Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er litt info om hvordan NBC regner sine ratings ;):http://chucktv.net/2010/10/09/how-nbc-measures-chucks-ratings/

Episode 2 av Undercovers... hehe, går det bedre med den serien enn vi har hatt inntrykk av?

De bruker vel en blanding, de kan nok ikke se helt bort fra 18-35 / 18-49 tall osv. siden seere tross alt har forskjellig verdi. Skulle også likt å sett hvor mye mer de tjener på TV/DVR visninger mot en online visning.

En ting som ofte påpekes med Chuck er at den er en av få serier som har flere mannlige enn kvinnelige seere, det gjør den sikkert litt unik i markedet når reklame skal selges.

Lenke til kommentar

Knallbra episode i dag! Bra humor, og ingenting slår Casey når han er i det rette humøret. Gleder meg til å se hvordan det utvikler seg, nå som Morgan er blitt sammen med Alex. Videre var delen med statuen av Devon genial, spesielt når han klasker den på rompa :!: Noen herlige komiske øyeblikk mao.

Chuck er romantisk ubrukelig, og hele den løsningen på kuppet ble altfor lite troverdig for meg. Ja, jeg vet at dette er Chuck og at mye ikke stemmer... men dette ble for dumt og cheesy for min del. Hadde satt mer pris på en mexican standoff. Derimot veier hele greia med Morgan, slåsscenen i huset til diktatoren og de komiske øyeblikkene til Casey opp for min del. Alt i alt, bra episode.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Mener dere det er dårlig skrevet eller Zach som ikke leverer?

Mest hvordan det er skrevet. Chuck er ikke den samme gamle fyren, som skriker og gjemmer seg hver gang det er en slåsskamp. Nå har han vunnet over Shaw, banket opp flere titalls skurker og er i stand til å ta vare på seg selv. Denne Chuck burde kanskje være mer selvsikker når det kommer til romantikk, og mellommenneskelige forhold. Føler at disse delene er dårlig balansert atm. Samtidig er det slitsomt med en slik type...

Lenke til kommentar

Mener dere det er dårlig skrevet eller Zach som ikke leverer?

Mest hvordan det er skrevet. Chuck er ikke den samme gamle fyren, som skriker og gjemmer seg hver gang det er en slåsskamp. Nå har han vunnet over Shaw, banket opp flere titalls skurker og er i stand til å ta vare på seg selv. Denne Chuck burde kanskje være mer selvsikker når det kommer til romantikk, og mellommenneskelige forhold. Føler at disse delene er dårlig balansert atm. Samtidig er det slitsomt med en slik type...

Ok I see, vel de to kan jo ikke gifte seg, så klovnerier og inkompetanse er muligens en av de få måtene å bevare litt spenning og holde forholdet gående på.

Lenke til kommentar

Synes Cpt. awesome er den morsomste i serien i de få sekundene han får i serien :p

Når det kommer til Chuck (selve karakteren) så synes jeg han er en fryktelig dårlig skuespiller, mange scener med utrolig dårlig skuespill, mangel på innlevelse eller kanskje det er med mening ?

Lenke til kommentar

Casey er egentlig favoritten min på serien. Så kommer Jeffster(kan ikke virkelig sette en av dissa kara foran hverandre, de bør bli plassert på samme sted), Morgan, Awsome(siden han er så lite med), Big Mike så til slutt Chuck. Etterfulgt av Sarah og Ellie.

Lo litt av den mobbingen Casey ble utsatt av Mr. CostaGravas i forrige episode. Også har du Casey når han irriterer seg over noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...