Lord Britishface Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Trist, trist, trist. Serien har virkelig tatt en nosedive siden sesong 2; jeg tror knapt det har vært en eneste episode bedre enn "middelmådig". Dette blir siste episode for meg. Nesten godt gjort av et så stort nettverk som NBC å bare ha to serier som ikke fullstendig suger. (30 Rock og Community.) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 30 Rock suger Selvfølgelig, det er min mening. Den serien har tapt seg veldig etter S2 synes jeg. Dog jeg elsker Community. Å har du sjekka ut Parks and Recreation? Den serien er helt herlig i sesong 2. Sesong 1 er et helt annet stykke, det dårlige kakestykket. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Er nesten enig med deg Britishface, berre eg vil sei dei har 3 serier som ikkje suger. Chuck, community og the office. Endret 19. januar 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Å har du sjekka ut Parks and Recreation? Den serien er helt herlig i sesong 2. Sesong 1 er et helt annet stykke, det dårlige kakestykket. Har sett de tre eller fire første episodene, men kan ikke si jeg ble videre imponert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Det er egentlig det jeg sier, den første sesongen er ikke så bra. Men sesong 2 er langt bedre enn hva 30 Rock har vært de 2 siste sesongene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Parks and recreation tror jeg må være favorittserien min, utrolig morsom humor og bra skuespill. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Advarsel: Ettersom dette er USA-sendetid, og episoden gikk i går natt... så føler jeg at dette er nok tid for å kunne lage en anmeldelse som omhandler hele episoden. Altså, spoilere. Overraskende episode, så for meg mye mer action utifra promoene. Dog er jeg ikke skuffet, ettersom denne episoden hadde en emosjonell dybde. Bra portrettert av både Sarah og Chuck, samtidig som det var gledelig å se Ellie og Devon igjen. Å se Sarah måtte gå gjennom alle testene, og til slutt nærmest drepe Casey og hvordan det påvirket henne gjorde meg ganske tom innvendig. Chuck taklet Sarah sin forvandling bra i begynnelsen, men han var helt knekt på slutten. Det er først nå at jeg innser viktigheten til Chucks mor, ettersom hun nok vil fungere som en katalysator for Sarah. Casey gjorde også en grei rolle, og de har endelig gitt rom for å utvikle karakteren. Han er fremdeles Casey, men endelig begynner de å menneskeliggjøre ham i større grad. Volkoff er virkelig en god skurk, og jeg liker at han ikke er for tegneserieaktig. Han er morsom, men samtidig er han brutal som rakkern. Dalton gjør en bra rolle. Ellie var også helt sykt utspekulert, når hun ville gi ungen navn fra et sett med IKEA-bestikk :!:. Nice at Devon brukte BuyMoronene for å forhindre helle ulykken. Nå gleder jeg meg til å se hvordan det skal gå med Casey, Morgan og kjæresten samt. hva Volkoff har i ermet. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Well, episoden ga meg hvertfall et flashback til det beste spillet i 2010(hvertfall for min del, fuck the others). 2 Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Blir spennende og se om Casey overlever! Grunka Endret 25. januar 2011 av clickz101 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Overlever? Han så jo greit ut i sykesenga. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Veldig bra episode, hadde mye av gode gamle Chuck følelsen i seg. Mye humor også som jeg er glad for, har vært litt for lite av det i det siste. Den første scenen med Sarah var sykt rå. Ellers hvis jeg må legge inn en klage, så er det at jeg savner en god gammeldags "Shoot out", det er blitt litt for mye "Kung - fu yaaah" i det siste. Føler mange av de gamle episodene hadde litt av alt liksom. Likevel en veldig god episode Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Overlever? Han så jo greit ut i sykesenga. Tror nok det Jeg hâper pâ Mama B og Sarah team-up med epic slâssing Og for dagens, var en god episode ja, var morsomt pâ starten nâr Alex tok Morgan's "previously unworn"(Hvis jeg hôrte riktig, headsettet mitt er jo halvveis dödt) Back to the future t-skjorte :!: Ogsâ, promo! http://www.youtube.com/watch?v=eKuN5Pmo4IE 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Kommer jo an på hva man mener med overlever da. Som man ser av hva slags utstyr Casey trenger på sykehuset, er han jo per definisjon død, eller, ute av stand til å leve uten hjelpemidler. Episoden var uansett sykt bra. Lurer på om noen dør etter hvert? Føler liksom at noe sånt må skje med tid og stunder. Sykt om Sarah blir drept da! Så får vi en mannevond specialagent Carmichael, som linkes til 4:20- The first kill. Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har nå fulgt med på denne serien og sett alle sesongene opp til den nyeste som kom i går. Men jeg må bare si at serien har tapt seg noe fryktelig. Det er ikke lenger vittig, morsomt eller spennende som det først var. Det er nå middelmådig og småkjedelig med gjentakelser av de samme tingene vi har sett gang på gang. De burde gi seg når sesongen slutter eller rett og slett bli mye bedre. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har nå fulgt med på denne serien og sett alle sesongene opp til den nyeste som kom i går. Men jeg må bare si at serien har tapt seg noe fryktelig. Det er ikke lenger vittig, morsomt eller spennende som det først var. Det er nå middelmådig og småkjedelig med gjentakelser av de samme tingene vi har sett gang på gang. De burde gi seg når sesongen slutter eller rett og slett bli mye bedre. Er faktisk samme inntrykket jeg sitter igjen med. Tar det seg ikke opp snart, så kommer ihvertfall jeg til å kutte serien. Har også blitt litt lei av at Sarah er blitt så utrolig superwoman. I den første episoden var hun nesten redd for Casey for hun visste hva han var god for. Nå blir hun liksom sent for å drepe han? Begge to er topptrente agenter. Forskjellen er at Casey har 10 år med ekstra erfaring, er en mann med 25cm høydefordel (mao mye større rekkevidde) og 50kg ekstra muskler. Hadde ikke vært en kamp engang "in real life", men totalt slakt......... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Egentlig skulle han jo bare skytes, og kampen var jo kun spill for kamera. Så at hun er superwoman vet jeg ikke, fulgte du egentlig med? Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har set alle episode og chuck er best ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Egentlig skulle han jo bare skytes, og kampen var jo kun spill for kamera. Så at hun er superwoman vet jeg ikke, fulgte du egentlig med? Så Alexei Volkoff som liksom er en supersmart badguy skal liksom kjøpe at Sarah bare banker dritten ut av han? Kanskje ikke så supersmart alikevel Som sagt, har ingen problemer med å kjøpe at Sarah er en super agent. Men hjelper ikke når hun møter en mann av samme kaliber som er mye større en seg. Tenk deg og sende inn Cecilia Brækhus mot en "in his prime" Mike Tyson. Hva tror du skjer? Endret 26. januar 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har nå fulgt med på denne serien og sett alle sesongene opp til den nyeste som kom i går. Men jeg må bare si at serien har tapt seg noe fryktelig. Det er ikke lenger vittig, morsomt eller spennende som det først var. Det er nå middelmådig og småkjedelig med gjentakelser av de samme tingene vi har sett gang på gang. De burde gi seg når sesongen slutter eller rett og slett bli mye bedre. Er faktisk samme inntrykket jeg sitter igjen med. Tar det seg ikke opp snart, så kommer ihvertfall jeg til å kutte serien. Har også blitt litt lei av at Sarah er blitt så utrolig superwoman. I den første episoden var hun nesten redd for Casey for hun visste hva han var god for. Nå blir hun liksom sent for å drepe han? Begge to er topptrente agenter. Forskjellen er at Casey har 10 år med ekstra erfaring, er en mann med 25cm høydefordel (mao mye større rekkevidde) og 50kg ekstra muskler. Hadde ikke vært en kamp engang "in real life", men totalt slakt......... Enig. Det blir for tåpelig og litt for jalla. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg er nok den største Chuck-fanboyen her inne, og selv om det gjør vondt å si dette: jeg si meg enig i at Chuck har begynt å tape seg. Jeg savner ikke sesong 2, selv om den er min favoritt. Jeg liker retningen serien har tatt angående karakterene, for den utviklingen gjør at jeg vil følge med på Chuck til siste slutt. Hadde serien vært den samme som i sesong 2, så hadde jeg gitt opp. Det blir som å syte om du kun vil spise pizza hele livet. Du går lei av den samme oppskriften. Det jeg savner er måten sesong 2 var laget på, det skjedde så mye på en gang. Det var et kult mission, ofte småcheesy og tåpelig. Så hadde man Awesome og Ellie med en egen sidehistorie, og så skjedde det noe på BuyMore også. De samme karakterene er fremdeles der, men det blir det stadig mindre av. Hvor mye tid per episode får de nå, og hvor er det blitt av alle de andre folka som var meg i Fight Club etc? Serien har blitt altfor alvorlig siden sesong 2, og episodene følest stadig lengre. De gamle episodene har jeg sett 3-4 ganger, men jeg klarer ikke å se sesong 3 om igjen. Hele Shaw-greia ødela det fullstendig for meg, og nå er det enda mer alvorlig. Heldigvis lever de en skurk, som ikke fucker opp ting mellom Chuck og Sarah. Ingenting er like irriterende som emo-Chcuk, untatt Spiderman i den tredje filmen. De gamle episodene inneholdt rett og slett mer, og jeg savner mye av det. Casey får jo nesten ikke skutt lenger, fordi Chuck og Sarah skal alltid banke opp noen. Sarah er en rå agent, men jeg liker Casey bedre i den rollen. Endret 26. januar 2011 av WCH 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå