Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, det er CIA, seff mâ sakane vaere store! Nâ er jo BuyMoren en ganske stor butikk og, sâ er kansje ikke rart heller.

Og har sett promoen, og jeg anbefaler ABSOLUTT ingen som vil ikke ha cliffhangeren spoiled â se den. Er sur pâ meg selv at jeg lot meg selv overtale til â se den. Derimot ser det ut som en bra episode.

 

 

Ferie pâ Costa Gravas kan bli bra :)! Noen fine scener med Sarah :whistle:

 

 

Melder ogsâ om forelöbige ratings(Ingen justeringer ennâ):

Chuck:1.9

The Event: 2.4

Chase:1.7

 

Jeg tror at vi har gode sjangser for ekstra episoder og kansje en ny sesong! Dropper Undercovers igjen sâ er dealen sealed ;)

Endret av joyu24
Lenke til kommentar

Det ble ingen endringer i de endelige tallene. Skulle helst sett at vi nå lå på 2.1+ ja. Er ikke mye rom for feiltrinn videre, så streik, Shaw-karakterer og 3D-episoder må unngås! Rene krakket for Chase og dårlig for The Event igjen, ser ut til at NBC-bossene får mye å gruble over.

Dancing With the Stars drar visst noe sykt med seere...

Lenke til kommentar

Chase er jo direkte dårlig, men la meg også minne om at tulleserier som Kardashians har seertall på 4.8!

Selvfølgelig blir det billigere for tv-selskapene å lage slike serier når de får så gode seertall som det der. Chuck må få bedre seertall for å overleve.

 

 

Huff det kan fort bli enda mer reality framover.

Lenke til kommentar

Nâ skal vi ikke glemme at Chuck gâr opp mot House, How i Met Your Mother og Dancing With The Stars i sin timeslot, og vi fâr ikke stort mer promotering enn promoen som kommer rett etter episoden(Med noen fâ unntak selvfölgelig.). Jeg tror nok vi kan gâ opp igjen til neste uke, for NBC generelt hadde en dârlig mandag, men Chuck holdt seg nogenlunde stabil.

Lenke til kommentar

må derre huske at chuck holder seg stabilt hver uke, og dei nye serien berre synker heile tiden. eg har litt trua på det at det går bra eg.

The event hadde 2.9 sist uke og nå 2.4, chase hadde 2.1 og nå 1.7.

 

Chuck falt berre med 0.1, men hadde håpet at chuck skulle ligget litt over 2

 

Trur ikkje det er lenge igjen til chuck er det beste NBC har på mandager.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Endelig fått sett episoden, og den var knallbra :D Nicole Richie sin karakter er genial, og Hugo er like genial som alltid. Cliffhangeren på slutten var genial, samtidig som den irriterer vettet av meg. Elsker at Big Mike er tilbake, og spesielt scenen hvor han tar ut Panzer var fantastisk. Alt i alt knallbra episode, gledelig med mindre drama enn i forrige uke.

Lenke til kommentar

Trur ikkje det er lenge igjen til chuck er det beste NBC har på mandager.

Uansett om Chuck har dârlige ratings, sâ tror jeg renewal er non-issue sâ lenge Chuck er det beste NBC kan tilby pâ Mandager. Har tro pâ at det ender med en krig mellom Chuck og Event om â vaere best pâ Mandager.

Lenke til kommentar

Hey, det er CIA, seff mâ sakane vaere store! Nâ er jo BuyMoren en ganske stor butikk og, sâ er kansje ikke rart heller.

 

Jo, man trenger ikke fem etasjer med ventilasjonsrør til et lagerbygg (med hyller og rack) på størrelse med Buy-More.

Men jeg bryr meg lite, for det var morsomt uansett.

Nå starter ventilasjonssystemet nede i castle da, og går helt til Buy More, så er ikke overdrevent.

Selvfølgelig, i overkant stort, men det kunne vært veldig mye verre når du tenker over det.

 

Cliffhangeren på slutten skjønte man fort at kom når man så hva som skjedde med ringen.

Men bra episode, gleder meg til neste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...