Suburbian Hero Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Likte dagens episode svært godt, masse gode scener som var en nytelse å se på. Den var til tider litt forutsigbar, f. eks den delen med hvem Agent X var ble ganske klar etter huset i Somerset... hvor en viss Vivian Volkoff bodde. Uansett, så var det godt å få oppklart flere ting som en har tidligere lurt på. Kritikken går først og fremst ut på at de kunne ha tatt noe av dette med tidligere, men det er samtidig viktig at de utvikler karakterene videre på denne måten. Håper Dalton får flere episoder, en av Chucks beste gjestekarakterer. Scener som fortjener å omtales er først og fremst min personlige favoritt, skytescenen med Casey og moren til Volkoff. Gamla var fantastisk å se på, og Casey har nok lyst til å bli adoptert nå. En av de mest geniale scenene siden Beckman og rakettkasteren... Reno og Las Vecos var også fantastiske ideer, og selv den andre gangen fikk jeg meg en god latter. Jeff er en virkelig artig karakter når ha får utfolde seg, samme med Big Mike og Lester. De kvinnelige karakterene leverer også godt i dag. Yvonne er virkelig en kvinne med mange talenter, både aksentene hun får til (Texas-amerikansk, New Jersey, australisk, britisk, polsk og flere) og det generelle skuespillet. Badekarscenen og utdrikkingslaget var også flotte å se på. Herlig at de gir mer plass til Ellie, den største rollen hennes denne sesongen. Håper de tar henne med videre i denne delen av historien, Sarah Lancaster er en liten favoritt hos meg. Alt i alt en episode som jeg virkelig likte, den inneholdt det meste som Chuck skal inneholde. Masse god humor, samtidig et virkelig spennende plott med et stort potensiale. Ga meg en herlig godfølelse når jeg så på episoden, noe få serier gir meg. Jeg har sett masse gode serier den siste tiden, men Chuck er alltid særegen. Jo mer Chuck nærmer seg slutten, så håper jeg det kommer flere episoder. Jeg aner ikke hvordan jeg kan erstatte denne serien, blir et tap for meg på nivå med 24. Endret 3. mai 2011 av WCH Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Likte episoden selv. Episoden fikk en uptick på 0.1 i demoene. Ikke akkurat at det betyr noe i det hele tatt, serien er så godt som dau. Det er virkelig minimale sjanser for en sesong 5. Denne serien har virkelig falt i seertall. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Stakkars Casey som ikke fikk skyte Osama.. Eller kanskje det var han? Hehe, de var iallefall ganske kjappe med den. Kan det ha vert tilfeldig? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja, tilfeldig. Og mener han har brukt lignende før av andre kjente skurker i virkeligheten. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mange som trodde serien skulle kuttes etter forrige sesong også men det gikk jo bra. Seerne er ett godt kjøpegruppe (unge folk med penger), som er bra for reklameannonsørene. I tillegg tror jeg all reklamen inni serien gjør den ganske billig å lage iforhold til andre serier som kan sammenlignes med chuck. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja, tilfeldig. Og mener han har brukt lignende før av andre kjente skurker i virkeligheten. Ja sesong 2 Episode 1. Kommer det bilder ner fra peisen hans, "Osama Bin Laden" og "Adolf Hitler" Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Bare sett 10 min hittil, men herregud så bra Chuck is back! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Awesome episode denne uka! Var fantastisk med gamle dama og Casey! Ellers fikk jeg et ekstra smil om munnen med Osama targetene til Casey! Digga at Agent X var Volkoff, siden da får vi mest sansynelig se mere av han. Digger karakteren hans, han har skikkelig fet sovjet-russia stil og er bare plain awesome! Får sikker noe greier neste sesong at de skal prøve å "fikse" Viviann eller noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Mange som trodde serien skulle kuttes etter forrige sesong også men det gikk jo bra. Seerne er ett godt kjøpegruppe (unge folk med penger), som er bra for reklameannonsørene. I tillegg tror jeg all reklamen inni serien gjør den ganske billig å lage iforhold til andre serier som kan sammenlignes med chuck. Det var før, da kanalen også hadde kutta ut alle storsatsningene sine før upfronts og Chuck hadde noe seertall man kan vise til menn i dress. Chuck var det eneste som de kunne forsette med, for at det skulle gå økonomisk de forrige gangene bortsett fra Heroes(minus denne sesongen). Men har du sett seertallene nå? Selv med reklame inni serien så er ikke dette bra nok i heletatt. Det er faktisk gangske farlig for serien, og serien er nesten så godt som dau. De kan ikke forsette å sende en serie bare fordi reklame dekker 30-50% av budsjettet. Spesielt når seertallene ikke er verdt en ting. Kanalen må ha noe tilbake fra selve serien, de kan ikke leve på reklame inne i serien for å dekke både pengene seerne drar inn og kostnadene. Endret 4. mai 2011 av Maury Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Den nyeste episoden var jo bare herlig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 De legger klart opp til at man får en ny sesong dersom de får grønt lys, og hvis ikke har man en fin slutt uten at man fullfører hele historien. Blir spennende å se hva som skjer videre! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) De legger klart opp til at man får en ny sesong dersom de får grønt lys, og hvis ikke har man en fin slutt uten at man fullfører hele historien. Blir spennende å se hva som skjer videre! Ja, det ble virkelig liv i serien igjen. Som om vinterdepresjonen lettet De har fortsatt mye å vise, håper de får fortsette! Endret 6. mai 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) No way. Absolutt null tro på det. Den beste karakteren i hele serien, samtidig den som man kan bygge et best plot rundt angående en evt 5 sesong med tanke på at vi vet så lite om henne. Neste episode heter forøvrig Chuck vs the Cliffhanger. Det går bra. Tror jeg. Edit: previewen til neste episode viser vistnok at alt er bra med Sarah, men man vet aldri. Kan feks være et minne eller en drøm of some sorts av Chuck. Ting ser i det minste lyst ut. Endret 10. mai 2011 av Big Tone 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Meget solid episode i dag, de siste episodene har holdt høyt nivå. Chuck har fremdeles nok til å forsette i en stund til. Masse solide scener i dag, og merker at formelen for Chuck i sesong 1/2 med humor, drama, action og generelt masse innhold er på vei tilbake. Sarah sin død var godt laget, i den forstand at oppbyggingen til den scenen var fantastisk. Elsker at Jeff viser en helt annen side av seg selv, og at Ellie kysset ham var spesielt. Vivian Volkoff blir en stadig bedre karakter, selv om jeg føler at hun er fremdeles en noe tynn karakter. Tydeligvis så gjorde Riley en god jobb med å manipulere henne, kommer til å savne både karakteren og skuespilleren. Gleder meg til avslutningen nå, og ber alle mulige makter om sesong 5. Chuck har det fremdeles i seg, synd at flere ikke ser på det. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zBo7EFuhvuY Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Så Sarah er død nå? Damn it! Hvorfor leser jeg denne tråden før jeg ser episodene !? Ellers, bra twist på episoden, men hun kan jo neppe være død, da faller jo gjengen fra værandre.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Noen som har lyst til å tippe hva twisten i neste episode er? Har liksom ingen ide selv. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Urealistisk om hun ikke dør nu, de andre døde jo nesten momentant. Beste episoden på lenge! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Tror hun overlever og som Big Tone sier kan det bygges et helt plott rundt Sara i en sesong 5 om de så ønsker. Denne serien er heller ikke lagd for "sad enings" mener nå jeg, og det blir feil å drepe Sara. (Burde heller ikke være så vanskelig for serieskaperne å skrive inn hvorfor ho ikke dør momentant. Enkleste løsningen er jo bare å få det inn at avstanden fra offeret spiller en rolle. Begge de gangene vi ser våpenet i aksjon er det jo ganske nærme de de tar av dage.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå