IMG_123 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Selvfølgelig ikke.. Dette er jo "ny" 3D Siste episode på en stund? Hva? Trodde julepausen var over og de fortsatte med sesongen? Hva er grunnen til lengre pause nå? Det er feil. Det kommer ukentlige episoder framover nå. Og hva brillene angår, så tenkte jeg at jeg skulle gå og se Disneys nye 3D-film BOLT på kino for å få et par briller. Noen som kan bekrefte at det er samme 3D-teknologi? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel etter hva jeg har sett av episoden så skal du helst trenge 3D-briller med gul og blå film. Så de røde og blå blir gangske unødvendige. Jeg skal se episoden i dag, blir sikkert som å se på tv under en liten mild acidtrip. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Siste episode på en stund? Hva? Trodde julepausen var over og de fortsatte med sesongen? Hva er grunnen til lengre pause nå? My bad var litt trøtt i går når jeg skreve det innlegget. Endret 4. februar 2009 av Akidon Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har noen funnet canadisk versjon? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ettersom jeg tror lillesøsteren min har noen 3d briller liggende tssss... Ikke skap deg. Det er dine briller Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Syntes Sgt. Al Powell var ganske sleskt Herlig serie Skjønner dog ikke hvorfor Sarah og Casey ikke gikk inn på Buy More og tok ut Falcrum-folka i juleepisoden Endret 4. februar 2009 av edge Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi de da hadde avslørt seg for familien og alle vennene til Chuck, noe som ville satt de i samme situasjon som Chuck, noe de selvsagt ikke vil. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi de da hadde avslørt seg for familien og alle vennene til Chuck, noe som ville satt de i samme situasjon som Chuck, noe de selvsagt ikke vil. ofc Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så på mandagens episode i 3D uten briller og det var litt rart, men det gikk da. Noen som vet hva slags briller som trengs? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lurer på det samme selv.. Noen som vet om det er samme type briller som brukes i noen av 3D-filmene på kino for tiden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er nevn noen små innlegg lenger oppe. Kanskje lese litt..? Vel etter hva jeg har sett av episoden så skal du helst trenge 3D-briller med gul og blå film. Så de røde og blå blir gangske unødvendige. Jeg skal se episoden i dag, blir sikkert som å se på tv under en liten mild acidtrip. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har lest det, men er det røde og blå som brukes på 3d-filmene som går på kino for tiden? Eller er de blå og gul? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er nevn noen små innlegg lenger oppe. Kanskje lese litt..? Vel etter hva jeg har sett av episoden så skal du helst trenge 3D-briller med gul og blå film. Så de røde og blå blir gangske unødvendige. Jeg skal se episoden i dag, blir sikkert som å se på tv under en liten mild acidtrip. Får vel omformulere litt. Hvor kan man få tak i disse brillene? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har lest det, men er det røde og blå som brukes på 3d-filmene som går på kino for tiden? Eller er de blå og gul? Kinobrillene er vell hakket mer avansert med litt innebygget elektronik osv. I alle fall de jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Syntes Sgt. Al Powell var ganske sleskt Herlig serie Det er faktisk samme skuespiller og karakter som i "Die Hard"-filmene! Er det ikke litt rart at de sender episode 14 til Mandag og episode 13 en uke etter? Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Syntes Sgt. Al Powell var ganske sleskt Herlig serie Det er faktisk samme skuespiller og karakter som i "Die Hard"-filmene! Var det jeg mente Nerd-pleasin på høyeste nivå! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hvor jeg får kjøpt serien? fikk ikke med meg starten på serien, startet et par måneder siden og følge med det, og det er jo drit kult har kikket på cdon osv. men finner ingen som selger det. Noen som vet om noen butikker som selger de? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, fordi S1 har ikke kommet ut på dvd i Norge enda. Muligens en amerikansk dvd kan importeres, men nei ikke en norsk dvd. Så da har du bare et valg, hvis du ikke vil vente da. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, fordi S1 har ikke kommet ut på dvd i Norge enda. Muligens en amerikansk dvd kan importeres, men nei ikke en norsk dvd. Så da har du bare et valg, hvis du ikke vil vente da. Ahh.. Er det sesong 1 som går på TV enda? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er sesong 2 som går på tv nå. I USA har de kommet til sesong 2 episode 14. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå