de to første episodene. Jeg er glad for at programmet er tilbake på luften, men samtidig er jeg skuffet over at progresjonen som ble vist sent i sesong 2 ser ut til å ha forsvunnet helt. Synes dette er litt "half-assed" fra produsentenes side, jeg hadde virkelig håpet at de skulle holde seg med de forandringene som ble gjort i siste episode i sesong 2. Greit nok at Morgan kommer tilbake, men en del andre ting skulle jeg helst ikke fått reversert (forholdet mellom Sarah og Chuck, hovedsakelig). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Men de hinter jo til at de skal få fiksa det ganske kjapt igjen i episode 2 da. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Synes det var en veldig bra start på ny sesong. Gleder meg til å se 3. episode i kveld Endret 12. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Satt å måpte på slutten av den tredje episoden. Må si de gikk rett på sak uten 'fillers' eller lignende i starten på sesongen. Men som man så i episode 1-2 så har Chuck en tendens til å gli tilbake til samme gamle i den neste episoden. Lurer på hva som skjer med Awesome Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Når jeg så slutten av denne episoden var jeg redd for at Awesome var blitt drept. Han er en av favorittene mine i "Chuck" å det hadde vært en stor nedtur hvis han forsvant Ble heldigvis litt lettet når jeg så dette Se filmen hos Youtube Endret 12. januar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Når jeg så slutten av denne episoden var jeg redd for at Awesome var blitt drept. Han er en av favorittene mine i "Chuck" å det hadde vært en stor nedtur hvis han forsvant Ble heldigvis litt lettet når jeg så dette Se filmen hos Youtube Skulle akuratt til å hoppe utfor en bygning her da jeg plutselig kom over den videoen på en eller annen chuck fansite. Episoden ser spenningsfylt ut ;} Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Mai gad, kan ikke avslutte en episode slik! WANNA KNOW WHAT HAPPENED!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå