Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Bra episode i dag, selv om hele fram og tilbake dramaet med moren til Chuck var litt forvirrende. Aner ikke hva jeg skal tro, så jeg lar det være åpent fram til neste uke uten å prøve å gjette meg fram. Noen ganger er det best å bli overasket. Jeffster leverte bra som alltid, og det er morro å se at Morgan er i stand til å manne seg opp mer enn Chuck. Han taklet skytingen bra, men ble hysterisk når han skulle presentere Sarah og moren. Jeg finner det lite troverdig, og hele den nervøse delen av Chucks personlighet har blitt melket nok. Etter alle hans opplevelser burde han oppføre seg litt annerledes. Ellie leverte bra, og det at Chuck innrømmet at moren er spion kan bli en artig liten vri framover. Awesome kunne nok ha fått mer plass i episoden, og moren hans er en artig karakter. Noen andre enn meg som synes at ting i Chuck går raskt framover, tidsmessig, mtp at Ellie har fått såpass mye babymage på så få episoder? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Okay da vet jeg at jeg aldri skal drikke vann mens Jeff eller Lester er på skjermen. "Rumer has it you're pregnent, is there room in that whom for two?" Jeg holdt seriøst på å drukne.. edit: skrivefeil.. Endret 26. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Okay da vet jeg at jeg aldri skal drikke vann mens Jeff eller Lester er på skjermen. "Rumer has it you're pregnent, is there room in that whom for two?" Jeg holdt seriøst på å drukne.. edit: skrivefeil.. Haha ser da for meg Endret 26. oktober 2010 av Noiz Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Herregud, de kunne da vitterlig ikke funnet en mer perfekt rolle til Robert Englund! Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Får også sykt kick av fighting med sær musikk. ELSKER scenen i Ellies bryllup, hvor de sloss med Mr. Roboto i bakgrunnen Kampscener og skuddvekslinger er viktig. Det brukes av og til mye nærbilder i slåsskampene slik at det er vanskelig å se hvem som treffer hva, men resultatet blir ofte nytbart med proff redigering og den heftige musikken. De deilige kjøttlydene som legges på er ekstra stemningsskapende. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BB0xA0PuJ_A Neste ukes promo. T.DALTON FTW Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det blir nok stort, og sikkert stas for de faste skuespillerne. Blir spennende å finne ut hvem som skal være med i back-11 episodene. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Lista over Chuck twittern'e vis alle er like gale etter dem som meg. Og ja Yvonne Strahovski bruker twitter Ganske sikker på at det er legit:Chuck tweeters Endret 28. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hun er ikke så veldig ivrig på det der, Baldwin derimot... han virker noe negativ til demokrater og liberale. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Baldwin, Yvonne, Zachary og Joshua har alle verifiserte kontoer, så det er de ekte skuespillerne. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Bare jeg som synes det er litt rart å komme så "personlig" opp til skuespillerene? Man tenker liksom ikke over at de egentlig bare er vanlige mennesker. Y_Strahovski: "Did the Lakers win??? I'm in Australia - can't watch game!" Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Der fikk jeg Sesong 3 DVD-en på plass Synes dette er en fin måte å støtte serien på, samtidig som ekstramaterialet er verdt gull i mine øyne. Carlgutt: Det er fordi man utvikler et forhold til karakterene i serien, jeg tenker ikke mye over privatlivet deres. Endret 29. oktober 2010 av WCH Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja har opplevd lignende tidligere når jeg blir veldig knyttet til en serier, man blir jo på en måte glad i karakterene i serien. Noen ganger er det jo nesten som jeg tenker sånn "Hmm nå sitter vel chuck å chillrn på buymore" Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja har opplevd lignende tidligere når jeg blir veldig knyttet til en serier, man blir jo på en måte glad i karakterene i serien. Noen ganger er det jo nesten som jeg tenker sånn "Hmm nå sitter vel chuck å chillrn på buymore" Neste steg etter Twitter: livesende 24/7 fra korridorene hos Warner Bros Studios? Det kunne jo erstatte de guidede turene. Regner ellers med det er et dampskip eller en rask seilskute på vei over havet med dvd'er til de norske nettbutikkene også snart... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Bare jeg som synes det er litt rart å komme så "personlig" opp til skuespillerene? Man tenker liksom ikke over at de egentlig bare er vanlige mennesker. Y_Strahovski: "Did the Lakers win??? I'm in Australia - can't watch game!" Jepp, det blir helt feil. Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Å spille Sarah Walker må jo være omtrent som å spille Supermann, når de kommuniserer med fansen er det på en måte lite de kan fortelle fra hverdagslivet sitt som overgår rollefiguren. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Sniker bare denne tråden inn i mine innlegg jeg... :=) Følger Josh Schwartz sin twitter selv. Er ikke så mange av skuespiller twittrene som er spesielt interessante imo. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) HAahahahhaha oh larwd. :!: Edit: Angående s04 så er jeg på episode fem nå og må si jeg ikke synes noe særlig om det hele "where's my mom" storylinet. Det var liksom akkurat det samme med faren til Chuck og hele plotte får karakteren hans til å virke grinete og små irriterende. Ja jeg skjønner at hun forlot han som barn osv. Men det er bare litt kleint å høre en mann i slutten av 20årene sine "grine" etter mammaen sin. Endret 1. november 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Faen heller. Begynner å bli drittlei denne sesongen nå egentlig. Orker ikke se Chuck uten intersecten... Og jeg har aldri likt Ellie som karakter så det at hun tydligvis skal få en enda større rollei serien nå kan bety at jeg faktisk ikke orker å se mer. Føler de har tatt mange gale retninger på en gang nå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Enig, altfor mye whining fra chuck ang kjæresten + at plottet begynner å bli mer eller mindre tullete nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå