OJ Doe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Screw Chuck! Vi vil se Morgan bli mann! Grisejule Casey eller noe sånt dritkult. 2 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har akkurat sett ferdig alle episodene av chuck, og jeg må si at jeg er litt skuffet egentlig. synes ikke det har blitt noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, det holdt seg jevnt på topp hele tiden 3 Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hehe, enig der Veldig kul serie, skulle bare ønske jeg ikke hadde rushet igjennom alle episodene så fort Syns bare det er litt "synd" at chuck og sarah ble sammen, det var jo den spenningen der som var noe av det meste spennende synes nå jeg da. Får vel satse på at vi får se mer av Morgan og Alex. og reaksjonene til casey da selvfølgelig 1 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nja, jeg likte sesong 3 bedre men sesong 4 var ikke sååååååååå ille. Men jeg synes rett og slett det ikke er no særlig morsomt lenger. Nå som chuck er ganske så proff på det han driver med Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, det var artig de første sesongene, men dette er jo faktisk 4. sesong, det ville vært rart om han var like urutinert ennå... Jeg tror at serien går mot en slutt, og at det ikke blir noen sesong 5, men håper på mye mer. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Må helt klart noen klare hjerner til for å holde serien i live, men håper for... vår skyld at den fortsetter inn i evigheten Er litt synd at gikk så fort frem med å avsløre spionopplegget til Ellie... Er jo nesten bare Jefster som ikke vet om det, men kanskje de blir mer aktive i å løse sakene uten at de vet det... De har jo allerede gjort mye bra Forresten kan de jo bruke den kommende ungen til Awesome og Ellie til mye gøy da, feks at Morgan eller Chuck skal passe og så forsvinner ungen eller noe... 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vel det er jo ganske tydelig at Morgan har i stor grad tatt over rollen som den klumsete spionen. Det at Chuck og Sarah ble sammen var bra, de hadde dratt den ganske langt og det var veldig på tide. Jeg må ærlig si at jeg savner litt av de gamle "stay in the car" episodene hvor ikke hver eneste mission og episode hadde et gigantisk "mindblowing" plot. Synes egentlig ikke serien har tapt seg så mye, men som mikaelvr sier så skulle jeg ønske jeg ikke hadde sett gjennom alle episodene så fort. For meg er chuck veldig sånn feel good serie og når jeg hadde mange episoder å se etter hverandre var det mye lettere å holde en god flow og forhold til serien. Serien var liksom det eneste jeg tenkte på en periode, nå er det blitt mer en serie jeg bare ser en gang i uka. Alt i alt så holder serien seg bra, jeg likte ikke hele mamma plotte denne sesongen, men det har vært mye bra. Vis jeg skal si noe negativt så var den absolutt største feilen de gjorde med serien å gjøre buymore om til en CIA base. Butikken har bare ikke samme feelingen lengre og Chuck har jo nærmest ikke vært innom der på jobb på evigheter virker det som. Hele "Saving the world for 11$ an hour" mottoet har mistet helt meningen. Jeg savner virkelig flere Buymore plots. Det har jo vært en helt genial historie der og de har virkelig turt å gå i kreative retninger. Lester som assiting mangager så han fyren med briller og så Morgan som sjef til slutt, men nå i det siste har liksom hele det plotte der dabbet ut. Det pleide å være en ganske fin kontrast med Buymoren og spion plottet. Man hadde liksom helt awesome og morsomme action scener fra spionverden også fikk man vanvittige morsomme klipp fra Buymore hvor de kranglet over en sandwich fra subway. 2 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det kan bli... Awesome? Men for alt vi vet, finnes det allerede et sykt bra plot for sesong 5, som inkluderer noen nye personer, eller kanskje noen blir reintrodusert? Jeffster har til nå bare spilt biroller, men det kan jo være at de snubler inn i castle, uten å egentlig forstå hva de driver med. En ting er sikkert, skal serien overleve, må Morgan og Alex prioriteres. Den gjennomsnittslige seeren gidder ikke å følge med på mer Sarah og Chuck drama. Det er litt oppbrukt. Ønskesituasjonen er jo at Sarah har en bror eller noe sånt, da har en drama for et par evigheter fremover. Eller kanskje det finnes flere Bartowskier? Jeg vet liksom ikke helt hva som skal skje uten nye skuespillere, eller en vending i en karakters liv. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg er glad for at Sarah og Chuck er sammen, å utvide den historien til fire sesonger hadde blitt for mye. De fikk det bra til i sesong 1 og 2, men når Shaw kom inn i bildet og Sarah var i tvil om Chuck hadde forandret seg som menneske etc. ble for mye for meg. Det er så mange serier som har den typen underliggende spenning i flere sesonger, og man blir lei til slutt. Måten de har utviklet forholdet mellom Chuck og Sarah har vært meget bra, med både innflytting, frieri og alt det andre. Jeg liker det slik. Vi må forøvrig ikke glemme at serien så ut til å ende i episoden med Shaw, og det var en slags seriefinale. Morgan og Casey er de karakterene jeg vil se utvikle seg nå, Morgan som får skikkelig spiontrening og ikke ender opp med å tape seg selv i hjel. Casey føler jeg at vi vet for lite om, samme med Sarah. De kan få faren til Sarah tilbake, og gi oss noen flashbacks fra tiden med Bryce og se hvordan hun ble til den kaldblodige spionen vi så i Burma-plottet. Samtidig hadde jeg betalt penger for å se Casey i Tora Bora sammen med Navy Seals som jakter på Bin Laden. Endret 9. desember 2010 av WCH Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Så enig, så enig. Vi trenger utvikling av de andre karakterene i serien. Morgan trenger ikke å bli en superspion, men gi han en seier. Du sier det flott WCH, han "taper seg ihjel". Det er bare trist nå. Casey har hele tiden vært en diffus type, det kan være vi får se noe fremover, kanskje relatert til Morgan og Alex sitt forhold? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Føler også det er viktig med karakterbygging av Casey og Sarah nå. Hvertfall Casey pre Chuck. Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syns Duck må få være med i tråden. http://www.youtube.com/watch?v=ae94Kz8RAXQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er glad for at Sarah og Chuck er sammen, å utvide den historien til fire sesonger hadde blitt for mye. De fikk det bra til i sesong 1 og 2, men når Shaw kom inn i bildet og Sarah var i tvil om Chuck hadde forandret seg som menneske etc. ble for mye for meg. Det er så mange serier som har den typen underliggende spenning i flere sesonger, og man blir lei til slutt. Måten de har utviklet forholdet mellom Chuck og Sarah har vært meget bra, med både innflytting, frieri og alt det andre. Jeg liker det slik. Vi må forøvrig ikke glemme at serien så ut til å ende i episoden med Shaw, og det var en slags seriefinale. Må bare kommentere her; dersom noen av dere har sett på Bones så er de nå langt på vei inn i sesong 6 og det er så latterlig, latterlig obvious at hovedpersonene Bones og Booth kommer til å ende opp sammen, problemet er jo at det tar evigheter og det er bare så-så mange plottvister man kan komme med før den gjennomsnittlige seeren blir ufattelig lei. Personlig synes jeg Chuck dro så langt at hadde det gått noen flere episoder så hadde jeg blitt så latterlig lei det hele at jeg hadde nesten gitt opp. I Bones så fyller dem på med nye kjærester som dukker opp fra ingensteds også er man sammen en hel sesong for alt bryter sammen på slutten og ender i en stor cliffhanger også begynner det med komplikasjoner av forholdet og en ny person blir introdusert og blablablabla. Nei, takke meg til at Chuck og Sarah er og vil alltid være sammen. Nå er det Casey og Sarahs fortid som jeg synes vil være interessant, hva gjorde dem til hvem de er, hvorfor de er slik og masse rart. Og selvfølgelig gi Morgan mer tid til å surre rundt, så er jeg happy happy. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg tenkte også på bones, det begynner å bli pinlig der.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg tenkte også på bones, det begynner å bli pinlig der.. Ikke snakk om det en gang, jeg følger bare med fordi jeg har kastet bort altfor mye tid til å bare slutte før Bones og Booth blir sammen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Jeg begynte å se på Bones igjen i forrige uke, og jeg har ikke fulgt med fast på serien siden sesong 3. Må si at ingenting har forandret seg den serien mangler karakterutvikling og en fast rød tråd. Hele greia er så random, Bones er fremdeles like sær som før. Skulle tro 6 år med mennesker hadde forandret henne litt, men neida. Og historien mellom henne og Booth har ikke endret seg for to flate øre. Jeg vet at mange savner gamle Chuck, og det er herlig å se på sesong 2 innimellom... men serier er avhengig av utvikling. Det er nettopp dette som er en av Chucks større styrker, selv Big Mike har gått fra å late i kontoret til å jobbe sikkelig. Føler at jeg må se hele serien på nytt, fordi jeg har mistet en del detaljer... Endret 10. desember 2010 av WCH 1 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Synes også det er bra Sarah og Chuck endelig er sammen, Bones er bare flaut når det aldri skjer noe, og vi ser at stadig flere av mine favoritt tv-serier bringer to folk det har vært mye spenning rundt om skal bli sammen blir sammen (The Office, House og Chuck) 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) http://blip.tv/file/4540076?filename=GrayJones-076HolidayExtravaganza35GuestsHD858.flv Chuck Vs the Podcast, en Podcast om serien eller noe sånt ganske kleint egentlig med den hosten, men man må jo se det vis man er hardcore chuck fan Edit: Åh herregud dette var bare for kleint nesten. Meldingen til General Beckman var bare...huff. Edit2: intervju med yvonne her http://www.popmag.com.au/issue17/ (prikk nr3) Endret 24. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Så hele Chuck på nytt i julepausen, og la merke til en en del artige feil egentlig. Noen andre som har lagt merke til sånne merkelige ting. Bryce Larkin har ingen alias, han bruker sitt eget navn tydeligvis, er ikke det litt pussig? I episoden med "gullmasken" blir Sarah og Shaw eksponert for cyclosarin. Det er i familie med sarin, og begge dreper langt raskere enn den timen de har i serien. I episoden hvor Fulcrum prøver å få tak i Chuck ved å kjøre en bil inn i Buymore, og det blir litt gisseldrama, får alle ringe til sine kjære. Casey ringer til moren sin, det er jo merkelig, når vi vet at Casey er et dekknavn, og Alex Coburn har vært død i 20 år. Det finnes mange andre slike bugs, har dere lagt merke til noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå