Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen gla'nyheter, nemlig at en deal for ekstra 9 episoder er veldig naerme! Ausiello lyver ikke ;)http://ausiellofiles.ew.com/2010/10/18/chuck-full-season-pick-up/

 

 

Vet ikke om dette mâ i spoiler, men for sikkerhets skyld gjör jeg det: Episoden Zac skal regissere er 4.10 og heter Chuck Vs The Leftovers. Ogsâ er det bare en uke igjen til neste möte med Mama B/Linda Hamilton :)!

 

Endret av joyu24
Lenke til kommentar

I så fall blir det vel hele 22 episoder, da. Er vel kun i sesong 2 det har vært så mange. Gleder meg forøvrig til i morgen, deilig å ikke starte på skolen før 10. :D

 

FU!:p

Begynnte 11 idag, men hade vært så mye diggere på tirsdager, for da kunne jeg se alle seriene som komemr da :D

 

Håper det blir 22 episoder :D

Lenke til kommentar

I så fall blir det vel hele 22 episoder, da. Er vel kun i sesong 2 det har vært så mange. Gleder meg forøvrig til i morgen, deilig å ikke starte på skolen før 10. :D

Jeg begynner 10 og slutter 11:20 xD Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal stå tidligere opp å se den eller om jeg skal vente til jeg kommer hjem. :(

 

Haha, da venter du lett :D Må vente til 15:40 i morgen jeg ass...

Lenke til kommentar

Blir middags-serien min i morra dette, hvertfall når både Batista, Eric Roberts, og Joel David Moore er med som en awsome trio. :p

 

Eric Roberts må være nesten en av mine nye favoritt-skuespillere, han er så awsome som badguy(les: Dark Knight, The Expandables og Oz). Også Avatar-Joel David Moore som et tillegg med Batista.

Lenke til kommentar

Det var hyggelige nyheter, slik tallene var etter ep. 4 er det ingen stor overaskelse, men baseballsesongen er vel også igang nå og kan kanskje stjele seere så det blir godt å få det hele i havn snart. Og herlig at det er snakk om full sesong og ikke noe redusert opplegg.

Chase og Undercovers kan visst også få nye episoder og sjanser.

http://www.thewrap.com/television/column-post/nbc-gives-pick-ups-event-lola-and-outsourced-21803

 

post-220247-1287446638,9444_thumb.jpg

Ser ut til at Chuck også denne gang kan slippe å fortæres av Cancellation Bear.

Lenke til kommentar

Okey folkens, da kommer WCH's review av ukens episode som vanlig. Herved advarer jeg om SPOILERE:

 

Jeg elsket dagens episode, Chuck holder seg fremdeles høyt oppe og denne episoden var akkurat etter min smak. Gunslinging humor, gjennomførte skurker, Casey med sitt fryktsomme blikk, A-Team referanser, god 80-talls musikk, geniale situasjoner med Jeffster og Morgan og til slutt akkurat nok drama til at jeg ikke fant det søvndyssende(aka Chuck og hans pinglete oppførsel).

 

Chuck får ikke så stor rolle i denne episoden, og det er jeg glad for. Morgan og Casey, samt skurkene får dette til å bli perfekt. En kamp mellom Batista og Casey kunne ha vært morsom, men jeg liker at Morgan blir dagens helt og vi endelig får se karakterutvikling hos Casey. Casey som død, og blikkene han gir gjør at han er en av mine favorittkarakterer i serien. Noe av det beste er når Morgan vekker ham opp fra paralysen ved å avsløre forholdet mellom han og datteren til Casey, samt begravelsescenen hvor Casey spiddes, brennmerkes og kidnappes samt når de diskuterer hvordan de skal kutte av hånda på Casey :!:.

 

Genial episode, denne skal sees igjen etterhvert. Og herre min hatt, for en cliffhanger på slutten!

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...