Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett både sesong 1 og 2 nå i løpet av bare et par uker og har likt det veldig godt. Jeg ble ærlig talt litt overrasket over at det var flere sesonger, for de siste episodene av sesong 2 føltes veldig som om de ledet opp til en avslutning (omtrent helt frem til de siste scenene av den siste episoden). Så første episode av sesong 3 nå og er litt skuffet og ganske forvirret. Jeg synes ikke episoden var særlig bra, og jeg skjønner egentlig heller ikke hvorfor historien i det hele tatt fortsatte. Hvilken mening gir det at Chuck ikke valgte å stikke av sammen med Sarah når han hadde muligheten? Det er jo det han har drømt om omtrent hele veien? Fint om noen har en oppklaring på det ... Uansett, synes dere jeg burde gi sesong 3 en sjanse? Er episode 1 rett og slett en dårlig episode i forhold til resten, eller er hele sesongen slik? Jeg har lyst til å like det, men akkurat nå er jeg rett og slett av den oppfatningen at de burde avsluttet serien mens den var på topp, etter sesong 2 ...

 

Edit: Mulig jeg rett og slett dømmer sesongen litt fort, siden jeg bare har sett én episode, derfor jeg gjerne vil ha noen andre sin mening. :p

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Har sett både sesong 1 og 2 nå i løpet av bare et par uker og har likt det veldig godt. Jeg ble ærlig talt litt overrasket over at det var flere sesonger, for de siste episodene av sesong 2 føltes veldig som om de ledet opp til en avslutning (omtrent helt frem til de siste scenene av den siste episoden). Så første episode av sesong 3 nå og er litt skuffet og ganske forvirret. Jeg synes ikke episoden var særlig bra, og jeg skjønner egentlig heller ikke hvorfor historien i det hele tatt fortsatte. Hvilken mening gir det at Chuck ikke valgte å stikke av sammen med Sarah når han hadde muligheten? Det er jo det han har drømt om omtrent hele veien? Fint om noen har en oppklaring på det ... Uansett, synes dere jeg burde gi sesong 3 en sjanse? Er episode 1 rett og slett en dårlig episode i forhold til resten, eller er hele sesongen slik? Jeg har lyst til å like det, men akkurat nå er jeg rett og slett av den oppfatningen at de burde avsluttet serien mens den var på topp, etter sesong 2 ...

 

Edit: Mulig jeg rett og slett dømmer sesongen litt fort, siden jeg bare har sett én episode, derfor jeg gjerne vil ha noen andre sin mening. :p

Fram til 3.13 vil du føle en unektelig trang til å stikke noe i øyet til Brandon Routh, men som WCH sier er det bare for å fortsette å se, blir veeeeldig bra ut i sesongen og S4 er også god.
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det to ganger på rad, men for en episode. Dette er hattrick, og disse tre episodene har holdt så høyt nivå at sesong 1 er lengst forbigått. Sesong 1 en er den jeg liker minst av Chuck så det er sagt, men nå er sesong 3 i ferd med å bli forbigått. Den hadde flere bra episoder, men Shaw-biten er noe av det jeg misliker mest. Bryce var mye bedre i mine øyne, og jeg elsket den britiske agenten som ble skutt etc. uten å klage på det.

 

Jeg husker at jeg sa at episode 7 ga stort potenisale for denne sesongen, og pokker som det potensialet utfolder seg. La meg begynne med Strahovski, som er en av de beste kvinnelige TV-skuespillerne for tiden. Jeg vet at mange elsker utseendet hennes, men jeg ser det bare ikke. Derimot ser jeg talentet hennes som skuespiller, og det er stort. Hun lever virkelig, både som engstelig kjæreste, kvinnelig Rambo og alt manusforfatterene gir henne. Slåsskampen mot den thailandske slåssekjempen er det beste jeg har sett på Chuck, jeg aner ikke om hun gjorde sine egne stunts eller ikke... men saltoene, sparkene og alt var så fantastisk gjennomført. Nå i farten kommer jeg ikke på noen kvinnelig skuespiller som har levert en så rå slåssekamp, glem Nikita. Dette gir meg lyst til å se Bourne-filmene om igjen.

 

Videre så var she-male biten noe av det morsomste i denne episoden, sammen med Devon og BuyMoronene og thaijenta som ødelegger hele poenget til Casey :!:. Elsket referansene til forrige sesonger, og hvordan de viser hvem Sarah var før Chuck. Nok en gang viser Chuck oss hvordan en serie skal utvikle seg over tid. Jeg elsker at karakterene er såpass flytende som de er. Fikk også noen seriøse Inception-vibber av drømmescenene, og skurken er ikke den beste jeg har sett... men denne episoden dreide seg mest om Sarah. Kan noen gi Strahovski hovedrollen i en stor film? Noen må gi denne damen en Emmy eller noe.

 

Chuck er virkelig min favorittserie nå. Dette kan bli den beste Chuck-sesongen, hvis den forsetter å levere like sterkt som de siste to ukene.

 

 

rambosarah.jpg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De får garantert ikke en intersect i seg.

 

Utrolig bra episode uansett, likte den veldig godt. Mye som skjedde, og godt å se at de fortsatt klarer å holde driv i historien. Blir til tider mye av det samme, Chuck havner i trøbbel og så skal han bli reddet, akkurat som vi så i de første sesongene, men tror det kommer til å bli mer fokus på Chuck fremover enten ved at han kommer til å få intersecten tilbake (og hva er vel Chuck uten det?) eller at han skal trenes opp fra bunn til å bli en ordentlig spion.

Lenke til kommentar

Gleder meg selv til neste episode, det må jo bare bli knallbra hvis de forsetter på denne måten. Morsomt at Levi skal regissere den også, da forrige episode som han regisserte var ganske bra. Eneste som suger er at det er pause fra neste uke, heeelt til 17.01.

 

En annen ting jeg tenker på er hvordan historien vil påvirkes mtp at sesongen opprinnelig bare skulle inneholde 13 episoder, og ble utvidet med 9 til. Det var en grei løsning på det i forrige sesong, men jeg vil ikke ha folk til å gjenoppstå fra de døde for mange ganger.

Lenke til kommentar

Gleder meg selv til neste episode, det må jo bare bli knallbra hvis de forsetter på denne måten. Morsomt at Levi skal regissere den også, da forrige episode som han regisserte var ganske bra. Eneste som suger er at det er pause fra neste uke, heeelt til 17.01.

 

En annen ting jeg tenker på er hvordan historien vil påvirkes mtp at sesongen opprinnelig bare skulle inneholde 13 episoder, og ble utvidet med 9 til. Det var en grei løsning på det i forrige sesong, men jeg vil ikke ha folk til å gjenoppstå fra de døde for mange ganger.

Du mener vel utvidet med 11 til ;) Vi fikk nemlig 24 episoder. Uansett blir det dumt med pausen ja, men det er nâ vel standard for de fleste serier i USA?

 

Anyways: http://www.youtube.com/watch?v=LPi97VkgifAhttp://www.youtube.com/watch?v=LPi97VkgifA Promotid!

Dette kan bli en intressant middag. Og noe kleint og :p

 

Endret av joyu24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...