Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Når er det det bestemmes om vi får nye episoder?

Vanligvis innen de 4-5 förste episodene. Var iallefall tilfelle i S2 og S3.

Det er ikke mulig å flytte serien til en annen dag da, eller er de andre dagene også fyllt opp med serier som har gode seertall?

Ble ikke The big bang theory flyttet fra mandag -> torsdag før denne sesongen? :o

NBC kommer ikke til â flytte Chuck, Chuck er det eneste som faktisk har gjort det bra i sin timeslot pâ NBC, alt annet NBC har prövd i samme timeslot har feilet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for at du på en måte svarte for meg joyu24. :)

Det er slik joyu24 sier. Chuck er den eneste serien som har fungert i dette tidsrommet de siste årene. Heroes og Trauma failet forrige sesong for å nevne eksempler. I tillegg på en kanal som lider veldig mye av samme skjebnen på mandagskvelden, Fox. Så har det samme skjedd med Sarah Connor Chronicles og Prison Break.

Så vidt jeg husker, så mente jeg at jeg leste en artikkel på at inntjengingene på Heroes i 2009 var så magre at flere produsenter trakk seg(blant annet derfor Bryan Fuller fra Pushing Dasies forlot serien og). Å at NBC da tjente mer på Chuck enn på Heroes.

Lenke til kommentar

Hey, det er CIA, seff mâ sakane vaere store! Nâ er jo BuyMoren en ganske stor butikk og, sâ er kansje ikke rart heller.

Jo, man trenger ikke fem etasjer med ventilasjonsrør til et lagerbygg (med hyller og rack) på størrelse med Buy-More.

Men jeg bryr meg lite, for det var morsomt uansett.

Nå starter ventilasjonssystemet nede i castle da, og går helt til Buy More, så er ikke overdrevent.

Selvfølgelig, i overkant stort, men det kunne vært veldig mye verre når du tenker over det.

Selv om det skal gå ventilasjons rør fra Castle til Buymore så trengs det ikke 5etasjer med ventilasjonsrør, igjen. Med tanke på ny luft (som er det ventilasjon er til) til Castle og Buymore, så hadde man kun trengt ett eller to hovedrør.

Endret av CThomassen
Lenke til kommentar

Seertallene til The Event er uansett veldig safe, serien kommer til å forsette. Men om den får en sesong 2 det er litt mer usikkert. Men serien får nok en full sesong 1. Å da får gangske sikkert Chuck det og vil jeg tro, men Chase er veldig 50-50. Chase er vel den av de tre seriene som ikke vil få en ny sesong av NBC, det er sikkert og vist.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Han ble skutt under siste skuddramaet i sesongavslutningen for sesong 2. Han er nok borte for godt.

Enda viktigere er Shaw syns jeg. Ikke sett snurten av ham enda. Regner med de gjemmer ham til sesongavslutningen for den store showdown mellom gjengen og moren hans. Kan hende han smetter inn plutselig og ødelegger alt slik at de fortsetter jakten i neste sesong, hvis det blir en.

Næ, vent, i ettertanke kanskje til mid-season og avslutter sesongen med masse bråk mellom Chuck og moren.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Som jeg skrev tidligere, er det temmelig sikkert at Shaw gjør comeback ganske snart, iom det vi så på slutten av sesong 3. Om ikke de folka kjører to hovedtemaer og det blir en 4kant drama mot slutten (Chuck-moren-Sarah-Shaw).

Personlig syns jeg det er greit med to temaer, så lenge de avslutter først Shaw-delen og avslutter alt med en gjenforening av familien.

Lenke til kommentar

Ja, og "Shaw" Brandon Ruth skal ikke spille Superman igjen heller. Så fyren har nokså stor mulighet til å komme tilbake.

Av episodene framover så gleder jeg med veldig til episoden med Joel David Moore og Eric Roberts. :dribble:

Han har sin egen serie nå da.

Har Brandon Routh egen serie? hvilken da?

sikker på at du ikkje blander med Matt Bomer?

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...