Thommesen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Wow, you made me so happy I just peed a little in my pants. Adam Balwin vs Summer Glau = Vera vs "I can kill you with my brain" = AWESOME! Chuck imponerer bare mer og mer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Dagens episode var bra, men jeg føler det ble litt for svakt i forhold til sesongåpningen som var fantastisk. Håper Chuck ikke taper seg nå i løpet av de neste episodene... Det som ødela episoden for meg var alle kjærestegreiene mellom Chuck, Sarah og kofferten. Yvonne leverer dog godt skuespill som vanlig, og jeg liker at Ellie ble tatt med og at de viser hva som skjer rundt henne også. Håper samtalen mellom Casey og datteren ikke er det hele mellom dem, da jeg vil se mer utvikling av den storylinen. Casey er den karakteren som har hatt minst utvikling av agent, og Morgan sammen med datteren til Casey ville bli noe av det beste på TV Alt i alt en grei episode, jeg forstår at slike episoder er nødvendige for karakterutviklingen (en av favorittdetaljene mine rundt Chuck, hater statiske karakterer). Dog kunne de ha tatt med mer action og spy-stuff. Føler Ferrigno fikk en altfor liten rolle. Dagens desidert beste scene var da BuyMoronene kommer inn, Chuck og Ellie er forferdet mens Morgan står der med vifta :!: Endret 28. september 2010 av WCH Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Bra episode, men håper på en badass Casey episode nå Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Bra episode ja, Sarahs utrykk nâr Chuck kom med uttalelsen om ekteskap og barn var ja, priceless Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Haha, Jeffs kommentar til at Ellie var gravid var epic :!: Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dagens episode var bra, men jeg føler det ble litt for svakt i forhold til sesongåpningen som var fantastisk. Håper Chuck ikke taper seg nå i løpet av de neste episodene... Det som ødela episoden for meg var alle kjærestegreiene mellom Chuck, Sarah og kofferten. Yvonne leverer dog godt skuespill som vanlig, og jeg liker at Ellie ble tatt med og at de viser hva som skjer rundt henne også. Håper samtalen mellom Casey og datteren ikke er det hele mellom dem, da jeg vil se mer utvikling av den storylinen. Casey er den karakteren som har hatt minst utvikling av agent, og Morgan sammen med datteren til Casey ville bli noe av det beste på TV Alt i alt en grei episode, jeg forstår at slike episoder er nødvendige for karakterutviklingen (en av favorittdetaljene mine rundt Chuck, hater statiske karakterer). Dog kunne de ha tatt med mer action og spy-stuff. Føler Ferrigno fikk en altfor liten rolle. Dagens desidert beste scene var da BuyMoronene kommer inn, Chuck og Ellie er forferdet mens Morgan står der med vifta :!: Godt å lese at Yvonne leverer, får håpe manuskriptene også vil holde et visst nivå. Ser at f.eks Ali Adler sluttet tidligere i år, hun skrev noen av de bedre episodene de 2 første sesongene. Foreløpige ratingtall viser at Chuck beveger seg inn i farlig terreng og ligger på 1.9 (ned 5% fra forrige uke), andre NBC-serier som The Event har 2.9 (ned 19%) og Chase 2.1 (ned 9%). http://tvbythenumbers.com/2010/09/28/tv-ratings-monday-lone-star-flat-out-dead-chuck-the-event-chase-five-0-all-fall/65393 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja haha. Måtte også le når white-afro dude kom sammen med the Buy-More'ions Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg synes faktisk denne var bedre enn sesongåpningen og de slår på stortrommen med nok en godt etablert skuespiller som gjest. Synes dog Lou kunne fått en større rolle, men slapfighten med Chuck var komisk. Jeffster tilbake var også et høydepunkt. Har virkelig troa på denne sesongen. Summer Glau som gjest blir som andre sier helt fantastisk. Hun var mildt sagt helt enorm i firefly og serenity. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Enig i at denne var bedre enn sesongstarten. Episoden var kort og godt, kul og sexy. Og jeg likte det, enda mere posetivt var at Lester, Jeff og resten av denne gale Buy-More gjengen er tilbake. Big Mike retunerer nok snart. Nok en episode med bra gjesteskuespillere vil jeg si. Å se gamle Old Spice-mannen som ukas "Greta" var kult. http://www.youtube.com/watch?v=uLTIowBF0kE Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Joda bra episode, men virkelig misbruk av storheter som Lou når han kun får så og si en statistrolle i serien. 1 Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Den endelige ratingen ble også denne gang 2.0, la oss håpe dette er den trofaste menigheten. Neste uke kommer Steve Austin og Nicole Ritchie OG dere Fireflyfans kan ifølge Fancast samt produsent Chris Fedak se fram til en scene mellom Casey og en viss gjesteskuespiller i episode 8 senere i høst. "she will in fact share a scene with fellow ‘Firefly‘ alum Adam Baldwin." http://www.fancast.com/blogs/2010/tv-news/scoop-summer-glaus-chuck-stop-may-feature-firefly-nod/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jepp, at Summer Glau er med på serien er allerede fortalt. Gleder meg til episoden. Litt skeptisk i hvordan Glau passer inn, om det blir veldig komisk, seriøs, eller actionfylt karakter. Virker som hun skal spille nok en "Greta". Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Glau passer inn i hvilken rolle som helst. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg elsket tolkningen hennes av Summer i Serenity. Er det kun snakk om en episode eller blir det flere? Hva er foresten en Greta? Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bra at Chuck holder seg pâ en 2.0, Chase og Event som fikk mye promotering gikk jo en del ned etter förste uka, og jeg tror Chuck igjen blir det showet som gjör det best pâ Mandagskveldene pâ NBC. Hâper pâ Back nine og en siste full sesong(S5 ). Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Glau blir neppe med igjen på en stund, hun er pussig nok i The Cape som også kommer på NBC. Ja mye svake tall denne uken, mandagskollega og nykomling Chase er jo nede på 2.1 allerede, mens spionserien Undercovers lever farlig med sin 1.6 rating. Det må være lov å drømme om flere episoder nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Joda bra episode, men virkelig misbruk av storheter som Lou når han kun får så og si en statistrolle i serien. Ligger du litt etter? Lou har ikke vært en storhet på hvertfall et tiår nå. Vil ikke akkurat si liten fast gjesterolle i Kongen av Queens akkurat er noe som tilfører denne mannen som en storhet. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Glau blir neppe med igjen på en stund, hun er pussig nok i The Cape som også kommer på NBC. Ja mye svake tall denne uken, mandagskollega og nykomling Chase er jo nede på 2.1 allerede, mens spionserien Undercovers lever farlig med sin 1.6 rating. Det må være lov å drømme om flere episoder nå. Undercovers lever virkelig farlig ja. Lone Star pâ Fox har allerede blitt kansellert etter to episoder. Hvis Chase og Event leverer svake tall igjen, er jeg veldig sikker pâ at Chuck fâr sine ekstra episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Av min oppfattning så er jeg jo gangske sikker på at Chuck er den eneste serien som kommer til å forbli av de tre etter nyttår muligens. Chase virker for mye som en serie som bare kan dumpes. The Event virker kanskje en smule kostbart for NBC, og leverer heller ikke gode seertall nok for en slik produksjon. Jeg føler NBC er veldig nøysomme med å overleve lengst mulig med Chuck. Da fansen til Chuck er stor nok til at NBC kan få nok et hat-tog mot seg, som satt de tilbake en del seertall i starten av året. Snakker om Leno-Conan O`Brian-saken. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Av min oppfattning så er jeg jo gangske sikker på at Chuck er den eneste serien som kommer til å forbli av de tre etter nyttår muligens. Chase virker for mye som en serie som bare kan dumpes. The Event virker kanskje en smule kostbart for NBC, og leverer heller ikke gode seertall nok for en slik produksjon. Jeg føler NBC er veldig nøysomme med å overleve lengst mulig med Chuck. Da fansen til Chuck er stor nok til at NBC kan få nok et hat-tog mot seg, som satt de tilbake en del seertall i starten av året. Snakker om Leno-Conan O`Brian-saken. Event ser veldig kostbart ut ja(CGI etc). Chase har jeg ikke sett pâ sâ det skal jeg ikke uttale meg om. Chuck har et stramt budsjett, og jeg tror at selv med de lave ratingene sâ er det lönnsomt for NBC. Har ogsâ en teori om at mange Chuck fans ser pâ nettet/DVR istedefor â se det direkte. Men Leno-Conan saken har pâvirket NBC sterkt ja. Nâ har jo Comcast valgt for â backe Chuck(Pâ en mâte), og siden Comcast holder pâ â skaffe seg majoritet i NBC(De har forhandlet ferdig.) kan det vel ogsâ hjelpe (Source:http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/television/news/e3i164dab495458bd2b5e9dc5e716c7e607) Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har nettopp sett den nyeste episoden, og jeg kan bare si dette om sluttscenen som jeg burde putte i spoiler for sarte sjeler FAENS CLIFFHANGEEEER! C'mon Chuck, pop the question! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå