Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå spekuleres det i at justeringen med 11 episoder er et forsøk fra Warner Bros på å nå 100 episoder og det syndication-greiene. Da mangler det en full sesong til, 22 ep, som de vil være villig til å selge svært billig. Det trengs jo, siden det vel er mest vanlig(?) for en eldre serie at seertall synker litt i løpet av en sesong og at noen ny (femte) ellers ikke vil være det mest åpenbare.

Lenke til kommentar

Chuck me !!!! Back 11. Chuck får totalt 24 episoder i sesong 4

 

http://tvbythenumbers.com/2010/10/19/nbc-gives-fulls-season-pickups-to-chuck-chase/68737

 

Btw: veldi sterk episode idag, første scenen med casey var nok for meg.

Undercovers er pâ full vei til â bli kansellert, de har kun fâtt ordre for 4 skript, ikke episoder.

Men veeldig bra episode i dag ja! Man ser hvor lav Morgan er nâr han blir kvalt av Casey :p

Lenke til kommentar

1.72 er da ikke såå lavt, så vil nesten påstå at det er casey som er lettere gigantisk mer enn joshua er lav imo :p (er 1.83 om det har noe å si på mitt pov).

 

 

Spoileralert fra nyeste episode:

EDIT: Må bare føye meg inn i rekken som synes at denne episoden var awesome, har sett den to ganger og har nesten ingenting å utsette.

Eneste er mer generelt at chuck går mer og mer fra redd nerd til sutrete nerdespion, der alle de andre karakterene har hatt en slags utvikling (og nå selv casey med at han aksepterte morgan og alex). Skulle gjerne sett at... Han i det minste prøvde å ikke oppføre seg som en sutrete sekstenåring konstant.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

1.72 er da ikke såå lavt, så vil nesten påstå at det er casey som er lettere gigantisk mer enn joshua er lav imo :p (er 1.83 om det har noe å si på mitt pov).

 

 

Spoileralert fra nyeste episode:

EDIT: Må bare føye meg inn i rekken som synes at denne episoden var awesome, har sett den to ganger og har nesten ingenting å utsette.

Eneste er mer generelt at chuck går mer og mer fra redd nerd til sutrete nerdespion, der alle de andre karakterene har hatt en slags utvikling (og nå selv casey med at han aksepterte morgan og alex). Skulle gjerne sett at... Han i det minste prøvde å ikke oppføre seg som en sutrete sekstenåring konstant.

Er helt sikkert ikke noe filmtriks inni bildet.

Lenke til kommentar

Begynte å se på serien forrige uke er i slutte av s02 nå. Må være noe av det beste jeg har sett på lenge, i enkelte scener så sitter jeg å hyler av latter som et cp barn. Likevel så har det vært en del kjedelige episoder nå etter at faren til chuck ble bortført. Blir litt for mye drama og grining "WHERE's MY dad i don't wanna be a spy, i don't wanna!!" Chuck høres litt for mye ut som en liten unge i blant, synes synd på Casie og Sarah i sånne scener, det er ikke akkurat som at de synes det er så syyyykt chill å være spioner heller.

 

Personlig synes jeg serien er på sitt beste når vi får se ting på Buymore og alt det sprø de gjør der og når man får de dere helt besare action scenene. Tenker f.eks Smack my Bitch up i dusjen og Chuck som løper i underbuksa ut av et soverom til den dere klassiske chuck sangen (digger den!)

 

Får skikkelig Kick når Casie og Sarah bare banker seg gjennom badguys, er overraskende gode effekter i serien. Forventet meg at effektene skulle være på Heroes stadiet, men her føles faktisk scenene realistiske og kule. Glad de styrer litt vekk fra for mye CGI.

 

Overalt digger jeg serien, den er så koselig å se på liksom samtidig som den er sykt spennende. Den lever liksom alt, Humor, action, kjærlighet, triste scener. Jeg har ledd, grått og klappet av glede gjennom serien så langt. Det er som en emosjonell berg og dal bane elns :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så den episoden i seasong 3(S03E13) hvor Chuck og Sarah blir sammen for real i Paris. Endelig en happy ending, nesten som jeg ikke tørr å se videre siden det sikkert kommer til å skje noe shit. Huff..

 

det blir bare bra derfra og ut sesongen :D jeg syns det var ene epic episoden etter den andre :D

Lenke til kommentar

Så den episoden i seasong 3(S03E13) hvor Chuck og Sarah blir sammen for real i Paris. Endelig en happy ending, nesten som jeg ikke tørr å se videre siden det sikkert kommer til å skje noe shit. Huff..

 

det blir bare bra derfra og ut sesongen :D jeg syns det var ene epic episoden etter den andre :D

 

Jepp utrolig glad de holdt sammen sitter å gliser gjennom hver eneste episode nå.:D Vet at mange synes det blir litt mye klisj osv. men jeg får bare ikke nok av de to, haha. Elsker også de andre i serien Jeffster har frelst meg med "Leaving, on a jet plane" og utrolig vittig at Morgan ble "ansatt" som spion. Jeg liker at de gikk i den retningen at noen av Chuck nærmeste fikk vite hemmeligheten, noe som jeg aldri kunne forestille meg når jeg begynte å se på serien. Men, nå som Ellie vet det føler jeg liksom at det var en person for mange.

 

Sesong avsluttingen var heller ikke all that. Var utrolig spennende ja og egentlig god på mange måter, men den dere one on one kampen ble litt for dårlig. Ville mye heller sett Sarah og Casey (og chuck for den saks skyld)kjempe seg gjennom noen bad guys til en eller annen wacky sang. De type scenene gir meg bare helt sykt kick.

 

Leste gjennom noen gamle sider her i tråden og det var koselig å se at mange reagerte likte som meg på episodene. Håper bare ikke dere har mistet gnisten. Hadde tenkt å spare opp sesong 4, men tror jeg må begynne å se idag klarer bare ikke å vente!

 

 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...