Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Tror det bare er noen timer igjen! :D :D :D

Edit: Klokken er (I New York sin tidssone) ikke 7 engang. Det starter klokken 8. 1 time etter air blir den sannsynligvis lastet opp online. Er for trøtt til å være oppe til 3 :(

Håper jeg drømmer om Chuck i natt (no homo) :p

Endret av wergz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn da var sesongpremieren sett, og jeg kommer med en anmeldelse som inneholder spoilere. Les på eget ansvar.

Jeg sitter egentlig med blandede følelser, på en side så var det virkelig godt å se Chuck igjen. Blir et lite hull i hverdagen når serien tar slutt, akkurat som med Jack Bauer og 24. Selve episoden var ganske bra, men det var noe med feelingen som manglet. Jeg klarer ikke å peke en finger på det, men noe manglet. Det kan hende det var flyten i episoden, som ble ødelagt med et svakt Jeffster-plott eller Sarah i nattkjole. Jada, Strahovski er pen... men det ble way over the top for min del, spesielt mtp vindmaskinen.

Morgansect var heldigvis bedre enn jeg trodde, selv om Chuck alltid vil være den som er skapt for Intersecten imo. Handshaken til Sarah og Morgan var forøvrig helt fantastisk :D. Husplottet til Chuck og Sarah var spennende, selv om jeg ennå ikke føler en viss mann/kone-balanse. Chuck virker fremdeles usikker i forhold til henne, og det er noe jeg ikke liker 100%. Sarah kunne også fått mer tid på skjermen, da jeg føler det ble for mye Morgan til tider. Chuck fungerte ganske greit uten Intersecten, selv om jeg ikke vet hvordan han vil utvikle seg i løpet av sesongen.

Alt i alt en grei episode, litt skuffende med tanke på at det er en premiere... men utifra det som kommer i de neste episodene, så gleder jeg meg. Tror dette kan bli en bra sesong, til tross for små setbacks i dag.

Lenke til kommentar

Ja, helt påtide at serien avsluttes etter sesong 4 spesielt.

Men riktignok likte jeg ukas episode, og likte ikke sesongstarten. Ga meg litt feelingen jeg savna i store deler av sesong 4, og bare et fåtalls ganger i sesong 3.

Frank Lapdius, Trinity og Green Arrow som gjesteskuespillere var slettes ikke værst.

Lenke til kommentar

SPOILER

Nå når Morgan har fått intersecten, virker det som om at serieskaperne bare finner på dårlig story fortløpende... :p Hvem er neste som skal bli agent? Lester?

Altså, ikke at det ikke er underholdene med litt action, men syns storyen virker ganske tynn.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor, når eller hvordan... men Chuck klarer ikke å fenge meg like mye som før. Slutten var helt forutsigbar for min del, og dette er noe jeg sjeldent opplever i Chuck. Sorry, men det er på tide at dette avsluttes. Buymore var helt greit i dag, bedre enn på lenge og Justin Hartley var det morro å få et gjensyn av. Morgan bare sliter meg ut, og det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Ble altfor enkelt, hadde sett frem mot en thrilling conclusion hvor Morgan mista den han var og det ble oppgjør mellom han og Chuck i aller siste episode eller noe slikt. Nå er alt back to normal og en ny intersect dukker vel magisk opp snart om Morgan ikke fortsatt har den, kom ikke helt klart frem.

Lenke til kommentar

Derfor taper de onde alltid: de snakker for mye! Elsker når Casey er så badass! :D

Da er det pause fram til desember. :cry: Men sjekket nå både TV.com og IMDB, og episode 5 skulle også vært sendt i går? Noen som har info om det?

hvorfor er det allerede lagt ut vurderinger fra neste episode?! :O

Lenke til kommentar

Episode 5 kommer ut 9. desember, og grunnen til at den allerede er vurdert er sikkert fordi tittel og sånt allerede har blitt sluppet ut. Derfor en episode i dag, så 3 ukers pause før Zach Levi regisserer den.

Uansett, ganske bra episode i dag. Decker gjør en god rolle som badguy, og slutten ga meg den intensiteten jeg har savnet. Forøvrig var det også en av de bedre BuyMore-plottene på lenge. Så virkelig ikke den lille tvisten komme.

Lenke til kommentar

Står 2. desember på de sidene, men får se når den tid kommer.

Nå som de aller fleste sikkert har sett episoden, kan jeg nevne dette: noen andre som fikk med seg tabben da de fikk se hele listen til Viper og ordet "Eliminated" reflekterte på fjeset til Morgan? Den var skrevet riktig vei når det burde ha vært speilvendt. Refleksjon fra TVen vet dere.

Lenke til kommentar

Står 2. desember på de sidene, men får se når den tid kommer.

Nå som de aller fleste sikkert har sett episoden, kan jeg nevne dette: noen andre som fikk med seg tabben da de fikk se hele listen til Viper og ordet "Eliminated" reflekterte på fjeset til Morgan? Den var skrevet riktig vei når det burde ha vært speilvendt. Refleksjon fra TVen vet dere.

Det er en større tabbe at ordene vises i ansiktet hans i det hele tatt. Det var en skjerm, ikke en prosjektor.

Lenke til kommentar

Kjemien mellom Chuck og Sarah er borte, var MYYE bedre i sesong 1,2&3. Serien har også blitt veldig "tam" etter at de ble sammen, var bedre når chuck var gal etter Sarah men at de ikke var sammen. Like greit at serien blir lagt ned :(

Hvor mange episoder er det igjen av sesongen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...