lubo.carson Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Sesong 1 slippes ut på dvd snart tror jeg. Joda: http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NDVSY22092 Endret 23. februar 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sesong 1 slippes ut på dvd snart tror jeg. Joda: http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NDVSY22092 sweet håper det slippes på blu ray også Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sesong 1 slippes ut på dvd snart tror jeg. Joda: http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NDVSY22092 Jeg så den i en butikk i helgen Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 elkser dette showet ass. . genialt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fælt så lite liv det er i denne tråden a. Ble jo sendt en gangske grei episode i forrige uke. Nice med en villian som har spilt hovedskurk en sesong av 24. Var vel Marwan han Fulcrum-agenten spilte på 24 om jeg husker riktig. Angående neste episode: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yeah, Tricia Helfer fra BSG med i nattens episode Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har ikke sett på siden første 3D-episode. Må komme i gang igjen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Likte Tricia Helfer, var spennende å få inn en ny karakter, selv om det bare var for én episode. Også spennende å se hva som skjer med faren til Chuck, og hva som vil hende med Ellie og Awesome. Nyeste episode falt virkelig i smak! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, skikkelig "Oooh, cliffhanger!" på slutten der. Og noen andre enn meg som sitter og håper at Chuck skal avsløre seg i hver episode? Og sitter generalen i kontoret sitt hele tiden? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, tenkte faktisk over det tidligere i dag, at General Beckmann alltid sitter enten på kontoret eller på et fly. Forrige episode var hun dog hos Chuck, men det var ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bra episode i dag. Tricia Helfer var en babe vi trengte inn i serien, til tross for bare en episode med hu visstnok. Elska de kommentarene hennes som var helt likt Casey. Neste episode ser bra ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Scott Bakula fra Enterprise som faren til Chuck. I tilegg Cheavy Chase som en gal badguy, det i trialern til neste episode likte jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dagens episode var genial Morsomt med Casey og hun nye assessment-chick, når de sa akkurat det samme! Måtte også le godt når General Beckman dukket opp på skjermen mens Capt. Awesome var inne på rommet til Chuck. Elsker denne serien! Så simpel, men likevel god humor! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sesongens, kanskje seriens beste episode? Likte nattens episode godt. Cheavy Chase og Scott Bakula var awsome gjesteskuespillere, som nesten garantert kommer tilbake i de kommende episodene. Mye ting ble avslørt i episoden, ala det at faren til Chuck var Orion(selv om jeg ærlig talt tippa det var noe mer bak det). Forresten nå synes jeg Bryce burde komme tilbake snart, likte kanskje ikke karaktern mye men skuespillern. Morsomt at Glasvegas - Daddy`s Gone kom på slutten av episoden, ikke bare passa den perfekt til stemmingen og handlingen. Men det er i tilegg den låta som vekker meg om morningen for tiden. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det han fra Quantum Leap jeg ser i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det han fra Quantum Leap jeg ser i bakgrunnen? Stemmer nok det ja. Han spilte foresten også kaptein på star trek enterprise om jeg ikke tar feil. Ellers å kan det være spennende å se om Chuck blir fornyet. Det nye Jay Leno showet skal ha tids slot'n til flere shows inkludert Chuck. Så enten blir den flyttet eller lagt ned. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ingen som har noe å si om den beste episoden av serien til nå? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 HVa skal man si da? Dette showet er best blir bare kjedelig å si i lengden. Stilig at vi fikk vite hvem faren til Chuck var men synes ikke de spilte nok på det i tidligere episoder, du kune ha bygd opp spenning litt mer. At han var Orion var teit. Selve episoden var veldig bra, en av de beste i hele serien. Men det ansiktet til chuck når han flasher:P håper for hans skyld at han får intersect ut av hodet. tenk om han er på date og flsher på noe, aldri mer vits å prate med den dama. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg hadde ikke fått med meg serien før viasat 4 sendte episode 5 av sesong 2, men den virket så bra at jeg kjøpte meg sesong 1 på dvd for å få med meg alt. Første serie jeg faktisk har sett igjennom alt med tanke på at jeg først fikk den med meg i sesong 2. Har ellers bare sett en reprise inneblandt om det blir sendt eller ikke brydd meg, men måtte få med meg alt av Chuck Håper virkelig det kommer flere sesonger! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Damm tre awsome episoder på rad, seriens beste episoder. Mye takket være gjesteskuespillere som Jordan Brewster(?) som Jill, Chevy Chase som Rorak og Scott Bakula som faren til Chuck. Han som spilte Marwan i 24 er i tilegg en god badguy, håper han inderlig er dau nå. Har jo død hvertfall engang før, dog det var sånn liksomdød-pille. Var virkelig awsome at Cpt. Awsome fikk vite at Chuck er "spion", den slosscena med Casey og Devon var noe som funka for han. Garantert en karakter jeg håper får en større rolle i serien kanskje neste sesong(hvis det da kommer en). Valget av Awsome som fikk vite hemmeligheten til Chuck var det eneste som hadde funka bra nok spør du meg. Håper Emmet blir sparka eller noe sånt, orker ikke fyren lenger selvom jeg digger Tony Hale. Spesielt på grunn av Arrested Development. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg må også si meg utrolig fornøyd med dagens episode. Men for min del hadde det kanskje vært på tide å avslutte serien (Ikke at jeg vill slutte å se på Chuck, gleder meg hver uke til ny episode). Å endelig godt at Sarah (kanskje vi får vite hele hennes faktiske navn snart) slutter å være så forbanna sta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå