Filmvenn Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 13 episoder er endelig. Unless serien klarer seertall den aldri kommer til å oppnå på NBC. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hvordan er det egentlig med lille Norge og Chuck-fansen her? Viasat4 kanskje? Eller må man bestille NBC til høsten? EDIT: Og ikke minst - Sendetiden. Jeg vil ikke bli like skuffet som da jeg skulle se på Dexter sesong 5 og den gikk klokka 4 på natta.. (Og "Showtime"-kanalen som skulle være inkludert i pakken var bare for en prøve-periode. Snakk om misforståelse..) Jeg vil se Chuck likt med USA!!!! Endret 15. august 2011 av wergz Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg tror Chuck har en tendens til å dukke opp på magisk vis på pc'ene hos de fleste som leser denne tråden.. 7 Lenke til kommentar
wergz Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg tror Chuck har en tendens til å dukke opp på magisk vis på pc'ene hos de fleste som leser denne tråden.. edit: *bleeper nettsiden*! (Er det lov å skrive om sånne nettsider på forumet??! :S) Endret 17. august 2011 av wergz Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (Er det lov å skrive om sånne nettsider på forumet??! :S) Nei, du får holde deg til dekknavnene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Haha, Danny Pudi (Abed) fra 'Community' dukker opp i episode 5 av sesong 5. Yvonne under innnspillingen av sesong 5: 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Gleder meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Første promo for sesong 5 Siste sesongen håper jeg blir bedre enn den labre sesong 4. Ser uansett fram til at serien hvertfall kanskje prøver å avslutte bra. Seks sesonger og en film ble det ikke.. Endret 23. september 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 film? What? Dette had jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Håper de ombestemmer seg angående sesongslutt. MEN: hvis denne sesongen har en god avslutning er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 De ombestemmer seg neppe med de seertallene Chuck har hatt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Skjønner ikke hvorfor de har hatt så lave tall... Hadde håpet på mer. Film hadde vært utrolig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Film kommer aldri, det er så mye lisensavtaler og ting som skal til. Chuck er ingen hit verden rundt, og NBC lager ikke akkurat TV-filmer. WarnerBros vil neppe bruke tiden + penger, på det. Et lite håp men; Harry's Law, Free Agents og The Playboy Club er så godt som død nå. NBC må virkelig få en sterk vårsesong, eller så blir det så "labert" (i en unegativ rettning mot serien) at Chuck må få en sjette sesong neste høst. Eller så kan det også medføre er lengre siste sesong. (Tror uansett flere episoder av Chuck ikke skjer uansett) Endret 29. september 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Bloopers sesong 4 http://www.youtube.com/watch?v=OcwpWDB7JiM Marvel-sjefen Stan Lee er også annonsert til en liten rolle i den syvende episoden av sesong 5. For en fantastisk god lineup serien har av gjesteskuespillere denne sesongen. Lost sin Jeff Fahey, Luke Skywalker, en Matrix-heltinne, talkshow-verten Craig Killborn, Danny Pudi fra Community og fler. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Sesong 5 sin premieredato har blitt utsatt til 28. oktober. Ikke 21. oktober som tidligere annonsert. Nye serien Grimm blir også flyttet med Chuck. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Sniktitt på sesong 5. Siste sesong starter fredag (natt til lørdag norsk tid). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Blir bra. Gleder meg til å høre introen igjen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yqgwh_WhOps Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Andre enn meg som gleder seg? Har markert dagen med dobbel skrift og kulepenn i kalenderen. I tillegg til dagen før selvfølgelig, når neste episode av the office kommer... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Har ikke klart å se de siste episodene av s04 ennå, men Morgan som det intersect? Hmm, ok...dette blir jo.. Må si det irriterer meg litt hvor lett det har blitt å installere intersecter nå, hvor mange forskjellige folk har hatt den i løpet av serien? Og hvor mange ganger har Chuck egentlig mistet den og fått den tilbake igjen? Noen som husker når The Intersect var spesiell, som i "The one and only". Huff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå