Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kommer litt mer S4 info!

Jeg har en god og en dârlig nyhet

Först den dârlige(End on a positive note :p):

NBC har ikke tatt seg bryet ennâ med â begynne â reklamere for Chuck. De fleste andre serier har fâtt reklamen i gir, men Chuck mangler. Kan vaere et signal om at NBC vil fâ tatt Chuck en gang for alle(med tanke pâ at vi fans har reddet serien 2 ganger allerede). Det er noe hâp siden webisode serien med Jeffster lages i samarbeid med Microsoft, sâ kansje MS har noe interresse av â sponse eller hjelpe budsjettet(Mye MS utstyr i S3, bare se etter i back 6)?

Gode nyheten:

Vi har nâ sypnosiset til de to förste episodene!

"CHUCK VERSUS THE ANNIVERSARY"

09/20/2010 (08:00PM - 09:00PM) (Monday) : CHUCK BEGINS A SEARCH FOR HIS MOTHER, WHICH HE MUST KEEP A SECRET FROM THE CIA AND HIS SISTER -- LINDA HAMILTON GUEST STARS AS MARY BARTOWSKI -- DOLPH LUNDGREN, HARRY DEAN STANTON AND OLIVIA MUNN ALSO GUEST STAR -- Chuck (Zachary Levi) and Morgan (Joshua Gomez) go on a rogue globe-spanning mission to find Chuck's mom. Meanwhile, Sarah (Yvonne Strahovski) and Casey (Adam Baldwin) follow a trail to Russia as they investigate the mysterious Volkoff Industries and its operative, Marco (guest star Dolph Lundgren). Back at home, Ellie (Sarah Lancaster) delivers big news to her family. Bonita Friedericy also stars.

Og episode 2:

"CHUCK VERSUS THE SUITCASE"

09/27/2010 (08:00PM - 09:00PM) (Monday) : CHUCK AND SARAH TRAVEL TO FASHION WEEK IN MILAN TO RETRIEVE A HIGH-TECH SECRET WEAPON -- KAROLINA KURKOVA, LOU FERRIGNO, AND ISAIAH MUSTAFA GUEST STAR -- When Chuck (Zachary Levi) and Sarah (Yvonne Strahovski) go undercover in Milan, Chuck realizes the "Achilles' Heel" in their relationship, but must set personal issues aside for the mission. Meanwhile, Morgan (Joshua Gomez) recognizes a fatal flaw that compromises the new Buy More. Elsewhere, Casey struggles to put down roots in Burbank. Bonita Friedericy, Vik Sahay and Scott Krinsky also star.

Ser ut til â bli bra dette :D!

*Spoilere satt i spoiler av moderator*

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Her kommer litt mer S4 info!

Jeg har en god og en dârlig nyhet

Först den dârlige(End on a positive note :p):

NBC har ikke tatt seg bryet ennâ med â begynne â reklamere for Chuck. De fleste andre serier har fâtt reklamen i gir, men Chuck mangler. Kan vaere et signal om at NBC vil fâ tatt Chuck en gang for alle(med tanke pâ at vi fans har reddet serien 2 ganger allerede). Det er noe hâp siden webisode serien med Jeffster lages i samarbeid med Microsoft, sâ kansje MS har noe interresse av â sponse eller hjelpe budsjettet(Mye MS utstyr i S3, bare se etter i back 6)?

Så promoer som sendes på NBC, reklame-postere i Los Angeles, New York, webserie på youtube/NBC o.s.v. sier deg at serien ikke får noe reklame?

Alt i den andre delen av innlegget er spoilere. Så tenk deg om, alle vil ikke lese spoilere om episoder som ikke enda er sendt. Er dette vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar

Noen inntrykk så langt:

Selv har jeg foreløpig bare sett de 21 første episodene, altså til og med de 3 med Jill-storyen. Dette er det tredje triangeldramaet etter Lou og Bryce, og Bartowski roter såpass mye at han virker moden for bunkeren. Det er til tider mye triangelangst og jeg lurer mye på om serien hadde vært bedre eller kjedeligere uten.

Balansen mer/mindre Buy More er en annen ting, jeg kunne ønske meg littegrann mindre Buy More i episodene og noe lenger tid på oppdrag. Baldwin og Yvonne ser ganske skuddsikre ut i de SWAT-lignende draktene.

Det mest morsomme hittil er middagen allerede i episode 2 der Chuck tror Sarah skal forgifte ham og vennene hans. Zach er hysterisk her, og det hele er en temmelig lang seanse. "You have a great girl out there, she even made dessert!"

Lenke til kommentar

Så promoer som sendes på NBC, reklame-postere i Los Angeles, New York, webserie på youtube/NBC o.s.v. sier deg at serien ikke får noe reklame?

NBC har ikke sendt noen promoer for Chuck(Exeption av en crossover med en The Event promo som ikke egentlig sier noe som helst). Postere mâ du referere meg til.

Lenke til kommentar

Den første er da sendt på tv, jeg så den selv når jeg var i USA for to uker siden, riktig nok New York daa. The Event og Chuck-promo ser jeg som reklamasjon av Chuck selv om The Event er med, det blir bare fail å si den ikke gjør. Dessuten er det nok noe av de samme seerne som ser på Chuck som ville vært intrisert i The Event.

http://www.youtube.com/watch?v=LXqamaKVASw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...