The Barnacle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Tusen takk, Mokko & N.N Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 URETTFERDIG! Jeg begynner 08:20 i morra så får ikke sett det før jeg er hjemme litt over 16.... Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 [spoiler*] TEKST SOM SKAL STÅ I SPOILER [/spoiler*] uten *. Jeg har "studiedag"/fri i morgen, så jeg stikker bort til en kamerat etter å ha stått opp, der vi gomler god frokost mens vi ser på Chuck. Blir awesome. HELDIGGRIS! Vurderer sterkt â stâ opp ekstra tidlig(Ok, jeg kan rekke det hvis jeg stâr opp til vanlig tid) bare for â pröve â se episoden för jeg drar til skolen. Sâ hâper nedlasting gâr rimelig raskt! Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Pâ tide â kjöre oppvarming til premieren Ser gjennom VS the Colonel, Beard og en fra back 6. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det noen steder man kan se de på nettet? Eller er det nedlasting som gjelder? Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er nok nedlasting som gjelder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Takk for linkene Kanskje jeg får sett på skolen imorgen Edit: HAH! Jeg starter klokka 10:00 imorgen, dessuten skal vi jobbe for oss selv i hele norsktimen også Endret 20. september 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg pleier å se de på bussen på vei til skolen. Utrolig hvor mye mindre tid bussturen tar Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det noen steder man kan se de på nettet? Eller er det nedlasting som gjelder? Gleder meg som en unge EZTV sin sitt område for Chuck: LINK Har veldig gode erfaringer med EZTV, hvis noen vet om noen som er bedre en de, si ifra nå Pleier å bruke EZTV jeg også, så da har dere mine anbefalinger. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det noen steder man kan se de på nettet? Eller er det nedlasting som gjelder? Gleder meg som en unge EZTV sin sitt område for Chuck: LINK Har veldig gode erfaringer med EZTV, hvis noen vet om noen som er bedre en de, si ifra nå Pleier å bruke EZTV jeg også, så da har dere mine anbefalinger. EZTV er best nâr du skal laste ned tvserier. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Eg brukte EZTV før, men når dei ikkje klarer og levere dei beste serien i 720p sa eg hade. Bruker fortsatt EZTV på Dexter og House, siden den er i 720p, men dei har ikkje masse i HD. Ellers synes eg EZTV er fantastisk. Endret 20. september 2010 av Noiz Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Favoritt linje i dagens episode var uten tvil å høre Dolph Lundgren igjen si: "I must break you" Endret 21. september 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg sier det igjen; Chuck never dissapoints Dette er så jævla awesome. Nye Buymore med "Diane" som sjef . Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 You you should run right about now. Haha er så fantastisk. Elsker Casey så jævlig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 4 sesongen er i gang, og serien har forsatt ikke blitt noe dårligere. Faktisk er sesong 1 den dårligste, hvor mange serier klarer dette? Dagens episoden var sykt bra, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal leve når Chuck tar slutt en dag... Uansett, mamma B er sykt awesome og jeg gleder meg til å se den storylinen utvide seg. Dolph gjorde en god rolle, og dette er noe av det beste med Chuck. De tar gjesteskuespillere, som vanligvis ikke er noe særlig flinke og får dem til å spille på sine sterkeste sider. Dette fører til at folk som Chevy Chase, Lundgren, Steve Austin m.fl virker troverdige. Angående dagens episode, så hadde den de alle vitale Chuck-komponentene; humor, litt drama, masse action og flotte one-liners. Fantastisk sesongstart, og dette skal bli spennende videre . Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Første episode var absolutt fantastisk Likte det de gjorde med butikken, castle og "sex-message". Gleder meg til neste Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Knallsterk sesongstart! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Knallsterk sesongstart! I second that! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Favoritt linje i dagens episode var uten tvil å høre Dolph Lundgren igjen si: "I must break you" Hehe satt akkurat og tenkte det samme. Den linjen var rett og slett enorm. God sesongstart, men fjorårets var bedre. Spennende å se hvordan de utvikler storylinen videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå