Flimzes Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Er massevis av småting, men generelt ikke noe jeg gidder å bry meg om. Det er tross alt en av de bedre seriene på sånt. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 De er VELDIG gode på detaljer, men det finnes enkelte ting de burde fikset på. Vi vet at Casey er marinejeger. Hvorfor har han da grader Major og Colonel, dette er Hærens grader. Når dette er en så vital person, og en tittel som blir brukt så ofte, burde det jo vært fikset på. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Er du helt sikker på dette da? Casey har vært i NSA siden 1989, og NSA faller inn under Department of Defense som jeg mener er en del av hæren. Kan hende NSA ga ham denne ranken, siden han opererer uavhengig av marinen. Jeg vet ikke mye om det amerikanske forsvarsystemet og rankene deres btw. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 DoD er vel overordnet alle forsvarsgrenene, akkurat som vårt forsvarsdeparatement. I NSA har man vel ikke slike rangeringssystemer som i militæret. I episoden hvor Casey er tilbake med marinejegerne sine (episoden med Ellies bryllup) kalles han også Colonel. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Jepp, du har rett. Casey ble jo omtalt som agent tidligere, og NSA driver mest med overvåkning av data. Han har jo flydd stealthfly også, så de har rotet det til uansett hvordan en snur og vender på det. En artig småfeil er at bygningene ved BuyMore endres fra sesong 1 til 2. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Promotid! http://www.youtube.com/watch?v=HQtocGbIUTI Og sâ i spoiler er det en sneak peek pâ 4.11: Kommentar til promoen: "It's like i am cheating on you with you right now" http://www.youtube.com/watch?v=AwVn1Uoh3a0 "Off you go, chop chop" 1 Lenke til kommentar
Dark Jedi Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Gleder meg som en unge til nye episoder Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 "And new looks" Oh my gawwwwwdddd. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Veldig bra episode i dag! Den hadde action og heartbreak. Var bare en ting jeg syns var smått merkelig. Volkoff virker som en smart fyr, og jeg nekter å tro at han pluselig bare hadde akseptert at Sarah var en double agent. Plothole ftw. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Veldig bra episode i dag! Den hadde action og heartbreak. Var bare en ting jeg syns var smått merkelig. Volkoff virker som en smart fyr, og jeg nekter å tro at han pluselig bare hadde akseptert at Sarah var en double agent. Plothole ftw. Tror at han nok kommer til â tvile, og neste ukes promo sier noe om at de gir Sarah en pröve for â virkelig se at det stemmer. Og for de som ikke har sett dagens episode, se denne etterpâ http://www.youtube.com/watch?v=w1IaMgA6vKM Og mens vi er inne pâ det, jeg gâr for forlovelse i 4.13! Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Det var faen meg på tide!!!!!!!!! Har venta lenge på EP 11 Nå har jeg glemt alt som har skjedd så må se alt på nytt.. Endret 18. januar 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Veldig bra episode i dag! Den hadde action og heartbreak. Var bare en ting jeg syns var smått merkelig. Volkoff virker som en smart fyr, og jeg nekter å tro at han pluselig bare hadde akseptert at Sarah var en double agent. Plothole ftw. Tror at han nok kommer til â tvile, og neste ukes promo sier noe om at de gir Sarah en pröve for â virkelig se at det stemmer. Og for de som ikke har sett dagens episode, se denne etterpâ http://www.youtube.com/watch?v=w1IaMgA6vKM Og mens vi er inne pâ det, jeg gâr for forlovelse i 4.13! Jeg syns S04E06 er den beste episoden av chuck som finnes, men det ser ut til at den der har potensiale til å endre på det. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Så absolutt ikke denne slutten komme. Tror det ikke blir noen forlovelse så tidelig som 4.13, tror de skal spille på dette konseptet ut sesongen, så kommer forlovelsen som cliff hanger eller mot slutten av sesongen:). Endret 18. januar 2011 av clickz101 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Der var episoden slutt, og jeg sitter fullstendig tom her. Det var rett og slett en emosjonell berg- og dalbane, ettersom alt tydet på en forlovelse... og så kommer den slutten. Jeg så det ikke bare komme, og det var så sykt trist. De neste episodene kommer nok til å bli skikkelig bra, jeg håper virkelig ikke de skal dra ut forlovelsen over resten av sesongen. Nå er dette Chuck, og manusforfatterne har vist en utenomjordisk evne til å holde serien engasjerende... så hvis de gjør det, så blir det nok bra. Likte forøvrig sidehistorien, og det var litt synd på Lester. Ellers digga jeg helle konseptet, og det er så sykt genialt å se Jeffster nok en gang. Jeff overasket meg, når han skulle skape tid for Lester... noe så sykt smooth . Likte også slutten med Casey, endelig åpner han seg opp og viser karakterutvikling. Dette har jeg savnet, og Morgan var også imponerende som sub-missonleder. Hadde ikke forventet det der, så episoden leverte veldig godt både drama- og karaktermessig. Det eneste jeg ikke likte var fightene, da Zach fremdeles ikke ser helt overbevisende ut... 1 Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Så absolutt ikke denne slutten komme. Tror det ikke blir noen forlovelse så tidelig som 4.13, tror de skal spille på dette konseptet ut sesongen, så kommer forlovelsen som cliff hanger eller mot slutten av sesongen:). Pickupen for en full sesong kom etter at de hadde skrevet manuset for Episode 13, og siden E13 skulle vaere den siste i sesongen, og sâ kommer en liten ting jeg skal putte i spoiler for fölsomme: Josh Schwartz og Chris Fedak har sagt at de 10 siste minuttene av S04E13 vil bli de 10 mest epic minuttene med Chuck ever. Og sâ skal dere fâ sypnosis for 4.12 og 4.13, i sin egen spoiler "CHUCK VERSUS THE GOBBLER" 01/24/2011 (08:00PM - 09:00PM) (Monday) : SARAH EMBARKS ON A MISSION THAT COULD BE HER LAST – MEKENNA MELVIN, LINDA HAMILTON AND TIMOTHY DALTON GUEST STAR – Sarah (Yvonne Strahovski) takes dangerous measures to help Mary Bartowski (guest star Linda Hamilton) bring down Alexei Volkoff (Timothy Dalton), as Chuck (Zachary Levi) worries that she may be getting in too deep. Sarah, though, must enlist the help of Chuck, Morgan (Joshua Gomez) and Casey (Adam Baldwin) to complete her undercover mission. Meanwhile, Ellie (Sarah Lancaster) and Awesome (Ryan McPartlin) are at odds over what to name the baby. Scott Krinsky, Vik Sahay and Mark Christopher Lawrence also star. "Chuck Versus the Push Mix" Episode Synopsis: The operation to vanquish supreme evildoer Volkoff (Timothy Dalton) reaches dangerous new heights, as Sarah focuses on freeing Chuck's mother (Linda Hamilton) and Chuck teams up with Morgan for a mission. Meanwhile, Casey connects with his daughter (Mekenna Melvin); and Awesome's anxiety about fatherhood escalates. Original Air Date: Jan 31, 201 Endret 18. januar 2011 av joyu24 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Så absolutt ikke denne slutten komme. Tror det ikke blir noen forlovelse så tidelig som 4.13, tror de skal spille på dette konseptet ut sesongen, så kommer forlovelsen som cliff hanger eller mot slutten av sesongen:). Helt ok episode for meg. Manglet kanskje litt "magi" og ordentlig handling, men pleier å være litt krunglet for meg å komme inn i det igjen etter en pause. Kan være jeg liker episoden bedre når jeg skal ta et nytt chuck maraton. Høydepunktet var absolutt "Brimful of Asha" montagen, gliste skikkelig da Neste episode virket helt SICK! Elsker dette showet. Edit: Slenger med en av mine favoritt action scener fra showet, dette er chuck på sitt beste imo: http://www.youtube.com/watch?v=fuJjuY0HUS4 Endret 18. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 nettopp sett ferdig episoden, knall episode men synes det var litt trist det med slutten. Men jeg håper og trur at resten av sesong 4 blir knall! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Grei episode, neste episode ser rå ut Dagens ratings var ganske bra, so det er jo fint. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Dagens ratings var ganske bra, so det er jo fint. Ikke dârlig med 2.1 nei Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Dagens ratings var ganske bra, so det er jo fint. Ikke dârlig med 2.1 nei Hvertfall ikkje med tanke på at The Cape falt med 31%, det er det som er so fint med chuck. Det har alltid stabile ratings, litt skummelt kvar mai, men det er jo litt gøy og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå