Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det egentlig med lille Norge og Chuck-fansen her? Viasat4 kanskje? Eller må man bestille NBC til høsten?

 

EDIT: Og ikke minst - Sendetiden. Jeg vil ikke bli like skuffet som da jeg skulle se på Dexter sesong 5 og den gikk klokka 4 på natta.. (Og "Showtime"-kanalen som skulle være inkludert i pakken var bare for en prøve-periode. Snakk om misforståelse..)

 

Jeg vil se Chuck likt med USA!!!! :D

Endret av wergz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Film kommer aldri, det er så mye lisensavtaler og ting som skal til. Chuck er ingen hit verden rundt, og NBC lager ikke akkurat TV-filmer. WarnerBros vil neppe bruke tiden + penger, på det.

 

 

Et lite håp men; Harry's Law, Free Agents og The Playboy Club er så godt som død nå. NBC må virkelig få en sterk vårsesong, eller så blir det så "labert" (i en unegativ rettning mot serien) at Chuck må få en sjette sesong neste høst.

 

Eller så kan det også medføre er lengre siste sesong.

 

(Tror uansett flere episoder av Chuck ikke skjer uansett)

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Bloopers sesong 4

 

http://www.youtube.com/watch?v=OcwpWDB7JiM

 

 

Marvel-sjefen Stan Lee er også annonsert til en liten rolle i den syvende episoden av sesong 5. For en fantastisk god lineup serien har av gjesteskuespillere denne sesongen. Lost sin Jeff Fahey, Luke Skywalker, en Matrix-heltinne, talkshow-verten Craig Killborn, Danny Pudi fra Community og fler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke klart å se de siste episodene av s04 ennå, men Morgan som det intersect? Hmm, ok...dette blir jo.. :hrm: Må si det irriterer meg litt hvor lett det har blitt å installere intersecter nå, hvor mange forskjellige folk har hatt den i løpet av serien? Og hvor mange ganger har Chuck egentlig mistet den og fått den tilbake igjen?

 

Noen som husker når The Intersect var spesiell, som i "The one and only". Huff...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...