Epleskrell Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg må også si meg utrolig fornøyd med dagens episode. Men for min del hadde det kanskje vært på tide å avslutte serien (Ikke at jeg vill slutte å se på Chuck, gleder meg hver uke til ny episode). Å endelig godt at Sarah (kanskje vi får vite hele hennes faktiske navn snart) slutter å være så forbanna sta. Vel jeg tror den neste episoden er lagd som en serie avsluttning... Noe som ikke hadde vert så dumt siden ting begynner og falle på plass. Blir ganske fornøyd egentlig hvis neste episode ikke slutter med at Chuck får tilbake intersectet, mister "gløden" med Sarah, Morgan kommer kypende tilbake til Bymore etc kun for å kunne lage nye sesonger.. Føler neste episode virkelig bør bli en wrap.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Håper virkelig serien får enda en sesong! Lurer litt på hva som skjer med Morgan - skrives han helt ut av serien eller kommer han tilbake? Dessuten lurer jeg på hva som vil skje i siste episode, og hvordan det blir hvis det ikke blir en ny sesong. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Vel, det blir nok ett litt rart bryllup for Ellie og Awsome. Kanskje Ellie også får vite noen smådetaljer om Chuck. Ser ikke ut som Awsome har tenkt å holde på det så lenge Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Fantastisk episode i går! Vet ikke helt om jeg vil ha ny sesong eller om jeg vil at de skal wrappe alt sammen til en avslutning nå.. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg håper dette fortsetter! Med den avsluttningen vi fikk i dag så gleder jeg meg til en eventuell sessong 3! Endret 28. april 2009 av DeeCoo Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Fy søren denne sesongavslutningen er så bra at det er latterlig. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Haha, den siste sena med Casey var bare genial. "øøøøøh?" Lenke til kommentar
Panther_Flame Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Fy fillern for en avslutning... håper VIRKELIG at det kommer minst 1 sesong til. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det sto jo "To be continued..." helt til slutt, så det kommer vel noe mer. Endret 28. april 2009 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Før jeg så denne episoden håpte jeg at det var en avslutning på serien. Nå... Wow! For en sykt bra episode! Gleder meg til å se mye mye mer av dette her! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Heilt einig med alekstef, fram til denne episoda tenkte eg at dei godt kunne slutte - no vil eg berre ha meir, meir meir Lenke til kommentar
invictus87 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Jesus for en sesongavslutning dette var! Vurderer å kjøpe denne serien kun for støtten. My god! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg likte virkelig denne episoden, den begynnte kansje litt Rolig(les:kjedelig), men utviklet seg til å bli utrolig(har ikke ord for det). Likte veldig godt slutten og er veldig glad for at Chuck er tilbake til å være intersectet. selv om det virker som om forfatterene har blitt litt inspirert av Jake 2.0 anngående disse "evnene" som kommer med denne oppdaterte versjonen. Alt i alt Chuck er bedre enn noensinne og jeg håper virkelig det kommer en ny sesong. En ting jeg synest er veldig spesielt med Chuck er måten karakteren blir fremstilt på i de ulike miljøene. som f.eks. når han er på Buy more er han liksom den store helten, men ute i feltet er han en pingle (misforstå meg rett). Men dette er så klart på god vei til å forandre seg nå, tenkte bare å få det ut før det var for sent. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Det så virkelig stygt ut for Chuck og gjengen i intersect-rommet. Jeg trodde de skulle skyte de og så ville det bare være "the end" på hele serien. Kanskje en mellomting mellom død Chuck og supermann-chuck hadde vært tingen? Gleder meg til å se super-chuck med skytevåpen.. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Begynte å lure litt på slutten der jeg også ja, så episoden nå nettopp og håper virkelig det kommer mer! Chuck eier Endret 29. april 2009 av Christer1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 etter å ha sett denne siste episoden, så MÅTTE jeg bare se slutten ett par ganger til. Siste komentaren til Chuck er bare helt genial. Gleder meg så sykt mye til neste sesong, lurer på hvor mye mer han kan lære seg med den nye versjonen av the intersect Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Det ser ut som Chuck kanskje får en ny sesong, alikevel vil den ikke være en full sesong som denne som var på 22 episoder. Det ryktes at NBC bare bestiller 13 episoder for sesong 3 hvis den vil komme. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Høres bra ut, kan bli litt tynt med 22 nye episoder, så jeg tror kanskje 13 holder! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Det er selvfølgelig synd hvis det ikke blir noen hel sesong, men på den andre siden er det mange serier som greier seg fint med 13 episoder per sesong. Det positive med det blir da at det mest sannsynlig ikke blir så mange "filler" episoder. Jeg gleder meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå