Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer med et sitat fra NBC sine forum:

I did like the emotional Sarah in the last sequence of tonight's episode. Man does she look pissed next week!

Dritbra episode, selv om jeg tror at den kommer til â funke igjen sâ fort Chuck ser Sarah i fare og tvinger(med tvinge mener jeg ikke ynkelige forsök fra dagens, men virkelige forsök :p) seg selv til â flashe.

Og her er promoen: http://www.nbc.com/chuck/video/a-look-at-chuck-vs-phase-three/1260256/ Hvis du er bad guy i Chuck universet nâ ville jeg löpt og gjemt meg, for Sarah kommer seriöst til â bli farlig nâr man tar fra henne Chuck!

 

Ratings: Chuck faller til 1.8, noe jeg forventet med tanke pâ at Bush tok Chucks plass sist uke.

Vi fâr ogsâ en pause gjennom Desember fram til 17 Januar(Julepausen er vel ganske vanlig pâ de fleste serier?). Chase flyttes til Onsdager og Parenthood tar Chase sin plass etter Julepausen.

EDIT: Mâ legge til at Event har kjört 2 episoder pâ rad med 1.7, sâ Chuck er i ledelsen og har store sjangser pâ Sesong 5!

Endret av joyu24
Lenke til kommentar

"Unless you want to be a Chuckstickle, flash!"

Hahaha knall episode! Rye var litt av en karakter, synd han måtte dø. Følte hele tiden på meg at det var et "faka" oppdrag, hvor de kom til å late som alt var ekte for Chuck, ergo tvinge fram skrekk uten at det er fare, men slik var det ikke!

 

Gleeeeeder meg sånn til neste episode nå! :D

Lenke til kommentar

Jeg kan seriøst ikke skjønne hvordan Chuck holder seg så sterkt, og det nå 4 sesonger. Dette er nærmest umenneskelig. For en episode!

 

Spenningen når Sarah sa at Chuck ikke er en spion var sykt intens. Selv Casey virket stum, og jeg måtte måpe litt. Elsker at Chuck manner opp, og vil være spion selv om Intersecten er borte. Når Riggle spør han om han vil være helt, eller spion med Intersect ropte jeg nærmest ut "Hero! Do it!". Jeg gledet meg virkelig til dette øyeblikket, og selv om det ikke ble helt slik jeg forutså det så var det awesome. Riggle var sykt awesome, og jeg elsker at de gjorde ham så uortodoks. Angriper Chuck med ninjaer og setter ham i konstant fare, får det første solo-missionet hans til å virke som barnemat. Der var det to ringagenter, og her teller jeg opp 3-4 ninjaer, en øst-europeisk gangster, 7-8 thugs og en gærn belgier. I love it :D

 

Subplottet holdt høyt nivå, og Glau er så sinnsykt rå til å spille kald. Det er bare å se på Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Konforntasjonen mellom henne og Casey på slutten var genial, og jeg elsker at de utvikler personligheten og samtidig beholder kjernen. Dobbelt-gryntet mellom dem på slutten var fantastisk :!:. Lester og Jeff er geniale som alltid, elsker at de blir nesten drept for så å reddes av Casey. Slutten av episoden var knallbra, morro å se at laget virkelig fungerer slik det skal. Er det flere som forresten har merket at flere av posterne til Chuck har blitt borte?

 

Gleder meg til neste uke, for slutten lovde godt. Pluss at Sarah på hevntokt må jo bli konge.

Lenke til kommentar

Riggle ja.. Fy søren, de glisene hans, sinnsykt morsomt!

Han kunne det vært mer av, men det blir det jo ikke :( eller? :hmm:

 

Chuck har indeed holdt seg på topp gjennom alle sesongene..

I denne episoden så vi jo ikke noe til Devon eller Ellie heller, mye å lage bra episoder av...

Utrolig bra hvordan det blir mer og mer komplisert med hvem som får vite de er spioner og hvordan de må holde det hemmelig :D

Er like før Jefster blir avlednings-duo nå...

Lenke til kommentar

Kommer med et sitat fra NBC sine forum:

I did like the emotional Sarah in the last sequence of tonight's episode. Man does she look pissed next week!

 

Og her er promoen: http://www.nbc.com/c...-three/1260256/ Hvis du er bad guy i Chuck universet nâ ville jeg löpt og gjemt meg, for Sarah kommer seriöst til â bli farlig nâr man tar fra henne Chuck!

 

 

 

Okey. Neste episode blir vill. Punktum.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...