Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Bra episode i dag, selv om hele fram og tilbake dramaet med moren til Chuck var litt forvirrende. Aner ikke hva jeg skal tro, så jeg lar det være åpent fram til neste uke uten å prøve å gjette meg fram. Noen ganger er det best å bli overasket. Jeffster leverte bra som alltid, og det er morro å se at Morgan er i stand til å manne seg opp mer enn Chuck. Han taklet skytingen bra, men ble hysterisk når han skulle presentere Sarah og moren. Jeg finner det lite troverdig, og hele den nervøse delen av Chucks personlighet har blitt melket nok. Etter alle hans opplevelser burde han oppføre seg litt annerledes.

 

Ellie leverte bra, og det at Chuck innrømmet at moren er spion kan bli en artig liten vri framover. Awesome kunne nok ha fått mer plass i episoden, og moren hans er en artig karakter. Noen andre enn meg som synes at ting i Chuck går raskt framover, tidsmessig, mtp at Ellie har fått såpass mye babymage på så få episoder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får også sykt kick av fighting med sær musikk.

ELSKER scenen i Ellies bryllup, hvor de sloss med Mr. Roboto i bakgrunnen :new_woot:

 

Kampscener og skuddvekslinger er viktig. Det brukes av og til mye nærbilder i slåsskampene slik at det er vanskelig å se hvem som treffer hva, men resultatet blir ofte nytbart med proff redigering og den heftige musikken. De deilige kjøttlydene som legges på er ekstra stemningsskapende.

Lenke til kommentar

Ja har opplevd lignende tidligere når jeg blir veldig knyttet til en serier, man blir jo på en måte glad i karakterene i serien. Noen ganger er det jo nesten som jeg tenker sånn "Hmm nå sitter vel chuck å chillrn på buymore"

Neste steg etter Twitter: livesende 24/7 fra korridorene hos Warner Bros Studios? Det kunne jo erstatte de guidede turene.

 

 

Regner ellers med det er et dampskip eller en rask seilskute på vei over havet med dvd'er til de norske nettbutikkene også snart...

Lenke til kommentar

post-132384-1288635542,7252_thumb.jpg

HAahahahhaha oh larwd. :!:

 

Edit: Angående s04 så er jeg på episode fem nå og må si jeg ikke synes noe særlig om det hele "where's my mom" storylinet. Det var liksom akkurat det samme med faren til Chuck og hele plotte får karakteren hans til å virke grinete og små irriterende. Ja jeg skjønner at hun forlot han som barn osv. Men det er bare litt kleint å høre en mann i slutten av 20årene sine "grine" etter mammaen sin.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...