Myst Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Håhåhå, for en episode! Han som skrev denne har visst ikke vært borti damer på lenge og fikk oss servert denne eyecandyen på nasjonal TV (!) Dere vil skjønne når dere ser den. Mye som skjer på en gang og ser klart de vil få med mest mulig før sesongavslutningen. Ellers fikk jeg med meg promoen til neste og den klarer jeg nesten ikke vente på en gang! Vi får to overraskelsesgjester og en av dem er: Rebecca Romijn Bra saker. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 *Epic spoiler incoming* Hvorfor skal alle drittsekker komme tilbake igjen? Nå er jo faen meg Shaw her også.... (End credits viser klipp der han kommer) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Haha, blurring-scena var herlig. Elsker Moss på serien, kanskje en av de beste tilbakevendende karakterene på serien. To skuespillere fra Community i episoden var også knall. Yvette Nicole Brown og Danny Pudi. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Dumt at det skal fortsette med denne bullshitten med gisler hele tiden, men dagens episode var helt grei. Neste episode blir det et gjensyn med Shaw, som er den første til å overleve skudd i bryst og et fall fra 10meter eller mer, og drukne. Realistisk må jeg si. 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg syns det er en ganske bra serie, men noe av tinga er litt for opplagt. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg syns det er en ganske bra serie, men noe av tinga er litt for opplagt. Ja, f.eks hva som var oppi P.A.N.T.S-boksen til Morgan ( noe med hun og gjøre). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Gleder meg til juleferien starter, da skal jeg begynne på Ses 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 For de som måtte lure, ja det blir en episode både denne uka og neste uke (30 desember i USA, 31 her). Det er en episode hver uke til seriefinalen på 2 episoder 27. januar. Flere kritikere som elsket episoden som kommer denne uka, og dette kritikerne som egentlig hater denne sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 God episode, den hadde mye jeg har savnet på Chuck den siste tiden som jeg vil å savne når serien slutter. En god miks av drama, action og humor i episoden jeg ikke kan huske å ha sett på flere sesonger så bra på serien. Gøy å se at hele casten fikk noe å gjøre i denne episoden, hvor minst av spotlighten gikk til Awsome på grunn av hvor awsome han var forrige uke. Mo Collins kan dette med å spille horny kvinnfolk. Fint at Chuck er en av de seriene vi får nye episoder av i jula, men ikke så rart når NBC vil kvitte seg med serien fortest mulig nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Meget bra episode, og endelig gikk det opp for meg at Chuck holder på å ta slutt. Ufattelig hvor sentimental jeg ble de siste 10 minuttene, nesten så jeg felte en tåre. Det er vel bare 24 jeg har elsket like mye. 5 sesonger, og mange timer av livet mitt har gått bort til Chuck. Av de to første sesongene har jeg sett alle episodene minst 3-4 ganger, og jeg kan dem praktisk talt utenat. Hele serien er blitt som en gammel venn for meg, og nå kjenner jeg en tristhet over at det hele kommer til en slutt. Denne episoden var alt jeg elsker med Chuck, spesielt mtp. karakterene; deres forhold mot hverandre og hvordan de har utviklet seg. Chuck er ikke kvalitetsmessig den beste serien jeg har sett, men den vil alltid være en av mine favoritter. Så, 6 episoder igjen. Cliffhangeren på slutten har gjort meg sulten på svar, og jeg tror Chuck vil få en verdig slutt. Det fortjener denne serien... 1 Lenke til kommentar
wergz Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg håper at det er Chuck sitt barn. For hvis vi tenker oss om, så er det lenge siden Shaw og Sarah holdt på. Dette er nok bare bullshit. Hvis ikke blir det nok ikke et problem. Det er jo siste sesong.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Hva er greia med å bruke spoilertags på egne tanker? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Hva er greia med å bruke spoilertags på egne tanker? Vet ikke. Står øverst på siden at man skal gjøre det. Ville du fått slike meldinger i trynet hvis du var på denne diskusjonstråden og ikke hadde sett episoden? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Det gjør det ikke. Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon Står ikke noe om at spekulering ikke er lov. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Det gjør det ikke. Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon Står ikke noe om at spekulering ikke er lov. Det tenkte jeg søren ikke på! Edit: Men det er på mange måter relatert til Chuck til dags dato, og hva som har blitt vist. Endret 25. desember 2011 av wergz Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Hater Chaw Bra sesong hittil, synd det er den siste... 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Ikke fått med meg denne før. Jeffster spiller Eye Of The Tiger mens http://www.youtube.com/watch?v=ZGzHLlaOLT0 En liten ekstra video. Joshua Gomez (Morgan) og broren hans (Rick Gomez, Band of Brothers) i reklamer for Volkswagen tilbake i 2003 noe. http://www.youtube.com/watch?v=4i8BZXJaFKE 1 Lenke til kommentar
wergz Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Heldigvis ingen cliffhanger i slutten av denne episoden. Alltid så kjipt å ende en bra episode med et nytt problem Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Tilbake til dårlige trakter igjen, en blanding av dårlig europeisk b-action film sammen med sukkersøtt drama. Jeg spyr. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Tilbake til dårlige trakter igjen, en blanding av dårlig europeisk b-action film sammen med sukkersøtt drama. Jeg spyr. Do that... Syns dagens var helt fatastisk 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå